Wat verwacht jij van Nintendo Switch Online in 2019?  

RSS

Eline Haagstee
Lid geworden: 3 maanden geleden
25 januari 2019 19:39  

Ik hoop dat Nintendo in 2019 toch eindelijk wat meer invulling gaat geven aan Nintendo Switch Online.

Super Nintendo games op zn minst maar hopelijk meer.
Maar ook eindelijk eens aanbiedingen voor specifiek mensen met Nintendo Switch Online; of was dat allemaal maar warme lucht die ze verkochten?

Daarnaast mag de matchmaking / servers ook wel aangepakt worden ... soms is het echt bar en bar slecht.

Zijn er nog andere dingen die jullie graag zouden zien?

Citaat
Patrick Dankers
Admin
Lid geworden: 2 jaar geleden
26 januari 2019 11:02  

SNES staat min of meer vast dat dat gaat gebeuren. Er zijn ook twee andere emulators gevonden middels datamining, dus er komen nog andere systemen op den duur naar Nintendo Switch Online.

Switch Online Rewards; inderdaad, ik heb nog niets bijzonders gezien sinds de lancering. Nintendo mag hier wel eens wat aandacht aan gaan schenken.

Matchmaking / servers; absoluut ik heb het in Smash zo vaak gezien dat ik totaaaaaaaal outclassed ben of dat er ongekend veel lag is. En ik gebruik gewoon de LAN adapter. Meer / betere servers zijn een must.

Wat ik meer zou willen zien; Voicechat zonder de app ... maar dat is meer iets wat andere willen dan ik zelf. Ehh daarbuiten hoeft online niet heel veel anders van mij.

ReageerCitaat
Gijs Brands
Lid geworden: 3 maanden geleden
29 januari 2019 15:35  

Stabiliteit van de servers en indd faire matchmaking zijn echt wel wenselijk!

ReageerCitaat