GRIP: Combat Racing’s Launch Trailer

GRIP: Combat Racing’s Launch Trailer

Wired Productions en Caged Element hebben eindelijk ARADE combat racer GRIP uitgebracht: Combat Racing op Nintendo Switch.

Om dit te vieren, hebben de bedrijven een geweldige lanceringstrailer voor het spel voorbereid.

Over GRIP: Combat Racing

Wired Productions Ltd., een toonaangevende onafhankelijke uitgever van videogames, en ontwikkelaar Caged Element Inc. worden enthousiast ontvangen om de wereldwijde lancering van GRIP aan te kondigen: Combat Racing – de verbluffend snelle arcade-gevechtsracer en spirituele opvolger van Rollcage – nu verkrijgbaar bij PlayStation® 4, de Xbox One-familie van apparaten (inclusief de Xbox One X), Nintendo Switch ™ en Steam® voor Windows-pc.

Ter ere van de toezegging om gratis verdere tracks naar de game te brengen en ter viering van de lancering van vandaag is het eerste bonusnummer vrijgegeven. Samen met de 22 unieke en zwaartekracht tartende tracks die al zijn aangekondigd, zal de nieuwe koers genaamd SAAT Coast uitdagende racers uitdagen om super-menselijke reflexen te gebruiken terwijl ze een gevaarlijke jungle doorkruisen.

Door optimaal gebruik te maken van de huidige generatie gaming-hardware en te profiteren van het potentieel dat wordt geboden door voort te bouwen op Unreal® Engine 4, gaat GRIP: Combat Racing voor op de race-menigte door spelers zwaartekracht-tartende fysica aan te bieden met snelheden van meer dan 767 mph. het is het snelste racespel op vier wielen.

Samen met de halsbrekende snelheden en intense actie, zullen spelers ontelbare onvergetelijke spelmomenten genereren – online of offline – met split-screen races en toernooien. “Het creëren van GRIP heeft ons op een draaiende, flippende, rollercoaster van een rit genomen,” zei Chris Mallinson, Game Director op GRIP: Combat Racing.

“We gaan van het prototype, via vroege toegang en nu lancering op alle platforms. We zijn ongelooflijk dankbaar voor alle mensen die hebben geholpen onze visie waar te maken. We kijken er naar uit om na de lancering nog meer content naar de game te brengen en zijn er heel blij mee om te zien hoe de game wordt ontvangen. “Leo Zullo, Managing Director bij Wired Productions, voegde toe:” Wat het team van Caged Element in GRIP heeft gecreëerd, is gewoon ongelooflijk . Werkend als een satellietstudio, verspreid over de hele wereld, heeft hun passie hen ertoe aangezet iets te creëren waar een studio van tien keer hun omvang trots op zou zijn.

We zijn erg blij dat gamers eindelijk onze grootste release tot nu toe te pakken hebben. “Robert Baker, hoofdprogrammeur op GRIP: Combat Racing, zei:” Zo’n jaren na Rollcage is het een ongelooflijke eer geweest om samen met mijn collega’s te werken Caged Element en het team bij Wired Productions om GRIP te maken. Ik wilde het genre altijd sneller maken en een enorme verdienste zijn voor ons team en vele partners die dit mogelijk hebben gemaakt. “