Divine Ascent


Divine Ascent

Eeuwen geleden namen de goden contact op met verschillende beschavingen over de hele wereld. Maar sindsdien bleven ze zwijgen. Nu moeten ze onze oproepen horen.

Divine Ascent is een strategisch-puzzelspel voor meerdere spelers en lokale spelers. Het doel is om als eerste torens te bouwen en hun toppen te bereiken om tempels te plaatsen.

Zes van de grootste beschavingen uit de oudheid concurreren tegen elkaar, als degene die door de goden naar de hemel wordt gebracht. Daartoe hebben ze bouwers gekozen die als enige doel hebben monumenten zo hoog mogelijk op te richten.

Belangrijkste kenmerken:

  • Modi Arena (lokaal-multiplayer) en Puzzels (één speler)
  • Arena is een set van 24 multiplayer-niveaus voor twee tot zes spelers (mensen of A.I.)
  • De modus voor één speler bevat 30 puzzels met toenemende moeilijkheidsgraad, plus de laatste fase die een soort Arena-niveau is tegen 5 tegenstanders
  • Speciale bewegingen
  • Op tegels gebaseerde isometrische 3D-afbeeldingen
  • Elke beschaving heeft zijn eigen thema en sfeervol achtergrondgeluidontwerp

Spelmechanica:

Het spel is turn-based, in een bordspelstijl. Het doel is om als eerste drie tempels te plaatsen. Een tempel verschijnt wanneer je een pion op een toren plaatst van vijf stukken hoog of drie stukken hoog in puzzelmodus.

De speler begint met het plaatsen van zijn pion op een willekeurig veld op de basisverdieping. Als er geen dergelijk beschikbaar vierkant is, moet hij het op de laagste vrije verdieping plaatsen. Je moet het opnieuw op dezelfde manier plaatsen nadat je een tempel hebt laten verschijnen.

Elke beurt heeft de speler twee verplaatsingsopties:

De pion kan orthogonaal worden verplaatst naar een ander aangrenzend vrij vierkant van het bord, hetzij op dezelfde verdieping, een verdieping hoger of een verdieping lager.

Je kunt het stuk in de hoek van het scherm gebruiken om het op een vrij vierkant van het bord toe te voegen.

Speciale bewegingen:

Als vierkanten vrij en orthogonaal naast elkaar liggen en trappen vormen waarvan het onderste stuk door onze pion kan worden beklommen, kunnen we direct naar hun top klimmen.

Als een vierkant zich orthogonaal voor ons bevindt, kan onze pion erop springen, op voorwaarde dat het een verdieping hoger is en dat elke verdieping er tussen lager is.

Als de vier vierkanten rond onze pion worden geblokkeerd door pionnen, tempels, stukken die minstens twee verdiepingen hoger zijn, of de rand van het bord, kun je er een nieuw stuk onder plaatsen.

Er zijn vierkanten met speciale eigenschappen voor elke locatie. Het is aan jou om te ontdekken welke effecten de goden hen hebben toegekend.

Spelmodi:

Er zijn twee spelmodi: Arena en Puzzels.

Arena is een set van 24 multiplayer-niveaus, die plaatsvinden op de locaties van alle verschillende beschavingen en hun speciale speciale vierkanten gebruiken. Twee tot zes spelers (mensen of A.I.) strijden om tempels te bouwen.

Puzzles-modus is een solo-avontuur met scripts waarbij je verschillende niveaus moet oplossen om door te gaan naar de volgende. De speler heeft een beperkt aantal zetten om een ​​enkele tempel te bouwen, alleen of tegen tegenstanders in latere fasen.

Release info - Divine Ascent


Release datum
2019-07-25 00:00:00

Uitgever
Timothee Paez

Demo beschikbaar

DLC beschikbaar

Max spelers
6

Advies leeftijd
3

NS Online support

Game code
HACPAR7CA

Cloud Saves support

Voice Chat support

HD Rumble support

Talen
japanese, english, spanish, french, german, russian

Genres
puzzle, board_game, strategy

Nintendo Switch eShop prijzen - Divine Ascent

N/A
RUB 349.0
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Laat me alle prijzen zien!
Bovenstaande prijzen worden wekelijks geupdate, de prijzen op de verschillende Nintendo eShops zijn altijd leidend, en aan onze weergave kunnen geen rechten worden ontleend.