Terraria – Versie 1.3.1 update live + volledige patch notes

Terraria – Versie 1.3.1 update live + volledige patch notes

Publisher 505 Games kondigde de release van versie 1.3.1 aan – die verschillende nieuwe functies introduceert, zoals de Angler Tackle Bag, Trapped Chests, nieuwe items voor bedrading en nog veel meer!

Ze hebben ook een update gepost over de toevoeging van lokale en online multiplayer-functies, die helaas verdere vertragingen zullen zien als ontwikkelaar Pipeworks verschillende prestatieproblemen blijft oplossen.

Gegroet Switch Terrarians!

We zijn verheugd aan te kondigen dat de 1.3.1-contentupdate voor Terraria op Nintendo Switch nu beschikbaar is!

Deze opwindende update biedt geheel nieuwe mogelijkheden en mogelijkheden voor de bedrading / mechanische systemen die beschikbaar zijn voor Terrarians, evenals een paar leuke Quality of Life-functies. Voor volledige details kun je de volledige changelog hieronder bekijken – maar we hebben een korte samenvatting gegeven van de grotere items hieronder:

NIEUWE INHOUD

  • NIEUWE FUNCTIES
    • Dart Traps & alle Temple Traps kunnen nu worden gehamerd om 90 graden tegelijk te draaien, wat een revolutie teweegbrengt in de arena
    • Kanonnen (normaal, konijn, confetti, Sneeuwbal Launcher) kunnen nu worden bestuurd met draad en nepprojectielen schieten!
    • Nieuw Combat Targeting / Lock On-systeem – schakel dit in / wijs dit toe aan een knop in het menu Instellingen!
  • NIEUWE ITEMS
    • Tal van nieuwe bedrading / mechanische artikelen – van logische poorten tot logische sensoren tot aansluitdozen, transportbanden en meer!
    • Gele sleutel voegt een vierde draadkleur toe
    • Het Grand Design, eenmaal gemaakt, plaatst al uw coole bedradingsgereedschappen op één plek voor eenvoudig gebruik
    • Het Grand Design heeft een speciale UI-aanpassing ondergaan om beter te werken met aanraking op de Switch!
    • Teamblokken en platforms zorgen voor coole nieuwe aspecten aan uw PVP-games
    • Statische haak geeft u volledige controle over uw vastgrijpen
    • Nieuwe drukplaten, inclusief de blauwdrukplaat (die kan worden geactiveerd door huisdieren en projectielen)
    • Gevangen kisten kunnen nu worden gemaakt om te voorkomen dat anderen in je spullen rondneuzen
    • Angler Tackle Bag maakt vissen efficiënter dan ooit!
    • Gloednieuwe Critter & Monster standbeelden
    • En natuurlijk, wie zou kunnen vergeten dat je nu je eigen metgezel kunt ophalen
    • Kubus van de reizende koopman!
  • KWALITEIT VAN HET LEVEN TWEAKS
    • Verbeterde draadtekening om er minder vaag uit te zien met meerdere kleuren op dezelfde tegel.
    • Nieuw groot display boven het hoofd
    • U kunt nu situationele bouwaccessoires uit uw inventaris gebruiken en hun effecten zoals info-accessoires wisselen
    • Gedecomprimeerde sprite-graphics voor verbeterde betrouwbaarheid
  • DIVERSE AANVULLINGEN
    • Duke Fishron zal niet meer zo gemakkelijk wegrennen
    • Je zult Bijenkorven vinden in de Jungle – Niet de bijen!
    • Fakkels kunnen op geactiveerde tegels worden geplaatst

BUGFIXES

Samen met de nieuwe functies in deze update heeft het team ook gewerkt aan de achterstand van bugs. We zijn blij te kunnen melden dat we meer dan 100 bugs in deze patch hebben opgelost. We willen iedereen in de community bedanken die problemen blijft melden die in de game verschijnen. Het is een essentieel onderdeel om ons te helpen dingen te verbeteren en soepel te laten verlopen.

Dit zou bugfixes van na de 1.3.1-lancering op PS4 / X1 moeten omvatten, evenals honderden extra bugs sinds de Switch-lancering zelf. Het zou nogal ontmoedigend en mogelijk verwarrend zijn om ze allemaal op te sommen – dus als er een bug is die je echt dwars zit, controleer dan of deze is opgelost!

WAT OMTRENT SPLITSCREEN / LOKALE MULTIPLAYER?

Zoals we bij de lancering van Terraria voor Nintendo Switch al vermeldden, hadden we gepland / gepland om Splitscreen en Local Multiplayer bij de start te hebben. Deze functies waren op dat moment echter gewoon niet klaar en we wilden alleen om die reden geen anders solide versie van de game houden.

Het team van Pipeworks heeft sinds de lancering heel wat werk op dit gebied verricht – en er is grote vooruitgang geboekt op het gebied van prestatieverbetering – maar de prestatieniveaus in deze modi voldoen nog steeds niet aan de norm waarin ze moeten zijn om dit voor u te krijgen. Dit manifesteert zich als substantiële dalingen in FPS, overmatig stotteren en – in het uiterste geval – zelfs iets vertraagde / vertraagde spelerinvoer. Samen kunnen deze de gameplay aanzienlijk beïnvloeden.

Hoewel dit zeker jammer is, en we 100% de voortdurende frustratie begrijpen van de spelers voor wie dit belangrijke kenmerken zijn, kunnen we deze gewoonweg niet in goed geweten vrijgeven. Dat gezegd hebbende, is het goed werken van Split Screen / Local Multiplayer een topprioriteit voor het Switch-ontwikkelingsteam. We vragen je hier wat langer bij ons te blijven hangen.