Dream Master


Dream Master

Het koninkrijk Oltaria is vredig, dankzij de kracht van zijn heer Akinas. De prinses van de koning, Princess FAQS, staat op het punt om 16 te worden, maar op een dag blijkt een slechte oude man bekend als de Zwarte Meester vastbesloten om FAQS voor zichzelf te hebben, en hij sleept haar mee naar de wereld van nachtmerries: de Zwarte Droom. De prinsen zitten vast in een diepe slaap en de koning roept avonturiers uit het hele koninkrijk op om de slechterik te doden en de prinses te redden. Ze gaan de Black Dream binnen maar komen nooit terug, tenminste, worden nooit wakker.

Op een dag besluit Sir Kleith, de kapitein van de Koninklijke Garde, op zoek te gaan naar de Dream Sage in een bos ten zuiden van Oltaria. Uiteindelijk arriveert Kleith na een moeilijke reis op zijn bestemming, waar de Dream Sage een jonge discipel traint, genaamd GAME, om een ​​Dream Master te worden. (De rol van een droommeester is om dromen te brengen in vrede en rust en hun krachten moeten worden gebruikt om zielen te genezen en niet te bederven.) Hoe dan ook, arme oude Kleith sterft nadat hij zijn boodschap over de benarde toestand van de prinses heeft overgebracht.

The Dream Sage zegt dat hij te oud is om de taak op zich te nemen de prinses te redden, maar GAME kan het! Dit is wanneer de actie begint, als GAME in slaap valt en de Black Master verschijnt, om hem naar de eerste Black Dream te brengen waar zijn vaardigheden op de proef worden gesteld!