GoldenEye 007 komt mogelijk deze maand

GoldenEye 007 komt mogelijk deze maand

Volgens een recente claim van Twisted Voxel is de langverwachte release van Goldeneye 007 op de huidige spelsystemen misschien niet ver weg. Twitter-gebruiker eXtas1tv, die volgens de site eerder betrouwbare informatie over Microsoft- en Xbox-nieuws heeft gelekt, is de bron van het nieuws dat GoldenEye 007 eind deze maand beschikbaar zal zijn op Xbox Game Pass. De site zegt dat deze gebruiker eerder betrouwbare informatie over Microsoft- en Xbox-nieuws heeft gelekt. Zowel Nintendo als Microsoft hebben onthuld dat een verbeterde versie van de populaire first-person shooter-game voor de Nintendo 64 nu in ontwikkeling is en in 2023 zal worden uitgebracht voor zowel de Xbox Game Pass als de Nintendo Switch Online-services.

Over GoldenEye 007

Op de Nintendo 64 brengt GoldenEye 007 ‘s werelds beroemdste geheimagent, James Bond, tot leven, compleet met zijn vergunning om te doden. GoldenEye 007 is een first-person actiespel dat volledig gebruik maakt van de mogelijkheden van het Nintendo 64-systeem. De game plaatst je in de rol van James Bond, compleet met smoking en vlinderdas. Maar er komt meer bij kijken dan simpelweg slechte mensen wegblazen; je zult een reeks spionagemissies moeten vervullen, zoals het installeren van geheime modems, het kopiëren van uiterst geheime gegevens en het omleiden van het verwoestende pad van het afvallige GoldenEye-satellietsysteem.

In GoldenEye 007 worden potentiële dubbele “O”-operators op de proef gesteld in 20 veeleisende missies, die elk op drie verschillende moeilijkheidsgraden kunnen worden gespeeld. De mate van intellect van je tegenstanders zal stijgen met elke volgende moeilijkheidsgraad, evenals de hoeveelheid en complexiteit van de doelen van het spel. De plot van de beroemde film wordt gevolgd en uitgebreid in GoldenEye 007, en de missies van de game vinden over de hele wereld plaats, van een uiterst geheime vesting in de bevroren streken van Rusland tot een enorme satellietantenne die boven de stomende oerwouden hangt. Cuba.

Nintendo heeft kosten noch moeite gespaard bij het ontwikkelen van wat algemeen wordt beschouwd als een van de meest meeslepende game-ervaringen die ooit zijn gemaakt, ondanks het feit dat de financiering voor de eigenlijke game natuurlijk Top Secret is. De ontwikkeling van het spel duurde ongeveer twee jaar, maar het was het wachten meer dan waard. De makers van de videogame maakten tijdens de ontwikkeling vele reizen naar de filmlocaties om onderzoeksmateriaal te verzamelen om een ​​ervaring te creëren die trouw was aan de geest van de film. De ontwerpers creëerden de ingewikkelde niveau-indelingen door afbeeldingen, filmbeelden en echte plattegronden van de decors als inspiratiebron te gebruiken. Het eindproduct is een van de beste voorbeelden aller tijden van een first-person, driedimensionaal spel. GoldenEye brengt een ongeëvenaard niveau van spanning op tafel.

Ad