Red je speeltijden bij het overzetten van saves

Red je speeltijden bij het overzetten van saves

Nou, er lijkt een beetje een tekortkoming te zijn als het gaat om het overzetten van transfers en speltijden. En met de recente release van de Nintendo Switch Lite willen we kijken of we dat verlies kunnen helpen voorkomen (voor anderen …)

Speel tijden

Zoals gebruikelijk bij de meeste videogameconsoles, heeft de Nintendo Switch een functie die de hoeveelheid tijd registreert die zijn gebruikers hebben besteed aan het spelen van elke afzonderlijke game. Dat is iets waar veel mensen trots op zijn, dus dat verliezen is iets dat je zou willen voorkomen.

Maar het lijkt erop dat Nintendo dat niet zo gemakkelijk heeft gemaakt als het had kunnen zijn … we moesten dat feit op de moeilijke manier ervaren.

Saves overzetten

Wanneer je gegevens overbrengt van de ene Nintendo Switch naar de andere, reset de console de speelduur van elke game die niet op de lijst met recent gespeelde spelers staat. Dat lijkt een verontrustend toezicht van Nintendo.

Om het allemaal nog erger te maken, blijft de speelduur echter gereset, zelfs als de gebruiker zijn gegevens terugzet naar de oorspronkelijke console waar deze vandaan kwam.

Is het een probleem?

Hoewel dit voor de meeste gebruikers waarschijnlijk geen groot probleem zal zijn, zoals we hebben gezegd, beschouwen veel Nintendo Switch-bezitters lange speltijden op games als een vorm van trots / prestatie.

We hopen dat Nintendo een manier vindt om dit zo mogelijk op te lossen … omdat het gewoon verkeerd voelt om een ​​volledig voltooide normale en mastermodus te hebben met slechts een paar minuten of uren speeltijd voor bijvoorbeeld Breath of the Wild.