Katsuhiro Harada, hoofdproducent van de Tekken-spellen, publiceerde enkele ‘boze’ tweets nadat verschillende Twitter-gebruikers hem smeekten bepaalde personages in Super Smash Bros. Ultimate te krijgen.
Harada was zo gefrustreerd door degenen die hem met verzoeken spamden dat hij hen vertelde dat hij Sakurai zou vertellen om hun verzoeken niet zo goed mogelijk goed te keuren:
You guys are a spammer. I talk with Mr.Sakurai & BandaiNamco's Smash development team so that your request will NOT be approved as much as possible.
And *Muted* bye.@Alberto72892547 @JonesyForSmash @SoraForSmash @DoomSquidKid @PutCrashInSmash @ArleForSmash @HaloGuyForSmash
— Katsuhiro Harada (@Harada_TEKKEN) October 18, 2019
If you are still relentlessly spamming, that just means hampering the work of @Sora_Sakurai and Bandai Namco's Smash development team.
Just One Tweet is enough for request. DO NOT SPAMMING to us.Developers don't negotiate with Spammer and terrorists.https://t.co/zbaoIqyViW
— Katsuhiro Harada (@Harada_TEKKEN) October 18, 2019
De vraag van klanten kan lastig zijn
Nou, terwijl we het feit krijgen dat internet op zichzelf een krachtig ding is en kan voelen als een zeer veeleisende ruimte. Dit toont in feite de vraag van de klant. En wat zit er achter de vraag van klanten? Goede games en goede karakters.
Het kan zeker vevelend zijn, maar het enige wat mensen aan het doen zijn is laten gelden wat ze leuk vinden.
Begrijp ons niet verkeerd … het kan heel erg overweldigend zijn en ronduit irritant zijn, maar hoewel de opmerkingen van Katsuhiro Harada goed zijn, lijken ze zich alleen op het negatieve aspect te concentreren. Houd er rekening mee dat het allemaal voortkomt uit de liefde voor games.