The Legend of Zelda: The Phantom Hourglass trademark

The Legend of Zelda: The Phantom Hourglass trademark

Het grote jubileum van The Legend of Zelda vindt dit jaar plaats en we hebben geen idee wat Nintendo van plan is om het evenement te vieren.

Wat echter is ontdekt, is dat het in Kyoto gevestigde bedrijf een handelsmerk heeft geregistreerd voor de klassieke Nintendo DS-titel, The Legend of Zelda: The Phantom Hourglass. Het handelsmerk in Australië is eind vorig jaar gedeponeerd en in november geaccepteerd.

Het zou geweldig zijn om de veelgeprezen Nintendo DS-game op de Nintendo Switch te zien verschijnen, maar we zullen moeten afwachten.

Over The Legend of Zelda: The Phantom Hourglass

Het epische verhaal van The Legend of Zelda: The Wind Waker gaat verder terwijl Link zichzelf verdwaalt en alleen in onbekende zeeën vindt in een nieuw avontuur. Met intuïtieve touchscreen-bediening en innovatieve puzzels, biedt The Legend of Zelda: Phantom Hourglass nieuwe uitdagingen voor fans van de serie en een gemakkelijk te begrijpen introductie voor gamers die nieuw zijn bij The Legend of Zelda. Maar de tijd wordt kort, en alleen de Phantom Hourglass kan Link de minuten kopen die hij nodig heeft om te overleven.

Er zijn vele maanden verstreken sinds de gebeurtenissen in The Legend of Zelda: The Wind Waker, en Link, Tetra en Tetra’s piratenbende zijn vertrokken op zoek naar nieuwe landen. Ze komen een stukje oceaan tegen dat bedekt is met een dichte mist, waarin ze een verlaten schip ontdekken. Tetra komt in gevaar wanneer ze het schip alleen verkent, en Link valt in de oceaan wanneer hij haar probeert te redden. Wanneer hij bewusteloos aanspoelt op de oevers van een mysterieus eiland, wordt hij gewekt door het geluid van de stem van een fee. Met de hulp van deze fee gaat hij op zoek naar Tetra – en zijn weg terug naar de zeeën die hij ooit kende.

Met de cel-shaded stijl van zijn voorganger en eenvoudige maar effectieve touchscreen-bediening, kun je bewegen en vechten met slechts een paar veegbewegingen van de stylus, een lijn trekken om je boemerang te gooien of notities en aanwijzingen te krabbelen terwijl je vordert. Breng koersen voor je schip in kaart door met de stylus een pad door de eilanden te tekenen – en terwijl je automatisch over het pad vaart, bestuur je het kanon om tegemoetkomende vijanden te richten.

Zet koers naar avontuur in The Legend of Zelda: Phantom Hourglass!

Ad