505 Games – Vroege lancering van Indivisible vanwege fout in release-tool

505 Games – Vroege lancering van Indivisible vanwege fout in release-tool

De game Indivisible vanĀ  Lab Zero is onlangs onverwachts uitgebracht op de Nintendo Switch-winkel, tot verbazing van zelfs de ontwikkelaars.

Ze hadden geen idee dat de haven die dag zou komen.

505 Games heeft een verklaring uitgegeven om te verduidelijken wat er precies achter de schermen gebeurde. Volgens de post was 28 april de oorspronkelijke lanceringsdatum die ze voor Indivisible hadden gepland, maar ze waren van plan om de release uit te stellen tot mei zodat deze naast een patch voor dag 1 kon worden gelanceerd.

Een storing met de Release Tool zorgde er echter voor dat deze op de oorspronkelijke lanceringsdatum werd gelanceerd, waarbij zelfs 505 overrompeld werden.

505 Games-verklaring

Hey, everyone. Some updated info on yesterdayā€™s surprise Switch Launch.

April 28th was the original launch date for Indivisible on Switch. The build had passed QA and submission checks and was approved for release by all parties. Everything was set to automatically go live on that date. The build released was the planned launch build of the game.

A decision was made to delay the launch to early May to allow for a Day 1 update. This update will add a framerate toggle option, 1080 docked support, Roti, performance updates and localization changes when it goes live in May.

Unfortunately, the new launch date did not get changed within the release tool. This resulted in the game going live yesterday to the surprise of everyone involved, including 505 Games.

The early launch does have an impact on Indiegogo backers who have not yet received their digital keys. We are working to fulfill those keys as quickly as possible and have them distributed via BackerKit surveys. We are working to deliver keys earlier than our planned May launch date. An announcement will be made when keys are being distributed.

Backers of the physical version will get an opportunity to update their shipping address shortly. We expect 1-2 months delay due to manufacturing and shipping delays worldwide. Please check Indiegogo updates for more info.

We apologize for the suddenness of the launch and the impact it has on the gameā€™s backers.

Thanks for your patience and we hope you enjoy Indivisible a bit earlier than expected on Switch!

Deze verklaring zou uitleggen waarom de game geen aanloop had naar de lancering in april, omdat de uitgever zelf dacht dat ze de game tot mei had uitgesteld.

505 Games heeft de ontbrekende Couch Co-Op- en New Game + -functies niet aangepakt en het is niet duidelijk wanneer deze naar verwachting voor de game zouden arriveren.

video
play-rounded-fill

Over Indivisible

Indivisible is een actie-RPG / platformgame met verbluffende handgetekende kunst en animatie in combinatie met unieke realtime gevechtsmechanica. Dompel jezelf onder in een fantastische wereld met tientallen speelbare personages, een rijke vertelervaring, gameplay die gemakkelijk te leren is maar moeilijk te beheersen, en de kenmerkende vlijmscherpe kwaliteit waar Lab Zero Games bekend om staat!

Ons verhaal draait om Ajna, een onverschrokken meisje met een rebelse inslag. Opgegroeid door haar vader aan de rand van hun landelijke stad, wordt haar leven in chaos geworpen wanneer haar huis wordt aangevallen en een mysterieuze kracht ontwaakt in haar.

De enorme fantasiewereld, personages en het esthetische ontwerp van de game zijn geĆÆnspireerd op verschillende culturen en mythologieĆ«n. Tijdens Ajna’s zoektocht zal ze veel ‘incarnaties’ tegenkomen: mensen die ze kan absorberen en manifesteren om naast haar te vechten. Er zijn veel incarnaties om te rekruteren, elk met hun eigen verhaal en persoonlijkheid. Door mensen uit verre landen te verenigen, zal Ajna meer te weten komen over zichzelf, de wereld waarin ze woont en vooral hoe ze die kan redden.