Atelier Sophie 2: The Alchemist of the Mysterious Dream 1.0.2 & 1.03 patch notes

Atelier Sophie 2: The Alchemist of the Mysterious Dream 1.0.2 & 1.03 patch notes

Versies 1.0.2 en 1.03 van Atelier Sophie 2: The Alchemist of the Mysterious Dream zijn uitgebracht. Elke versie heeft een nieuwe DLC-toevoeging en de updates zijn tegelijkertijd uitgegeven.

Versie 1.0.3

  • De naam van de extra Plachta-outfit die bij Digital Deluxe en Digital Deluxe met Season Pass wordt geleverd, is gewijzigd in ‘Black Monokini – New’.
    • Compatibiliteit met de nieuwste DLC is verbeterd.
    • Problemen met het scherm zijn opgelost.
    • Een probleem verholpen waarbij bepaalde SE niet goed speelde.
  • Bugfixes en andere kleine aanpassingen.

Versie 1.0.2

  • In de Steam-versie is een bug opgelost die herhaalde instellingen toestond voor verschillende items in de instellingen voor toetstoewijzing.
  • Compatibiliteit met de nieuwe DLC is verbeterd.
  • Problemen met het scherm zijn opgelost.
  • Bugfixes en andere kleine aanpassingen.

Beide upgrades kunnen nu worden gedownload op Nintendo Switch en kunnen automatisch of via de eShop worden gedaan.

Over Atelier Sophie 2: The Alchemist of the Mysterious Dream

Een raadselachtig verhaal over een raadselachtige droom…

Dit is een verhaal van een van Sophie de Alchemist’s reizen nadat ze verhuisde uit haar thuisland Kirchen Bell. Het draait om Sophie’s jacht op Plachta wanneer ze gescheiden raken in het Erde Wiege-droomrijk, evenals de nieuwe kennissen die ze daar ontmoet.

Belangrijkste kenmerken:

– Naadloze turn-based gevechten die zijn geëvolueerd

Deze game heeft nieuwe multi-link turn-gevechten, waarbij zes groepsleden in twee teams worden opgesplitst en automatisch beginnen wanneer spelers vijanden ontmoeten tijdens het verkennen. Een verscheidenheid aan buitengewone effecten en acties verbeteren de gevechtservaring, waaronder speciale Dual Trigger-talenten waarbij twee teamleden synchroon slaan.

– Er zijn twee soorten panelgebaseerde synthese.

Deze game heeft een gebruiksvriendelijk synthesemechanisme waarin je materialen op een paneel rangschikt om nieuwe objecten te maken. Het standaardpaneel of het beperkte panel zijn beschikbaar voor spelers, waarbij de laatste zowel de moeilijkheidsgraad als de prijzen verhoogt.

– Gebruik weermanipulatie om nieuwe routes te maken

Terwijl het weer op elke locatie van Erde Wiege is ingesteld, kun je het aanpassen met specifieke tools. Door het weer te veranderen, kun je nieuwe, voorheen ontoegankelijke plekken bereiken en het landschap aanpassen terwijl je dezelfde regio bezoekt. Is het mogelijk dat het weer invloed heeft op de grondstoffen die je kunt verzamelen?

Opmerking: kostuums kunnen worden gewisseld in de “kleedkamer” van het atelier bij de balie.