BOXBOY + BOXGIRL – Ontwikkeld met Unity

BOXBOY + BOXGIRL – Ontwikkeld met Unity

Op het copyrightscherm van het spel is ontdekt dat BOXBOY + BOXGIRL is ontwikkeld met de game-engine Unity.

video
play-rounded-fill

Dit is waarschijnlijk een van de weinige first party Nintendo Switch-games die gebruik maakt van Unity.

Over BOXBOY + BOXGIRL

Spawn dozen. Puzzels oplossen. Het doel bereiken!

De fan-favoriete 2D-puzzel-platformer-serie komt naar Nintendo Switch, in BOXBOY! + BOXGIRL! Denk out of the box – alleen of samen met een vriend in co-op – terwijl je Qbby en zijn vrienden helpt om lastige puzzels op te lossen in 270 hersentrainingspistes!

Hoewel ze eruit kunnen zien als eenvoudige vierkanten, Qbby en co. hebben een speciale vaardigheid waarmee ze dozen uit het niets kunnen maken. Als er een obstakel in de weg zit, kunnen dozen echt van pas komen: plaats een schakelaar op een plaats, bedek een valkuil of gebruik hem zelfs als een schild.

Maar dat is niet alles! Onze helden kunnen zelfs meerdere dozen genereren en ze op veel verschillende manieren ordenen: een rechte lijn voor een geïmproviseerde brug of een stapvormige formatie om een ​​van de verzamelkronen te bereiken die in elke fase te vinden zijn – wat je creativiteit ook oproept! Het aantal beschikbare boxen is echter afhankelijk van de fase, dus probeer ze vindingrijk te gebruiken.