Breakers Collection aankomende update patch notes

Breakers Collection aankomende update patch notes

Er is een nieuwe update voor Breakers Collection voor de Nintendo Switch aangekondigd. Deze update biedt een verscheidenheid aan bugfixes en verbeteringen aan de algehele levenskwaliteit van de game.

Update patch-notes

  • QoL-updates
    • Op de spelersprofielpagina heb je nu de mogelijkheid om je naam te wijzigen! Ga gewoon naar Online-modi > Profiel openen > Profiel bewerken > Bijnaam wijzigen in de game om je bijnaam in de game te wijzigen.
    • Nieuwe keuze beschikbaar tijdens de warming-up: slechts enkele basisinstructies! Het kan nu een standaard trainingsmodus gebruiken om de tijd te doden tijdens het wachten op een gevecht. Deze modus heeft de volgende opties: een dummy van de tegenstander, onbeperkte HP en speciale balk, eindeloze duur en geen verdoving. De traditionele modus waarin spelers het opnemen tegen de computer van het spel, is nog steeds een van de opties op het scherm die online wedstrijden filtert. In de toekomst kunnen er meer aanpassingen worden gedaan om deze functie verder te verbeteren;
    • De wachttijd nadat een match is geïdentificeerd, is gehalveerd, van 30 seconden naar 15 seconden.
    • Er is nu minder tijd nodig om het voorbeeld op het rebind-scherm te verlaten en de wedstrijd op het trainingsscherm te hervatten;
  • Bugfixes
    • Er was een fout in de logica van het snelzoeksysteem dat bestond in zowel de klassements- als de spelmodi Casual. Door de fout koppelde het systeem spelers via het verkeerde pad, zelfs als ze dicht bij elkaar stonden, wat resulteerde in onnodig hoge pings. Op dit moment is het doel om relaties tussen spelers tot stand te brengen die betrouwbaarder zijn;
    • “Ghost”-invoer verholpen, die optrad wanneer een bepaalde richting continu ingedrukt werd gehouden tijdens het spelen of het bekijken van de game;
    • “Ghost”-invoer verholpen, waarbij, wanneer een knop werd geassocieerd met de “triggers” van een besturingselement (zoals macro’s), de knop voor altijd ingedrukt kon blijven gedurende het spel en de preview;
    • Er is een correctie aangebracht voor een probleem waardoor de regiofilteroptie ‘ASIA’ niet op het Leaderboard-scherm werd weergegeven.
    • Weergave van spelersranglijst helemaal bovenaan het Leaderboard is gerepareerd (er wordt nu rekening mee gehouden of de speler de crossplay-optie al dan niet heeft geactiveerd om zijn plaats te bepalen);
    • Bij het betreden van een lobbygebied waar momenteel een conflict plaatsvindt, geeft de tekst nauwkeurig aan dat spelers nu in gevecht zijn;
    • Na verschillende wedstrijden offline te hebben gespeeld in de Versus-modus, was er een geluidsvertraging die tijdens het gamen werd verholpen;
    • Probleem opgelost waardoor de gamemuziek het gekozen level niet kon volgen tijdens het spelen in de Training- of Versus-modus;
    • Probleem opgelost waarbij het gameplay-geluid werd gewijzigd in overeenstemming met de waarde van de UI-geluidsinstelling wanneer de speler zijn headset loskoppelde;
    • De formulering op het meldingsscherm over het ontgrendelen van prestaties is gecorrigeerd;
    • Een aantal verkeerd geschreven teksten gecorrigeerd;
    • Het volgsysteem voor ontgrendeling is gerepareerd en houdt nu correct rekening met gewonnen wedstrijden met een speciale of superspeciale aanval;
    • Er zijn correcties aangebracht in het trackingsysteem voor ontgrendelbare items met betrekking tot foutloos gewonnen rondes;
    • De bug die verhinderde dat galerijkunst werd geopend na het voltooien van Breakers Revenge met Rila of Saizo, is verholpen.
    • Probleem opgelost waarbij een speler een kamer niet kon betreden nadat hij een uitnodiging daartoe van een vriend had geaccepteerd door de optie “Bijnaam invoeren” te gebruiken; de speler die de uitnodiging heeft gekregen, geeft nu nauwkeurig de filterinstellingen weer die zijn gekozen in het zoekalgoritme voor opnieuw afspelen.
    • Bij gebruik van het CRT-filter is er een vaste nevenactiviteit;
    • Op het scherm voor het maken van de lobby is de naamgeving van de opties aangepast zodat deze verwijst naar de “Kamercommentaar”;
    • Probleem opgelost waarbij in sommige spelmodi het loskoppelen van de headset ervoor zorgde dat de muziek van de menu’s samen met de gameplay-soundtrack begon te spelen;

Over de Breakers Collection

De Breakers Collection bevat beide originele games, Breakers en Breakers Revenge, naast opwindende nieuwe content voor het populaire vechtspel Breakers Revenge. Breakers Collection is nu beschikbaar.

Breakers Collection bevat zowel de originele games, Breakers en Breakers Revenge, als gloednieuwe content voor de cultklassieker onder fans van vechtspellen. Breakers werd oorspronkelijk uitgebracht in 1996 voor de Neogeo en Arcades, en Breakers Revenge werd in 1998 uitgebracht als een vervolg met extra speelbare personages, balansaanpassingen en nieuwe gameplay-elementen. Breakers Collection bevat beide games en gloednieuwe content.

De actievechtvideogame Breakers Collection heeft een rooster gevuld met een groot aantal speelbare personages, van wie er tien zijn opgenomen in Breakers Revenge. Deze personages zijn allemaal bekend bij de Breakers-fans over de hele wereld.

De speciale bewegingen zijn eveneens vergelijkbaar met die in andere vechtspellen uit dezelfde periode, ondanks het feit dat de tactieken voor sprinten en achteruitstappen van personage tot personage verschillen.

De gebruiker krijgt de mogelijkheid om de originele Versus-modus lokaal of met internetlobby’s, Arcade-modus, klassementsgevechten met Rollback Netcode (GGPO), Team Battle, Art Gallery, Training-modus en meer te spelen wanneer ze deze collectie kopen .