Cadence Of Hyrule Versie 1.2.0 Patch Notes

Cadence Of Hyrule Versie 1.2.0 Patch Notes

Ontwikkelaar Brace Yourself Games heeft de patch-opmerkingen gedeeld voor de update van versie 1.2.0 van de game. Naast het feit dat er nieuwe DLC-personages te koop zijn, voegt de update ook een nieuwe gamemodus-modifier en verschillende tweaks / fixes toe.

PATCH NOTES 1.2.0

  • Teken-DLC nu beschikbaar! Speel een willekeurige spelmodus als Impa, Frederick (winkelier), Aria, Shadow Link of Shadow Zelda. Bevat een nieuwe gamemodus: modus voor alle personages en 1 alternatieve outfit voor elk personage (verwisselbaar bij sjeikah-stenen)
  • heeft een nieuwe modifier voor de spelmodus toegevoegd: mysteriemodus
  • veranderde het gedrag van sommige vijanden om te voorkomen dat ze in gaten vallen
  • veranderde het snelle vermogen van Octavo om snelheid te beperken op dezelfde manier als beweging in een vreedzame omgeving of beweging met een vaste beat
  • portalen toegevoegd aan de kerkermodus, zodat de speler een zone vanuit het baasgebied opnieuw kan starten
  • heeft 2 extra wapens toegevoegd in kerkermodus, in zones 2 en 3
  • heeft de kerkermodus gewijzigd om de kerker na de dood niet opnieuw te genereren wanneer je in de geplaatste modus speelt
  • een weergave van het willekeurige zaad toegevoegd aan het post-game-scherm en deze kort zichtbaar maken na een snelle herstart

BUG FIXES

  • ‘bounce-cancelling’ opgelost, een exploit waarmee de speler vast kon blijven hangen op een bepaalde hoogte
  • een bug / exploit verholpen waarbij het inventarisatiescherm werd gebruikt om een ​​boog- of handschoenactie te annuleren
  • een bug verholpen waarbij personages voortdurend van uitrusting wisselden als ze een nieuw item oppikten terwijl ze op een brug of object stonden
  • een bug opgelost waarbij de inhoud van bepaalde objecten (kratten, struiken, enz.) Met de handschoen kon worden gedupliceerd
  • een bug verholpen waarbij ‘Snel opnieuw opstarten’ in een coöpspel een nieuw spel zou starten in de modus voor één speler
  • een bug verholpen bij het genereren van kerkers, waar stuitervallen naast deuren konden worden gegenereerd
  • een bug verholpen waarbij het oppakken van een item tijdens het glijden op ijs ertoe kon leiden dat de speler te ver gleed
  • een bug verholpen waarbij het gebruik van de hookshot en de ‘haast’-mogelijkheid ertoe kon leiden dat de stappentelling onjuist werd verhoogd
  • een probleem opgelost waarbij helperpersonages in de Ganon-strijd vast konden komen te zitten met glaswapens en vervolgens hun enige beschikbare wapen konden verliezen nadat ze geraakt waren
  • enkele bugs opgelost die betrekking hadden op de bewegingen van spelers rond windvallen
  • een probleem opgelost waarbij hartstukken konden verdwijnen als de speler het scherm verliet zonder ze op te pakken
  • enkele bugs opgelost met betrekking tot onbruikbare items die voor Yves verschijnen
  • een probleem opgelost waarbij Yves binnen bepaalde grotere vijanden kon ontrafelen, waardoor ze vast kwamen te zitten
  • een bug verholpen waarbij het heiligdom van de dood de speler in staat zou kunnen stellen Necrodancer fase 3 over te slaan
  • veel andere bugfixes
Ad