Cadence of Hyrule – Versie 1.5.0

Cadence of Hyrule – Versie 1.5.0

Muzikaal ritmespel Cadence of Hyrule is bijgewerkt en brengt het spel naar versie 1.5.0. Het is een vrij vlezige update met gloednieuwe functies, waaronder een nieuwe pagina met opslagbestanden (in totaal zes), ontwerpwijzigingen en een aantal bugfixes.

Versie 1.5.0 Patch-notes

NIEUWE FUNCTIES

  • Een nieuwe pagina met opslagbestanden toegevoegd, in totaal 6
  • Een “willekeurige” optie toegevoegd aan het soundtrack-selectiescherm
  • Veeg de scoreborden af ​​

ONTWERPVERANDERINGEN

  • De speler kan niet van status veranderen wanneer hij een item oppakt terwijl hij een speer of langzwaard vasthoudt (voor het behalen van Spearmaster)
  • Veranderd om de camera op de speler te centreren nadat Impa haar teleporteervermogen heeft gebruikt
  • Veranderd om alle schade aan de speler te voorkomen op de beat die ze een genezingsitem gebruiken (direct of indirect gebruik)
  • Een extra tel toegevoegd waarbij Aria niet kan worden gedood door een andere gemiste tel onmiddellijk nadat ze schade heeft opgelopen door een gemiste tel en gered is door een fee / drankje
  • Verwijder enkele nutteloze items uit Aria’s itempool: Ring of Regeneration, Ring of Protection, Battle Torch, Greaves
  • Gewijzigde Scroll of Need om Aria / Yves een fee te geven als ze een lege fles hebben
  • Wizzroboe gewijzigd om de snelle veegaanval minder bestraffend te maken wanneer de speler als Aria speelt
  • Ring of Stealth verwijderd uit Arena-modus
  • Aggro-straal van Ring of Stealth gewijzigd van 3 naar 4
  • Boots of Leaping gewijzigd om sneller te slijten en ervoor te zorgen dat de speler dit item maximaal één keer per game kan hebben
  • Veranderde bevroren / verdoofde statussen zodat de speler de maat kan behouden
  • Een aantal gegarandeerde hartendruppels toegevoegd in Deku Village

BUGFIXES

  • Probleem opgelost met de muziektrack van Future World waarbij de beat enigszins werd gedesynchroniseerd met de muziek
  • Een bug verholpen waardoor bazen de speler schade konden toebrengen op dezelfde beat als ze waren verslagen
  • Een bug verholpen waardoor vijanden de speler tijdens dezelfde beat konden beschadigen als de speler een draadpuzzel voltooide in de puzzelkerk.
  • Een bug opgelost waarbij Snel opnieuw opstarten na nederlaag in coöp permadeath of arena-modus ervoor zorgde dat de volgende game zich naar het verkeerde klassement stuurde
  • Een bug verholpen waarbij sommige baaspatronen uit de audio konden worden verwijderd nadat het nummer was herhaald
  • Een bug verholpen waardoor de winkelier de speler in de Temple of Brainstorms oneerlijk kon slaan
  • Een bug verholpen die ervoor kon zorgen dat begraven vijanden in de Arena-modus de speler oneerlijk raakten terwijl ze werden uitgegraven
  • Een bug verholpen die kon voorkomen dat vijanden eenvoudige schoppen / fakkels in kerkers lieten vallen als een schop of fakkel te koop was in een winkel
  • Een bug verholpen waardoor de speler kon spawnen op het Zelda-startgebied in Hyrule Castle, zelfs als ze niet als Zelda speelden
  • Een bug verholpen waarbij helperpersonages bevroren in ijsblokken in de Ganon-strijd konden worden beschadigd door bommen
  • Een bug verholpen waarbij Synthrova-aanvallen niet zouden worden geannuleerd als de speler de draad vernietigde die de aanval uitvoerde net voor de aanval
  • Een bug verholpen waarbij bommen die door een vijandelijke winkelier werden gegooid de speler geen schade toebrachten
  • Een bug verholpen die ervoor zorgde dat de speler niet in staat was portals te betreden als Winkelier in Ghost-vorm
  • Een crash verholpen in de laatste fase van het Skull Ganon-gevecht (veroorzaakt door ongeldige animatieframes op de Triforce sparkle-effecten)
  • Een crash verholpen die werd veroorzaakt door het verslaan van Synthrova en het laten sterven van de speler op dezelfde beat
  • Een crash verholpen in het genereren van de kerkermodus met bepaalde zaden