Capcom – Monster Hunter Rise maakt gebruik van de RE Engine

Capcom – Monster Hunter Rise maakt gebruik van de RE Engine

Capcom bevestigde dat de aanstaande Monster Hunter Rise, exclusief voor het Nintendo Switch-platform, is ontwikkeld met behulp van de RE Engine.

Inhoudsopgave (TOC)

RE Engine

De engine is eerder gebruikt op de PlayStation 4 en Xbox One voor titels als de veelgeprezen Resident Evil 2 Remake, Resident Evil 3 Remake en ook Devil May Cry 5. Ze zijn er nu duidelijk in geslaagd om het op te starten. het Nintendo Switch-systeem.

De game wordt momenteel ontwikkeld met Capcom’s eigen RE ENGINE om een ​​nieuwe, toegankelijke Monster Hunter-ervaring te bieden waar je altijd, overal en met iedereen van kunt genieten.

Verder ontwikkelt Capcom ook het rollenspel Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin om fans van Monster Hunter en RPG’s een plezierige ervaring te bieden.

RE ????

Ja, je moet aan Resident Evil hebben gedacht … maar laten we dat bij wat het is, ze zeiden ook dat het niet noodzakelijkerwijs zou leiden tot Nintendo Switch-poorten van andere RE Engine-games:

I will crush one dream with my RE Engine on Switch talk: RE7, RE2 & RE3 aren’t coming to Switch. They tried to port RE7 to Switch for a while one time, but had difficulty getting any satisfactory result. RE Engine games for Switch will need to be made with Switch in mind.