Dead Cells – Bestiary Update live

Dead Cells – Bestiary Update live

Dead Cells heeft een vrij grote ‘Bestiary Update’ ontvangen die een hele reeks tweaks en fixes met zich meebrengt om de spelerervaring te verbeteren.

Maar er komen ook nieuwe vijanden bij, gloednieuwe items, veranderingen in levelontwerpen en meer.

Het is vermeldenswaard dat deze update volledig gratis is – iets wat Motion Twin eerder heeft gedaan met eerdere updates.

video
play-rounded-fill

Bestiary Update kenmerken

  • Nieuwe toevoegingen!

    We hebben 11 nieuwe toevoegingen toegevoegd aan actieve vaardigheden, voornamelijk gericht op het vergroten van het aantal beschikbare toevoegingen voor sommige items die niet genoeg hadden. Ja Corrupted Power, ik kijk naar je.

    8 nieuwe normale toevoegingen:
    – IJs, vuur, bloeden of vergif op nabijgelegen vloeren of vijanden wanneer het effect van de gebruikte actieve stof eindigt
    – Een granaat, een salvo pijlen of vuur verspreidt zich wanneer een inzetbare val wordt vernietigd
    – Krijg al je pijlen terug wanneer je een vaardigheid gebruikt

    3 nieuwe bevestigingen met ster:
    – Olie en vuur verspreiden zich wanneer een inzetbare val wordt vernietigd
    – Duw vijanden om je heen wanneer het effect van de gebruikte actieve eindigt
    – Verlengde duur voor krachten zoals Wings of the Crow of Smokebomb

  • 6 nieuwe mobs!

    Zes vijanden van het merknieuws. 3 zijn bioomspecifiek, 3 worden door verschillende niveaus verzonden op verschillende Boss Cells. Op dit moment, en tot de live release, laten we je graag hun exacte locaties en typen onthullen.

    De ‘gewone’ vijandelijke pool werd een beetje te klein gezien de toevoeging van nieuwe niveaus, en de BC-vijanden waren altijd te weinig en dus te repetitief naar onze smaak.

  • 2 Nieuwe items

    – Crowbar (onderdeel van de 17.3 ‘Half-Life’ pack patch). Snelle wreedheidswapens die crits maken na het breken van een deur of een breekbare prop.
    – Portable Door: Sta je toe om een ​​deur mee te nemen – bedek je rug terwijl je voor de mobs voor je zorgt en zorg voor een elegant verdovingseffect wanneer je besluit om te draaien.

  • Halveringstijd dieet
    Het rollenspelpakket van Freeman completeren met medpacks voor een echte onderdompeling.
  • The Bad Seed Nieuwe kenniskamers en geheimen voor het arboretum en het moeras.
    Goede jacht!
  • The Bad Seed Balanced bestiary:
    We maakten van de gelegenheid gebruik om nieuwe mobs toe te voegen om het bestiarium van de niveaus in vragen opnieuw in evenwicht te brengen. Hoewel er geen nieuwe mobs zijn in de ‘Bad Seed’-niveaus, hebben we de cijfers aangepast om deze biomen eerlijker te maken. Laat ons weten wat je ervan vindt!
  • Tien (10) nieuwe prestaties!
    – Acht daarvan zijn gerelateerd aan The Bad Seed DLC. Klassieke prestaties zoals “Bereik het arboretum” of meer … geheime.
    – De andere twee zijn voor iedereen toegankelijk. Versie 1.8.3
  • Suggestie van de community Er is een nieuwe feedback geïmplementeerd voor sommige wapens voor wapens die gedurende een bepaalde tijd kritieke treffers hebben.
    – Evenwichtig mes
    – Koevoet
    – Flashing Fans (van The Bad Seed DLC)
    – Frantic Sword
    – Geolied zwaard
    – Rapier
    – Spite Sword
    – Swift Sword
    – Symmetrische lans
    – Tentakelzweep versie 1.8.3
  • Er zijn drie nieuwe outfits aan het spel toegevoegd.
    Twee zijn gekoppeld aan de geheimen en overlevering van The Bad Seed DLC. Er is er een beschikbaar voor iedereen die de ultieme uitdaging aankan. Versie 1.8.3

Balanceren

  • De Bad Seed Blueprint verkleint de kans dat de nieuwe items worden verlaagd.
  • De gezondheid en schade van grottenmassa’s nam af in alle moeilijkheden om de helse bestiatie daar beneden goed te maken,
  • De Bad Seed Mushroom Boi verbreekt nu je onzichtbaarheid bij aanvallen.
  • The Bad Seed Verbeterde hitzeisen hitboxes om beter neerwaarts te raken.
  • De slechte zaadtikken stoten nu lichtjes op aanvallen.
  • De slechte zaadteken laten nu vijf cellen vallen en wat goud bij overlijden.
  • The Bad Seed Verbeterde Jerkshroom-werpcurve om directe treffers van onderaf te voorkomen.
  • De door Jerkshrooms gegooid slecht zaad doet je niet langer pijn als je in de lucht botst. Wie dacht er verdomme dat het een goed idee was ?! … Oh.
  • Knives Thowers ontwijken of sprinten nu altijd één keer voordat ze je gaan aanvallen.
  • Een bescherming aan de speler toegevoegd wanneer hij van eenrichtingsplatform naar beneden springt om te voorkomen dat hij treffers krijgt wanneer een menigte op het platform aanvalt.
  • Bevroren vijanden worden nu onderbroken in hun aanvallen. Geen verrassingshits meer na het ontdooien van uw mislukte experiment!
  • Suggestie van de community Verwijderd Death Orb-schadeplaatje.
  • Suggestie van de community Marksman Bow kan nu bonusbonussen krijgen.
  • Suggestie van de community Ice Armor geeft nu minder schade in plaats van bonusschade op hogere niveaus.
  • Suggestie van de gemeenschap: Ice Armor en Ice Shield mogen niet meer worden aangebracht op een sticker die het ijs onmiddellijk breekt. Als je het ijs wilt breken, moet je in plaats daarvan een paar slimme grappen gebruiken.
  • Vijandgranaten die door Ice Shield zijn afgestoten, bevriezen vijanden bij explosie.
  • Schilddragers kunnen implementeerbare apparaten nu beschadigen.
  • Suggestie van de gemeenschap Verbeterde reactiviteit van de hurkende hitbox. Versie 1.8.2
  • Suggestie van de gemeenschap Gereduceerde hoogte van de hitbox van Dark Tracker om beter bij de animatie te passen. Versie 1.8.2
  • De suggestie van de Bad Seed Community The Mushroom Boi! valt niet meer aan als je onzichtbaar bent. Versie 1.8.3
  • Suggestie van de gemeenschap Force Shield-munitieverval is nu veel langzamer voordat het één treffer absorbeert. Versie 1.8.3
  • Suggestie van de gemeenschap Een kleine hoeveelheid schade zal het ijs niet meer breken (uitgezonderd brandschade). Versie 1.8.4

Level design

  • Het slechte zaad heeft de uitgang van de gevangenis naar het arboretum enigszins verbeterd.
  • Het slechte zaad Het nest is nu van rechts naar links om coherent te blijven met het moeras.
  • De kamers van Bad Seed Neighbourgh in Arboretum zijn nu met elkaar verbonden. Geen doolhofachtige structuur meer.
  • De overgang van Bad Seed Reversed Arboretum, Morass en Nest om coherent te blijven met de levels. Versie 1.8.1
  • Suggestie van de community Voorkwam dat de ingang van het arboretum te dicht bij het begin van het spel verscheen. Versie 1.8.2
  • Suggestie van de community Aan het begin van de begraafplaats een teleport toegevoegd, zodat mobs niet te dicht bij de ingang spawnen. Versie 1.8.2

Afbeeldingen en gebruikersinterface

  • De FX met slecht zaad toegevoegd voor vleesetende plantenbeet.
  • The Bad Seed Een (zeer kleine) filmische film toegevoegd bij het betreden van de Mama Tick-arena.
  • Het venster Dode cellen heet nu … Dode cellen. Versie 1.8.2

Levenskwaliteit

  • De suggestie van de Community voor slechte zaden Verbeterde interacties tussen vleesetende planten. Met name met stomps en Telluric Shock.
  • The Bad Seed Een waarschuwing toegevoegd voor vleesetende plantenbeet.
  • The Bad Seed Een betere feedback toegevoegd voor Rythm’n Bouzouki timing.
  • De slechte zaad veranderde Rythm’n Bouzouki-beschrijving om te verduidelijken dat je de laatste hit voor onbepaalde tijd kunt vastleggen met de juiste timing.
  • Sommige teleporters in de Morass en de Clock Tower worden van verderaf geactiveerd om nutteloze backtracking te voorkomen.
  • Suggestie van de community Elite-heiligdommen zijn nu anders gekleurd op de kaart.
  • Suggestie van de community Een duidelijke uitleg toegevoegd van wat er misging toen het laden van een mod mislukte.
  • Suggestie van de community Verduidelijkt wat er fout is gegaan in het foutenrapport bij het maken van een mod die van invloed kan zijn op de DLC-beveiliging.
  • Je kunt geen richels meer pakken die rechtstreeks naar spikes leiden.
  • Enigma-deuren (de rozentoren op de binnenplaats, enz.) staan ​​nu altijd open als het enigma eenmaal is opgelost.
  • Geheime blauwdrukken worden niet langer vervangen door edelstenen wanneer ze eenmaal zijn gevonden. Het goudbedrag voor het hele niveau blijft ongewijzigd. Het doel is om te voorkomen dat je je uiterste best doet om die edelstenen te zoeken.

Muziek en Sfx

  • Suggestie van de gemeenschap Onderbreek het geluid van de aanvalsaanval wanneer de vijand wordt gedood of onderbroken. Versie 1.8.3

Bugfixes

  • Het slechte zaad heeft verholpen dat vleesetende planten sloten terwijl er een filmpje aan de gang was.
  • The Bad Seed Fixed Yeeters hitbox.
  • The Bad Seed Enkele bugs opgelost met Mushroom Boi op zijn plaats.
  • The Bad Seed Fixed Rythm’n Bouzouki timing detectie voor de derde hit. Oeps?
  • The Bad Seed Los zeldzame cameraproblemen en minimap-weergave op in het moeras.
  • (Twitch) Fixed Dual-scrolls veranderde in Triple Scrolls wanneer niemand stemde.
  • Vaste magische raketten en vuurwerk hebben altijd twee keer geschoten, zelfs als je op de knop tikte.
  • Een bepaalde geheime hitbox van de baas bij een stuwaanval opgelost. Niet meer gehurkt onder, pas op!
  • Enkele projectielen verholpen die niet goed tegen deuren botsten.
  • Vaste Ice Armor die niet beschermt tegen spikes.
  • Enkele crashes opgelost.
  • Vaste itembeschrijving die niet verschijnt wanneer je wordt vergezeld door een vriendelijke menigte. Versie 1.8.2
  • Vaste aardbeving die door muren sloeg. Versie 1.8.2
  • Vaste Comboter die door muren raakt. Versie 1.8.2
  • Vaste Conjonctivius-druppels die soms niet spawnen. Versie 1.8.2
  • Opgelost: Conjonctivius-platforms verdwijnen bij opnieuw laden. Versie 1.8.2
  • Enkele crashfoutmeldingen verbeterd. Het crasht dus net zo vaak, maar nu weten we waarom. Versie 1.8.2
  • Een typefout verholpen in de Franse beschrijving van het Warrior Shield. Een Engelse patchnote-vermelding voor een Franse typefout… cool. Versie 1.8.2
  • Vaste bliksemzweep die verborgen blokken door muren raakt. Versie 1.8.2
  • Vaste tentakels die achter hen vielen tijdens het vegen (de haak zou nu veiliger moeten zijn om erop te gebruiken). Versie 1.8.2
  • The Bad Seed Een seed-fout in Arboretum opgelost. Ah! Slecht zaad … ehehe. Versie 1.8.2
  • The Bad Seed Fixed a crash on hero death while the Mushroom Boi! was actief. Versie 1.8.2
  • Ontbrekende botsingen in sommige Clock Tower-kamers opgelost. Versie 1.8.3

Kortom; Download de update en veel plezier!