Dragon Ball: The Breakers – Versie 2.0 patch notes

Dragon Ball: The Breakers – Versie 2.0 patch notes

Het tweede seizoen van Dragon Ball: The Breakers staat op het punt te beginnen, maar daarnaast wordt er ook een gloednieuwe upgrade voor versie 2.0 voorbereid. De patch-opmerkingen zijn openbaar gemaakt door Bandai Namco.

Er is hier echt heel veel gepland, maar we zullen enkele van de belangrijkste aspecten ervan benadrukken. Er zullen verschillende wijzigingen worden aangebracht, fouten zullen worden gecorrigeerd en de online wedstrijdmodus biedt nu een optie voor het kiezen van rollen met verschillende beschikbare keuzes.

Versie 2.0 patch-notes

Wijzigingen in rolselectie

Een ROLSELECTIE-scherm toegevoegd voor ONLINE WEDSTRIJD.

Overlevende

  • Een matchmaking-modus waarin je ervoor kunt kiezen om alleen als Survivor te spelen.
  • Maakt een kamer waar maximaal zeven spelers zich kunnen aansluiten als Survivors.

Flexibel: Raider/Survivor

  • Een matchmaking-modus waarin je kunt spelen als een Raider of een Survivor.
  • Als je niet wordt gekozen als Raider in een match, heb je een grotere kans om gekozen te worden als Raider in volgende matches.
  • Bovendien, wanneer matchmaking wordt gestart met meerdere spelers in de kamer, worden ze niet de Raider en Survivors voor hetzelfde feest.

Raider

Met betrekking tot kamersleutels

  • Kamersleutels worden niet langer standaard weergegeven.
  • De weergave-instellingen voor kamertoetsen kunnen worden gewijzigd vanuit het kamermenu.

Resultaten Schermverbeteringen/Rapportfunctie

  • Er is een lijst met de resultaten voor elke speler toegevoegd aan het resultatenscherm.
  • Spelers kunnen nu rechtstreeks vanuit deze lijst worden gerapporteerd wegens oneerlijk spel. Dergelijke spelers kunnen nu ook worden geblokkeerd.

Sectie “RAIDER-PERSONAGES” toegevoegd aan het menuscherm

  • Het scherm RAIDER CHARACTERS is nu toegankelijk vanuit het basismenu.

Onderdeelverbeteringen “RAIDER-PERSONAGES”

  • De “Preset”-functie toegevoegd. De vooraf ingestelde Raider kan nu worden weergegeven in de volgende gebieden:

De karakterillustratie rechtsonder in het menuscherm

De lanceringsanimatie die wordt afgespeeld wanneer een tegenstander wordt gevonden

Het standaardpersonage dat wordt weergegeven op het briefingscherm

Verbeteringen aan karakteraanpassing

  • Op de SHOP- en CHARACTER VISUALS-schermen is het nu mogelijk om in te zoomen en animaties weer te geven terwijl je kostuums bekijkt. Exclusief bepaalde accessoires, enz.

Verbeteringen in het avatar-bewerkingsscherm

  • Voor het CHARACTER CREATION-scherm kun je nu je uiterlijk veranderen vanaf je huidige avatar. Als je het lichaamstype van je avatar verandert, gaat de vorige avatar verloren.

Handmatige sectie-toevoegingen

  • Pagina’s toegevoegd aan de handleiding die de speelstijl van elke Raider beschrijven.

Andere

  • Kleine schermaanpassingen gemaakt, enz.

Het volgende is een beschrijving van verschillende fixes en aanpassingen van de spelbalans

Tijdens Gevecht

  • Probleem verholpen waarbij het uitvoeren van bepaalde acties tijdens het zweven via de actieve vaardigheid Floating Device de snelheid van de speler onjuist zou veranderen
  • Probleem verholpen waarbij bepaalde Raider Ki Blasts en Ki Waves werden geannuleerd door Survivor Ki Blasts en Ki Waves
  • Probleem verholpen waarbij compensatie van de bewegingssnelheid tijdens het midden van een sprong ervoor zorgde dat de speler boven de normale snelheid bewoog bij het bewegen via de passieve vaardigheid Zwevend apparaat・Het effectbereik voor de actieve vaardigheid Wall of Defense is gecorrigeerd
  • De lock-on-functie gecorrigeerd zodat spelers niet langer kunnen lock-onen op doelen die buiten het aanvalsbereik zijn gekomen met Ki-explosies en Super Move-animaties
  • De effecten van de actieve vaardigheden Energy Barrier en Angry Shout zijn gecorrigeerd, zodat ze gebouwen kunnen vernietigen zoals bedoeld
  • Het effectbereik van de actieve vaardigheid Break Strike is gecorrigeerd, zodat deze niet langer door terrein gaat
  • De actieve vaardigheden Charming Pose, Solar Flare, Go-Go Gum en Krillin’s Shoe zijn gecorrigeerd, zodat spelers op hun plaats blijven als ze deze vaardigheden in de lucht gebruiken
  • Andere kleine correcties.

Tijdens Gevecht

  • Zo gemaakt dat als je naar de Dragon Radar kijkt terwijl je in een voertuig rijdt, je bewegingssnelheid wordt verlaagd
  • Zo gemaakt dat, als het gebied waarin Shenron wordt opgeroepen wordt vernietigd, de Dragon Balls worden gereset en de oproeping wordt onderbroken
  • Probleem verholpen waarbij de ontsnappingsactie niet kon worden geannuleerd voor de actieve vaardigheid Go-Go Gum
  • Zo gemaakt dat er een geluidseffect wordt afgespeeld zodra vliegen wordt geannuleerd bij het onderdrukken van Ki in de lucht
  • De timing van ontwijken aangepast wanneer u acties zoals het plaatsen van een aan/uit-toets annuleert
  • De plaatsing van itemvakken op de kaart aangepast om de eerlijkheid te verbeteren
  • Zo gemaakt dat er een geluidseffect wordt afgespeeld wanneer een doel wordt geraakt met een langeafstandsaanval
  • Een effect toegevoegd om de locatie van het dichtstbijzijnde altaar duidelijker te maken zodra zeven Dragon Balls zijn verzameld
  • Zo gemaakt dat je actieve vaardigheden die worden opgeladen voordat ze worden geactiveerd, kunt annuleren door de vaardigheid nogmaals ingedrukt te houden. Bovendien zo gemaakt dat de vaardigheid, nadat deze is opgeladen, alleen kan worden gebruikt door een normale aanval in te voeren.

Over Dragon Ball: The Breakers

Blijf in leven door te overleven. Pas je aan om te zegevieren.

Als gevolg van een verrassing door een onverwacht tijdsverschijnsel, komen zeven gewone burgers vast te zitten in een tijdsgat. Ze worden gedwongen hun opsluiting te delen met een Raider, een gevaarlijke tegenstander uit een andere tijdlijn die ongelooflijk sterk is. De enige manier waarop ze kunnen overleven is door de Super Time Machine te gebruiken om uit de Temporal Seam te ontsnappen, maar de Raider zit hen op de hielen en wordt met de minuut sterker.

De sluwheid van de Survivors gaat hand in hand met de kracht van de Raider in hun strijd tegen de klok. Breek los of word verbrijzeld…

Kenmerken:

  • Pas je spel aan – Of je nu speelt als een Raider of een Survivor, je kunt je eigen persoonlijke vooruitgangspad kiezen en perks, skins en andere items verwerven om je eigen unieke uiterlijk en strategie te verfijnen om te ontsnappen als Survivor of jagen als een Raider. Kenmerken:
  • Als Raider krijg je de kans om de overweldigende vaardigheden van Cell, Buu of Frieza uit de Dragon Ball-serie te ervaren. Als Raider heb je de verantwoordelijkheid om overlevenden op te sporen en uit te schakelen. Leer elk van de vaardigheden van de Raider beheersen om je prooi te lokaliseren en te vangen, en breid je karakter uit om jezelf nog formidabeler te maken.
  • Als overlevende is het je doel in Stuck In A Temporal Gap om uit een grote kaart te komen die uit verschillende plaatsen bestaat, maar wees voorzichtig! De Raider is altijd op zijn hoede en kan regio’s vernietigen, waardoor het aantal mogelijke ontsnappingsroutes ernstig wordt verminderd.
  • Werk samen met de andere Survivors terwijl er nog tijd is, maar wees voorbereid op de mogelijkheid dat de Raider of de acties van de andere Survivors je kunnen dwingen om in je eentje te ontsnappen. Hoe ben je van plan te spelen?
  • Profiteer van een breed scala aan unieke power-ups en items, zoals auto’s, geweren en enterhaken. Gebruik elk voordeel dat je hebt tegen de Raider en doe er alles aan om in leven te blijven!