Dragon Marked For Death – Versie 3.1.0

Dragon Marked For Death – Versie 3.1.0

Er is een update voor Dragon Marked For Death gearriveerd, waarmee de zijwaarts scrollende beat ’em naar versie 3.1.0 komt.

De update bevat een enorme schat aan fixes en verbeteringen, waaronder een gloednieuwe eindbaas, nieuwe wapens voor het eindspel en een nieuwe zoektocht.

Versie 3.1.0 patch notes

Systeemwijzigingen

  • Bij het rekruteren van een feest aan de bar zijn er nieuwe opties toegevoegd voor het feestdoel.
  • Als je de mogelijke drops voor de queeste “Cavern of Torment” aan de bar bekijkt, worden de drops nu per verdieping georganiseerd.
    • Druppels voor B10F worden weergegeven als 1, druppels voor B20F worden weergegeven als 11, enzovoort.
  • Bij het wisselen van uitrusting in de wapenwinkel of winkel, wordt nu een vergelijking van de uitrusting getoond.
  • Bij het maken van een teken wordt nu een standaardnaam ingevoerd als het veld leeg wordt gelaten.

Karakterveranderingen

  • De keizerin is aangepast.
    • Bij gebruik van een klein zwaard is het DP-verbruik voor de Dragon Shot aangepast.
    • Bij gebruik van een klein zwaard is de DP-generatie voor het geaarde Dragon Sword verhoogd.
    • Bij gebruik van een klein zwaard is de DP-generatie voor het drakenzwaard in de lucht verminderd.
    • DP-generatie voor de geaarde stuwkrachtaanval is verhoogd.
    • DP-verbruik voor de stuwkracht van het dashboard is verminderd.
  • De Warrior is aangepast.
    • De toegebrachte schade bij het hanteren van een magisch wapen is verhoogd.
    • De toename van aanvalskracht voor Warcry bij gebruik van een bijl is verhoogd voor alle drakencontracten.
  • De Shinobi is aangepast.
    • De multi-lock-on afstand van de Thunder Shinobi is vergroot.
    • Het aantal keren dat elke hit van de Thunder Shinobi’s lock-on combo Dragon Meteor activeert, is verhoogd.
    • De limiet voor het verhogen van de schade voor de Thunder Shinobi’s Dragon Meteor is verhoogd.
    • De aanvalskracht voor de gigantische shuriken van de Poison Shinobi is vergroot.
    • De aanvalskracht voor de gigantische shuriken van de Poison Shinobi wanneer deze is vergrendeld, is vergroot.
  • The Witch is aangepast.
    • De statistiekbonussen die worden toegekend door betoverende magie zijn verhoogd.
    • De minimumduur voor betoverende magie is verhoogd.
    • De maximale duur voor betoverende magie is verhoogd.
    • Effectduur toegevoegd door PIE voor betoverende magie is verlengd.
    • Effectsterkte toegevoegd door INT en PIE voor betoverende magie is verhoogd.
    • De minimumduur voor Cure Ailment is verlengd.
    • De maximale duur van Cure Ailment is verlengd.
    • Effectduur toegevoegd door PIE voor Cure Ailment is verlengd.
  • Het orakel is aangepast.
    • De bewegingssnelheid is verhoogd.
    • Alle fysieke schade die door zwaarden wordt aangericht, is verhoogd.
    • Er is een terugslageffect toegevoegd aan Guard Form en Reinforced Guard Form.
    • DP-consumptie van Continuous Thrust Form en Cleaving Slash Form is verminderd.
    • DP-consumptie van Reinforced Guard Form is verhoogd.
    • DP-consumptie van magie geactiveerd tijdens Dragon Boost is verlaagd.
    • De aanvalskrachtbonus die door Dragon Boost aan alle zwaardaanvallen wordt toegekend, is verhoogd.
    • De aanvalskracht van vuur, wind, ijs en donder Dragon Advents is vergroot.
    • De genezing van het gif Dragon Advent is toegenomen.
    • DP-consumptie van het gif Dragon Advent is verminderd.
    • De minimumduur voor de spreuken Mirage, Armor, Feather, Extension, Quick en Cure Ailment is verhoogd.
    • Effectduur toegevoegd door STR voor de Mirage-spreuk is verlengd.
    • Effectduur toegevoegd door VIT voor de Armor-spreuk is verhoogd.
    • Effectduur toegevoegd door AGI voor de Feather-spreuk is verlengd.
    • DP-verbruik van de extensie-spreuk is verminderd.
    • Effectduur toegevoegd door INT voor de extensie-spreuk is verlengd.
    • De afname van het genereren van DP onder invloed van extensie is verminderd.
    • Effectduur van de snelle spreuk is gewijzigd zodat deze niet langer afhankelijk is van parameters.
    • Maximale duur voor Cure Ailment is verlengd.
    • Effectduur toegevoegd door PIE voor Cure Ailment is verlengd.
  • De Bandit is aangepast.
    • De fysieke aanvalskracht van kleine zwaarden is vergroot.
    • De aanvalskracht van shuriken is vergroot.
    • De aanvalskracht van de Dragon Claw is vergroot.
    • De aanvalskracht van de Dragon Claw Combo is vergroot.
    • Het herstel na het verbinden met de Dragon Claw is versneld en er is onkwetsbaarheid toegevoegd aan de herstelactie in de lucht.
    • Opstarten van de Dragon Claw is verkort.
    • De Air Dragon Claw kan een keer achter elkaar worden gebruikt.
    • Het minimumaantal relikwieën dat ongeacht LUC is verworven, is verhoogd.
    • De kans op verwerving van extra relikwieën en Dragon Relics op basis van LUC is vergroot.
    • Het maximale aantal relikwieën dat in één keer kan worden verworven, is verhoogd.
    • Bij het uitvoeren van een actie om relikwieën te verwerven tijdens Dragon Sphere, worden verworven relikwieën maximaal hersteld.
    • Effect van magische aanvalskracht op schade toegebracht door alle 5 elementaire relikwieën is verhoogd.
    • Nadat je een windrelikwie hebt gebruikt, is de afkoelperiode verminderd totdat een ander relikwie kan worden gebruikt.
    • De periode van onkwetsbaarheid na het gebruik van een donderrelikwie is verlengd.
    • De aanvalskracht van het vuur Dragon Relic is vergroot.
    • Het maximale aantal Dragon Relics is verhoogd voor alle contracten behalve onweer.
    • Minimale effectduur voor wind en gif Dragon Relics is verhoogd.
    • Effectduur toegevoegd door PIE voor wind en gif Dragon Relics is verlengd.
    • Extra aanvalskracht voor alle 5 elementaire relikwieën door het effect van de wind Dragon Relic is vergroot.
    • De aanvalskracht voor het zoeken naar shuriken van de gif Dragon Relic is verhoogd.
    • De periode van onkwetsbaarheid na verbinding met het gif Dragon Relic is verlengd.
    • Schade toegebracht door het gif Dragon Relic-streepje is veranderd van magische schade in heilige schade.

Itemwijzigingen

  • Er zijn nieuwe wapens voor het eindspel toegevoegd voor elke personageklasse.
  • Exclusieve accessoires voor de Bandit en de Oracle zijn toegevoegd.
  • Een nieuwe categorie van Shuriken Lv. 55 en hoger is toegevoegd.
  • Unieke wapens van Ver. 1.0.0 van het spel hebben nu speciale upgrades beschikbaar.

Quest-wijzigingen

  • Verdiepingen 111-120 zijn toegevoegd aan de zoektocht “Grot van de Torment.”
  • Een nieuwe zoektocht, “Ancient Gods”, is toegevoegd.

Vijandelijke aanpassingen

  • Een nieuwe eindbaas, “De valse God van de afgrond”, is toegevoegd.
  • De hoeveelheid HP die aan vijanden per speler wordt toegevoegd in speurtochten op hoog niveau, is verlaagd.
  • HP voor de baas Rivalis (Berserk) is verlaagd.

Bugfixes

  • Een aantal fouten in weergave en gedrag is verholpen.

Bekende problemen (alleen Switch-versie)

  • Engelse namen voor de wapens Excalibur +1, Excalibur +2 en Excalibur +3 worden onjuist weergegeven.
    • Een patch om dit probleem op te lossen is in ontwikkeling. Een datum voor deze update wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt. Onze excuses voor het ongemak.