Famitsu: Sakurai over waarom Rex niet speelbaar werd in Super Smash Bros.Ultimate DLC

Famitsu: Sakurai over waarom Rex niet speelbaar werd in Super Smash Bros.Ultimate DLC

De eerste onthulling van Pyra / Mythra voor Super Smash Bros. Ultimate in februari was een behoorlijke verrassing voor velen, vooral fans van Xenoblade Chronicle 2 die verwachtten dat Rex zou worden uitgekozen om de serie te vertegenwoordigen.

In een recente Famitsu-column legde Sakurai uit dat hoewel ze oorspronkelijk van plan waren om Rex & Pyra te laten verschijnen als een duo-personage vergelijkbaar met de Ice Climbers, dit uiteindelijk werd geschrapt ten gunste van de vorm die Pyra / Mythra veranderde vanwege ontwikkelingsuitdagingen. .

Hoewel Sakurai dit onderwerp kort aanhaalde in de Pyra / Mythra Smash-presentatie, wierpen zijn opmerkingen in de Famitsu-column veel meer licht op hoe Rex uiteindelijk werd gepasseerd ten gunste van Pyra / Mythra.

Hoogtepunten van Famitsu Sakurai Rex

When it was decided that we were to create a character from Xenoblade Chronicles 2, the very first thing I thought about was to show and move Rex and Pyra at the same time on screen. But a conclusion that it’s impossible came at a mach speed. I somewhat requested the team to inspect it, but it was impossible.

When we talk about 2 people who move as a single group, there are the Ice Climbers. They have the same looks and can only do the same things. When we tried Rex + Pyra, it was clear that we could not do an essential task to have their [data] capacity exceed a processing load threshold.

The system to have Rex as the main fighter and Pyra overseeing him was also determined to be difficult. The design was so complex that a lot of things would have to be done.

Rex would have to be moved on his own. But then I thought it would be better if we can change between Pyra and Mythra.

Ben je blij met de beslissing om voor Pyra / Mythra te gaan?