Kotaku – Dark Souls Remastered draait enorm goed

Kotaku – Dark Souls Remastered draait enorm goed

Gamescom vond onlangs plaats en een spel dat op de beursvloer te spelen is, is de langverwachte Dark Souls Remastered voor de Nintendo Switch. Kotaku is hands-on gegaan met het spel en is weg gekomen, onder de indruk van wat ze hebben gespeeld.

Kotaku Dead Souls Impressie

Dark Souls Remastered heeft een stabiele framerate en Kotaku heeft geen problemen gevonden. Het enige probleem dat ze vonden was de Gamescom-build, maar de knoppen waren om wat voor reden dan ook omgekeerd, maar dat is alleen maar een probleem met de build.

The build we played was a little funky, the A and B button functions on menus were reversed so you had to hit B to confirm and A to back out of a menu, but from what I could tell speaking to the rep this was an issue specific to this build of the game, not a design choice.

This is Dark Souls on a handheld, with a stable framerate that didn’t drop in any of the areas I tried specifically with the aim of making it drop. It feels responsive to control, and looks more than good enough to make the trade off for portability worthwhile.

Wel … godzijdank doet Dark Souls het goed … laat ons nu voorbereiden om te sterven en te sterven en te sterven!