Monster Hunter Rise Versie 3.5.0. – Patch notes

Monster Hunter Rise Versie 3.5.0. – Patch notes

Capcom heeft een nieuwe versie-update uitgebracht voor Monster Hunter Rise op Switch. De update brengt het spel naar versie 3.5.0.

De update voegt nieuwe Event Quests toe die in de komende weken worden uitgebracht, vermoedelijk inclusief de aanstaande Ghosts ‘N Goblins-samenwerking. Het voegt ook een aantal nieuwe kapsels toe als gratis DLC en lost een aantal bugs en problemen op.

3.5.0. – Patch notes

  • Belangrijkste toevoegingen / wijzigingen
    • Wekelijks zullen er nieuwe evenementmissies beschikbaar zijn.
    • Nieuwe DLC kan worden gekocht in de Nintendo eShop.
  • Bugfixes / Diversen
    • Basis/faciliteit
      • Er is een bug opgelost waardoor het spel af en toe vastliep bij het gebruik van de functie ‘Verplaats door het dorp’ in het trainingsgebied.
  • Monsters
    • Een bug opgelost die onjuiste effecten veroorzaakte voor het krachtige gebrul van Apex Diablos.
    • Er is af en toe een bug opgelost waardoor monsters dubbele gifschade opliepen.
  • Speler
    • Er is een bug opgelost die af en toe problemen veroorzaakte met de weergave van bepantsering en kleding tijdens tussenfilmpjes.
    • Er is een bug opgelost waardoor de verkeerde items werden gedropt bij het vangen van een grote gastronomische tonijn.
    • Een bug opgelost waardoor rauw vlees dat door een speler is geplaatst, onmiddellijk verdwijnt wanneer een andere speler deelneemt aan de zoektocht terwijl deze aan de gang is.
    • Een bug verholpen waardoor het personage van de speler een Backstep uitvoerde in plaats van een Roundslash wanneer de stick naar achteren werd geduwd en de X- en A-knoppen werden ingedrukt na het uitvoeren van de Falling Bash van het zwaard en schild.
    • Een bug opgelost waardoor de speler de Shrouded Vault van de dubbele blades niet in de gewenste richting kon gebruiken als deze werd uitgevoerd aan het einde van de opstartbeweging voor de Feral Demon-modus.
    • Een bug opgelost die onjuiste geluidseffecten veroorzaakte voor Trapbugs en sommige lansaanvallen bij gebruik van het gelaagde “Akuma”-pantser.
    • Een bug opgelost die af en toe verhinderde dat de speler de Aerial Burst van de geweerlans kon gebruiken terwijl hij na het ontwijken van een richel afsprong.
    • Er is een bug opgelost waardoor het uiterlijk van Rampage-kanonnen niet veranderde als de speler het type beschieting verandert en een Wyrmstake Cannon-aanval uitvoert tijdens multiplayer.
    • Een bug opgelost waardoor de speler niet van munitie/ampullen kon wisselen via het radiale menu terwijl hij op een Palamute reed.
    • Als een speler de stabiliteit van de booggeweer tijdens multiplayer gebruikt om de terugslag te verminderen, werd deze verandering soms niet weergegeven op de schermen van andere spelers. Dit is opgelost.
    • Er is een bug opgelost die het spel af en toe vastliep bij het gebruik van een Character Edit Voucher via een specifieke volgorde van stappen.
    • Er is een bug opgelost waardoor spelers die op een Palamute rijden schade toebrengen aan een Palamute die door een andere speler is gemonteerd wanneer ze die speler aanvallen.
    • Er is een bug opgelost waardoor het pantser niet correct kon worden gesorteerd als de speler meerdere stukken van hetzelfde pantser heeft.
  • Diversen
    • Een bug opgelost waardoor spelers onder specifieke omstandigheden konden worden gekoppeld aan spelers op hun blokkeerlijst.
    • Verschillende tekstfouten opgelost.
    • Er zijn andere diverse bugfixes gemaakt.