Mortal Kombat 11 – November update patch notes

Mortal Kombat 11 – November update patch notes

Netherrealm Studios heeft de officiële patch-notes vrijgegeven voor de Mortal Kombat 11-update van november 2020 op de Nintendo Switch.

De update is nu beschikbaar op uw Switch-systeem en zou automatisch moeten zijn gedownload. Het is nogal een grote patch, dus bekijk de uitgebreide patch-opmerkingen hieronder:

Algemene gameplay-aanpassingen

  • Lijstcorrecties verplaatsen
  • Verbeteringen aan AI-logica
  • Verschillende nieuwe wreedheden toegevoegd die spelers kunnen ontdekken
  • Een optie toegevoegd om de mogelijkheid om Kustom Variations te gebruiken in Tournament Mode Options aan te zetten
  • De locatie van het hoofdslachtoffergebied enigszins aangepast voor alle tekens
  • De meeste basis- en kombo-aanvallen staan ​​nu een buffer voor invoer van knoppen toe tijdens hun laatste 4 herstelframes
  • Hopaanvallen zijn nu ook immuun voor Down + Front Punch Basic Attacks tot hun herstelframes
  • Getup-herstel is nu 4 frames sneller
  • Delayed Getup gebruikt nu een unieke animatie, toont in-game-berichten en heeft slechts één timing van 20 frames (voorheen Short was 15 en Long was 30 frames)
  • Fatal Blows hebben nu een groter venster met 6 frames voor Flawless Block, hebben iets minder pushback op block en niet langer pushback van het blokkeren van in het nauw gedreven tegenstanders
  • Een zeldzaam probleem opgelost met ontsnappingspogingen die ervoor konden zorgen dat wapens in handen een onjuiste animatie gebruikten
  • Toward & Back Throws verliezen nu transacties voor de meeste andere aanvallen en ze richten 10 minder schade aan bij hun eerste hit
  • Wanneer het opstarten van een basisworp wordt onderbroken, zal de trefferreactie nu plaatsvinden op de huidige locatie van het personage, in plaats van op de startlocatie van de worp
  • Een zeldzaam probleem opgelost waardoor Krushing Blow DOTs konden blijven hangen na heropstandingen als de extra schade van de Krushing Blow-film de dood veroorzaakte
  • Probleem verholpen dat ertoe kon leiden dat onjuiste slachtofferregio’s een paar frames werden gebruikt als de speler een voorwaartse sprint uitvoerde en vervolgens ingedrukt hield zonder verdere invoer
  • De meeste Kombo-aanvallen kunnen tegenstanders niet meer van achteren raken, tenzij de tegenstander in een combo zit
  • Een zeldzaam probleem verholpen waardoor een fysieke aanval door de tegenstander kon worden genegeerd als een projectiel op die zeer specifieke timing tegen een achtergrond botste
  • Iets aangepaste slachtofferregio’s op verschillende regelmatige reacties

Torens van tijd

  • Nieuwe spelersmodulebeloningen toegevoegd
  • Een nieuwe oproepbare toren toegevoegd
  • Nieuwe augments toegevoegd voor alle karakters
  • Een nieuwe Konsumable toegevoegd genaamd Elixir
  • Diverse gameplay- en visuele problemen opgelost met verschillende augments
  • Sommige tegenstanders in de Gauntlet vervangen door nieuwe karakters

Karakterspecifieke aanpassingen

  • Baraka – Low Stab (Down + Front Punch) is nu -6 op blok (was -4), heeft nog 2 herstelframes bij misser en 4 extra frames met slagvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Baraka – Straight Shank (Down + Towards + Front Punch) is nu -6 op blok (lager dan -3) en heeft nog 3 herstelframes bij misser
  • Baraka – De hopaanvallen van de tegenstander zijn nu immuun voor Straight Shank tot zijn herstelframes
  • Baraka – Low Poke (Down + Front Kick) is nu -5 op blok (was -4) en heeft nog 3 herstelframes bij misser
  • Baraka – Lage schacht (omlaag + richting + voorwaartse trap) is nu -6 op blok (was -4), heeft nog 2 herstelframes bij misser en 2 extra frames met slagvoordeel bij een geaarde tegenstander </ li >
  • Cassie Cage – Straight Punch (Down + Front Punch) is nu -6 op blok (was -4), heeft nog 2 herstelframes bij misser en 3 extra frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Cassie Cage – Side Kick (Down + Front Kick) heeft nu een andere trefferreactie, heeft nog 2 herstelframes bij een misser en 4 extra frames van hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Cassie Cage – De hopaanvallen van de tegenstander zijn nu immuun voor Ball Buster tot zijn herstelframes
  • Cassie Cage – BLB-118 Bitchin ’Bubble heeft nu een duur van 300 frames (was 400) en zal nu verdwijnen wanneer Cassie wordt geraakt, een aanval wordt gepareerd of een Back Throw uitvoert
  • Cetrion – Low Wind (Down + Front Punch) heeft nu 3 extra herstelframes bij misser en 4 extra frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Cetrion – Krystal Kick (Down + Front Kick) heeft nu een andere trefferreactie, heeft 4 extra herstelframes bij een treffer, 2 extra herstelframes bij een misser en 4 extra frames van hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Cetrion – Krystal Heel (Omlaag + Achterwaartse Trap) is nu -6 op blok (lager van -5), heeft nog 1 herstelframe bij misser en 2 frames minder slagvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Cetrion – Een zeldzaam probleem opgelost met Conflux of Elements waardoor andere elementen dan Hallowing Winds de luchtbeweging van de tegenstander konden veranderen
  • D’Vorah – Low Sting (Down + Front Punch) heeft nu 3 extra herstelframes bij hit en 3 extra frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • D’Vorah – Lichte steek (omlaag + achterwaartse trap) heeft nu nog 4 frames met slagvoordeel op een tegenstander op de grond
  • D’Vorah – De hitregio’s van Tsetse zijn aangepast (naar + achterwaartse stoot, achterwaartse stoot, omlaag + voorwaartse stoot + voorwaartse trap) en het kan nu dichtbij of veraf worden gericht
  • D’Vorah – de hitregio’s van Bug Bash enigszins verminderd (Towards + Front Punch)
  • D’Vorah – vergroot het bereik van Bot Fly (naar + front punch, front kick) iets wanneer de tegenstander in een combo zit
  • Erron Black – Slachtofferregio’s iets groter geworden
  • Erron Black – Low Boot (Down + Front Kick) is nu -5 op blok (was -3) en nog 2 herstelframes bij misser
  • Erron Black – Ankle Biter (Down + Towards + Front Kick) heeft nu 8 opstartframes (was 9), heeft 1 frame minder bij misser, 2 frames meer hitvoordeel bij een geaarde tegenstander, en heeft een verhoogd getroffen regio als tegenstander in een combo zit
  • Erron Black – Sandy Sole (Down + Back Kick) is nu -7 op blok (lager van -3)
  • Erron Black – De hitregio’s van Ghost Koins (Fatal Blow) enigszins verhoogd als de tegenstander in een combo zit
  • Erron Black – Down Peacemaker heeft nu 20 opstartframes (was 15), is een laag blok, -14 op blok (lager dan -8), -19 op foutloos blok (lager dan -8) en 1 minder herstelframe bij missen
  • Erron Black – Enkele gevallen verwijderd waarin Zaterrean Spit tegenstanders kon beschadigen wanneer ze onkwetsbaar zijn voor aanvallen
  • Erron Black – Probleem verholpen dat jongleerhits kon veroorzaken na Rising Stock (Locked And Loaded) Krushing Blow jongleren tijdens Finish Him om niet toe te staan ​​dat een dodelijk slachtoffer werd uitgevoerd
  • Frost – Frigid Palm (Down + Front Punch) is nu -5 op blok (lager dan -4)
  • Frost – Chest Cold (Down + Front Kick) is nu -6 op blok (down van -3), heeft 1 frame minder bij een treffer en nog 4 frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Frost – De slachtofferregio’s enigszins aangepast op de trefferreactie op Freezer Burn (Away + Front Punch, Back Punch)
  • Frost – Enkele gevallen verwijderd waarin Core Trap tegenstanders kon beschadigen wanneer ze onkwetsbaar zijn voor aanvallen
  • Geras – Knee Bash (Down + Front Punch) is nu -6 op blok (was -5), heeft nog 3 herstelframes bij misser en 2 extra frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Geras – Gauntlet Slam (omlaag + voorwaartse trap) heeft nu 5 extra frames met slagvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Geras – Pounding Sand (Omlaag + Achterwaartse Trap) heeft nu 3 extra frames van slagvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Jacqui Briggs – Straight Jab (Down + Front Punch) is nu -6 op blok (was -3), heeft nog 3 herstelframes bij misser en 3 extra frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Jacqui Briggs – Side Strike (Down + Front Kick) heeft nu een andere trefferreactie, heeft 5 extra herstelframes bij misser en 3 extra frames van hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Jacqui Briggs – De hitregio’s van Leaping Bow (Away + Front Punch) enigszins aangepast en het heeft nu 1 minder actief frame, 1 extra herstelframe bij misser en niet langer pushbacks door het blokkeren van in het nauw gedreven tegenstanders.
  • Jacqui Briggs – Bionic Dash staat nu -12 op blok (lager dan -7)
  • Jacqui Briggs – Jump Attacks & Special Moves wanneer ze worden uitgevoerd tijdens Bionic Bounce doen iets minder schade en hebben een groter venster van 6 frames voor Flawless Block
  • Jacqui Briggs – Prototype Rocket is nu -16 in blok (was -14), heeft 12 extra herstelframes bij treffer en heeft nog 2 herstelframes bij misser
  • Jacqui Briggs – Enkele gevallen verwijderd waarin de puntschade van Grenade Launcher tegenstanders kon beschadigen wanneer ze onkwetsbaar zijn voor aanvallen
  • Jade – Straight Palm (Down + Front Punch) is nu -6 op blok (was -4), heeft 2 extra herstelframes bij treffer, heeft 2 extra herstelframes bij misser en 4 extra frames met hitvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Jade – Side Heel (Down + Front Kick) heeft nu een andere trefferreactie, en is nu -5 op blok (lager van -4), heeft 1 extra herstelframe bij treffer en 4 extra frames met hitvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Jade – Doorboord (neer + achterwaartse trap) is nu -7 op blok (was -6), heeft 2 extra frames voor herstel bij hit & bij missen en 2 extra frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Jade – Getup / Flawless Block Attack (Up + Front Kick) is nu -8 op block (lager van -6), en -13 op foutloos block (up van -16), en 3 minder herstelframes bij hit & op miss
  • Jade – heeft het afstotingsgebied op polsstokhoogspringen aangepast tijdens de opstartframes
  • Jade – Probleem verholpen dat ervoor kon zorgen dat een visueel effect bleef hangen op Delia’s dansuitrusting.
  • Jade – De schaalvergroting van de combo-schade na Toward Throw Krushing Blow enigszins verminderd
  • Jax – Knee Jab (Down + Front Punch)) is nu -5 op blok (was -4), heeft nog 1 herstelframe bij misser en 1 extra frame met slagvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Jax – De hitregio’s van Quick Drill (Down + Front Punch, Back Punch) enigszins aangepast en het heeft nu 4 actieve frames (hoger dan 2), 2 minder herstelframes bij misser en het annuleerframe is 2 frames eerder
  • Jax – Side Strike (Down + Front Kick) heeft nu een andere trefferreactie, en is nu -6 op blok (was -7), heeft 4 extra herstelframes bij treffer, 2 extra herstelframes bij misser, en Nog 5 frames van hitvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Jax – Stap terug (Omlaag + Achterwaartse trap) heeft 4 frames minder voor herstel bij een treffer en nog 5 frames met voordeel voor een aanval op een geaarde tegenstander.
  • Johnny Cage – Lage Jab (Down + Front Punch) is nu -5 op blok (was -3), heeft 5 extra herstelframes bij hit & on miss, en nog 1 frame met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander < / li>
  • Johnny Cage – Low Boot (Down + Front Kick) is nu -5 op blok (was -4), heeft 2 extra herstelframes bij treffer, heeft 4 extra herstelframes bij misser en 4 extra frames met hitvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Johnny Cage – The Gist Of My Fist (Towards + Back Punch, Front Punch, Back Punch) wordt nu 7 frames eerder als geaard beschouwd, wat overeenkomt met wanneer hij visueel op de grond landt
  • Johnny Cage – Cage Match (Front Kick, Back Kick, Up + Front Kick) wordt nu 5 frames eerder als geaard beschouwd, wat overeenkomt met wanneer hij visueel op de grond landt
  • Johnny Cage – Headlines halen (Away + Front Kick, Back Kick, Up + Front Kick + Back Kick) wordt nu 5 frames eerder als geaard beschouwd, passend wanneer hij visueel op de grond landt
  • Johnny Cage – Tear Jerker (naar + achterwaartse trap, voorwaartse trap) wordt nu 2 frames eerder als geaard beschouwd, wat overeenkomt met wanneer hij visueel op de grond landt
  • Johnny Cage – De hitregio’s van Hop Kick (Hop + Front Kick / Back Kick) enigszins aangepast en het heeft nu 5 actieve frames (hoger dan 3) en 2 minder herstelframes bij misser
  • Johnny Cage – Nut Punch-versterking zal nu automatisch de tegenstander onder ogen zien
  • Johnny Cage – Pissed Off breekt nu pantser
  • Johnny Cage – De hopaanvallen van de tegenstander zijn nu immuun voor Nut Punch tot de herstelframes
  • Johnny Cage – Een zeldzaam visueel probleem met zonnebrillen opgelost wanneer Throwing Shades foutloos werd geblokkeerd
  • Johnny Cage – Aangepaste camera en controller trillen bij Toward & Back Throws
  • Kabal – Knee Buckle (Down + Front Punch) is nu -5 op blok (was -4), heeft nog 3 herstelframes bij hit & on miss en nog 3 frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander </ li>
  • Kabal – Side Kick (Down + Front Kick) heeft nu een andere trefferreactie, en is nu -5 op blok (gestegen van -4), heeft 4 extra herstelframes bij hit & on miss, en 4 extra frames van hitvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Kabal – Flash Parry doet nu 90 schade (was 0), is nu +25 bij treffer (hoger dan +9), en maakt nu autoblock mogelijk waardoor vervolghits naar combo niet langer mogelijk zijn
  • Kabal – Een zeldzaam probleem opgelost waardoor een onjuiste animatie kortstondig werd gebruikt op Kabal’s Hook Swords bij gebruik van Flash Parry
  • Kano – Knee Cutter (Down + Front Punch) is nu -6 op blok (was -5), heeft nog 1 herstelframe bij hit & on miss en nog 5 frames met hitvoordeel op een geaarde tegenstander </ li >
  • Kano – Laag scharnier (omlaag + voorwaartse trap) heeft nu een andere slagreactie en 6 extra frames van slagvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Kano – Devo Strike (Omlaag + Achterwaartse Trap) heeft nu 6 extra frames met slagvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Kano – Wieltrap (richting + achterwaartse trap) zal in bepaalde omstandigheden niet langer van kant wisselen met de tegenstander.
  • Kano – Enkele gevallen verwijderd waarin Molotov Cocktail tegenstanders kon beschadigen wanneer ze onkwetsbaar zijn voor aanvallen
  • Kano – Enkele gevallen verwijderd waarin Bio-Magnetische Trap tegenstanders zou kunnen beschadigen wanneer ze onkwetsbaar zijn voor aanvallen
  • Kitana – Heal Poke (omlaag + voorwaartse trap) heeft nu een andere trefferreactie en heeft nu 1 extra herstelframe bij treffer, 4 extra herstelframes bij misser en 5 extra frames met slagvoordeel bij een geaarde tegenstander </ li>
  • Kitana – Fan Stab (Down + Back Kick) is nu -9 op blok (af van -8), heeft nog 1 herstelframe bij hit & on miss, en nog 7 frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander </ li>
  • Kitana – Neck Slice (Back Punch) heeft nu 11 opstartframes (was 13)
  • Kitana – Koninklijke bescherming verhoogt nu de schade bij snelle uitvoering en naar en achter worpen
  • Kitana – Edenian Razors heeft nu 3 herstelframes minder en valt alleen aan met één ventilator in plaats van drie
  • Kitana – Edenian Razors kunnen nu worden versterkt om aan te vallen met 2 extra fans
  • Kitana – Edenian Twist Krushing Blow is niet langer mogelijk als Kitana boven de 300 gezondheid is terwijl Fatal Blow nog aan het afkoelen is
  • Kitana – Upward Fan Toss heeft nu 5 extra herstelframes
  • Kitana – Upward Fan Toss Amply heeft nu nog 1 herstelframe en maakt nu autoblock mogelijk waardoor vervolghits naar combo niet langer mogelijk zijn
  • Kitana – Annuleren (Halfbloedhouding) is niet langer immuun voor werpen tijdens sommige van zijn frames
  • Kitana – Far Dark Plunge (Edenian Fade) is nu +12 bij hit (omhoog van -10) bij verbinding op het eerste actieve frame
  • Kollector – Bloody Nails (Down + Front Punch) is nu -6 op blok (was -5), heeft nog 1 herstelframe bij hit & on miss, en 5 extra frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander </ li>
  • Kollector – Leg Check (omlaag + voorwaartse trap) heeft nu een andere trefferreactie, en heeft nu 1 herstelframe minder bij misser, en 6 extra frames met slagvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Kollector – Low Mace (Omlaag + Achterwaartse Kick) is nu -5 op blok (verlaagd van -4) en heeft nog 3 frames van slagvoordeel op een tegenstander aan de grond
  • Kollector – Enkele gevallen verwijderd waarin Vial of Sorrow tegenstanders kon beschadigen als ze onkwetsbaar waren voor aanvallen
  • Kotal Kahn – Low Swipe (Down + Front Punch) heeft nu 3 extra herstelframes bij treffer, 4 extra herstelframes bij misser en 4 extra frames met slagvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Kotal Kahn – Side Strike (Down + Front Kick) heeft nu een andere trefferreactie, en heeft nu 3 extra herstelframes bij misser en 3 extra frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Kotal Kahn – Warrior Spin (omlaag + achterwaartse trap) is nu -9 op blok (was -8), heeft 1 extra herstelframe bij hit & on miss en nog 4 frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander < / li>
  • Kotal Kahn – De slachtofferregio’s enigszins aangepast op de trefferreactie op Blade Push (Towards + Back Punch)
  • Kotal Kahn – De slachtofferregio’s enigszins aangepast op de trefferreactie op Tlaneltocaz (naar + achterwaartse stoot, achterwaartse trap) en het is nu -5 op blok (was -7), heeft 2 minder herstelframes bij hit en aan miss, nog 2 frames van hitvoordeel op een geaarde tegenstander, en het annuleringsframe is 2 frames eerder
  • Kotal Kahn – De slachtofferregio’s enigszins aangepast op de trefferreactie op Macuahuitl Swipe (Away + Back Punch)
  • Kotal Kahn – De hitregio’s van Tonaltzintli (Away + Back Punch, Back Punch) enigszins aangepast en het heeft nu 20 opstartframes (was 22), 4 actieve frames (was 2 hoger) en is nu -19 ingeschakeld blok (lager dan -16)
  • Kotal Kahn – Mehtizquia (Away + Back Punch, Back Punch, Front Kick) wordt nu 19 frames eerder als geaard beschouwd, passend wanneer hij visueel op de grond landt
  • Kotal Kahn – Iets vergroot het bereik van de eerste hit van Yeyecame Disk Amplify
  • Kotal Kahn – De repel-regio van Tecuani Maul is aangepast en de eerste hit heeft nu 32 extra frames met hitvoordeel
  • Kung Lao – Low Palm (Down + Front Punch) is nu -5 in blok (was -4), heeft 1 extra herstelframe bij treffer, heeft 4 extra herstelframes bij misser en 5 extra frames met hitvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Kung Lao – Side Kick (Omlaag + Front Kick) heeft nu een andere trefferreactie, en heeft nu 2 extra herstelframes bij misser en 4 extra frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Kung Lao – Back Kick (Down + Back Kick) is nu -7 op blok (hoger dan -9), heeft 2 frames minder herstel bij hit & on miss, en 6 extra frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander < / li>
  • Kung Lao – De hitregio van Hat Toss enigszins verhoogd als de tegenstander in een combo zit
  • Kung Lao – Possessed Hat geeft nu slechts één hat vrij, 18 extra frames van hitvoordeel op een geaarde tegenstander, kan nu worden versterkt en heeft een iets grotere hitregio wanneer de tegenstander in een combo zit
  • Kung Lao – Shaolin Slam (teleport) bij hit zorgt ervoor dat beide personages als in de lucht worden beschouwd totdat ze visueel landen
  • Kung Lao – Guided Hat heeft nu 8 extra frames van hitvoordeel op een geaarde tegenstander en een iets grotere hitregio als de tegenstander in een combo zit
  • Kung Lao – “Buzz Saw” verliest nu transacties
  • Liu Kang – Low Backhand (Down + Front Punch) is nu -5 op blok (lager van -4) en heeft nog 2 frames van hitvoordeel op een tegenstander met een gronding
  • Liu Kang – Crouching Kick (Down + Front Kick) heeft nu een andere hitreactie, is -7 op block (down van -5), en heeft nog 2 frames van hitvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Liu Kang – Dragon’s Tail (Omlaag + Achterwaartse Trap) staat nu -7 op blok (was -4) en heeft nog 1 frame met slagvoordeel op een tegenstander aan de grond
  • Liu Kang – De hitregio’s van This Will Hurt (Away + Front Kick, Back Kick) enigszins verhoogd
  • Liu Kang – De hitregio’s van Shaolin Strike lichtjes verhoogd
  • Noob – Knee Hook (Down + Front Punch) is nu -6 op blok (was -4), heeft 4 extra herstelframes bij treffer, heeft 3 extra herstelframes bij misser en 2 extra frames met hitvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Noob – Boot Slide (Down + Front Kick) heeft nu 3 extra herstelframes bij hit & on miss, en 3 extra frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Noob – Sickle Strike (Down + Back Kick) heeft nu 3 extra frames van hitvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Noob – De hitregio’s van As One enigszins aangepast (Away + Front Punch, Front Punch + Front Kick)
  • Noob – Een zeldzaam probleem opgelost met As One (Away + Front Punch, Front Punch + Front Kick) & For The Brotherhood (Away + Front Punch, Front Punch + Front Kick, Back Punch) waardoor wapens in handen konden worden gehouden om een ​​onjuiste animatie te gebruiken
  • Raiden – Side Strike (Down + Front Punch) is -6 op blok (was -3), heeft nog 3 herstelframes bij hit & on miss en nog 3 frames met hitvoordeel op een geaarde tegenstander </ li >
  • Raiden – Low Boot (Down + Front Kick) heeft nu een andere trefferreactie, is -5 op blok (lager dan -3), heeft nog 2 herstelframes bij treffer, 5 extra herstelframes bij misser en 4 meer frames van hitvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Raiden – Sweeping Storm (Down + Back Kick) heeft nu 13 opstartframes (was 14), 2 minder herstelframes bij hit & on miss en nog 3 frames met hitvoordeel voor een geaarde tegenstander
  • Raiden – Distant Thunder (Away + Front Punch, Back Kick) heeft 15 extra frames van blockstun met verhoogde pushback wanneer normaal geblokkeerd en 5 extra frames van blockstun met licht verhoogde pushback wanneer Flawless Blocked
  • Raiden – De hitregio’s van Heavy Thunder (Jump + Front Kick) enigszins aangepast
  • Raiden – Enkele gevallen verwijderd waarin Rolling Thunder tegenstanders zou kunnen beschadigen wanneer ze onkwetsbaar zijn voor aanvallen
  • Raiden – Super Bolt heeft nu 10 extra frames met blockstun, heeft 6 extra herstelframes bij hit & on miss, en wordt nu als geaard beschouwd na zijn actieve frames
  • Raiden – Wanneer Super Bolt in rekening wordt gebracht voor de 20 frames, heeft het nu 8 herstelframes minder bij treffers en 10 minder herstelframes bij blokkeren en bij missen
  • Scorpion – Lage Jab (Down + Front Punch) is nu -6 op blok (was -4), heeft nog 2 herstelframes bij hit & on miss, en 4 extra frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander </ li>
  • Scorpion – Side Strike (Down + Front Kick) heeft nu een andere trefferreactie, is -6 op blok (lager dan -4), heeft 3 extra herstelframes bij hit & on miss, en 4 extra frames met hitvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Schorpioen – Snelle trap (Omlaag + Achterwaartse trap) heeft nu 1 extra frame met slagvoordeel bij een tegenstander op de grond
  • Scorpion – Demon Dash heeft nu 12 opstartframes (was 7)
  • Schorpioen – Annuleren (Misery Blade) is niet langer immuun voor werpen tijdens sommige van zijn frames
  • Skarlet – Silent Stab (Down + Front Punch) heeft nu 1 extra herstelframe bij misser en 3 extra frames met slagvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Skarlet – Spear Strike (Down + Front Kick) is nu -7 op blok (van -10)
  • Skarlet – Draaiende zeis (Omlaag + Achterwaartse Trap) is nu -13 op blok (was -12), heeft 4 frames minder bij een misser en nog 3 frames met slagvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Skarlet – Enkele gevallen verwijderd waarin Red Mist tegenstanders kon beschadigen wanneer ze onkwetsbaar waren voor aanvallen
  • Sonya – Energy Burst (Down + Front Punch) is -6 op blok (lager dan -3), heeft nog 3 herstelframes bij hit en nog 1 frame met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Sonya – Side Boot (Down + Front Kick) heeft nu een andere trefferreactie, heeft 5 extra herstelframes bij hit & on miss en 4 extra frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Sonya – Low Burst (Omlaag + Achterwaartse Kick) heeft nu 2 extra herstelframes bij treffer en 6 extra frames met slagvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Sonya – (Air) Soaring General is nu een hoge blokkering en breekt pantser
  • Sub-Zero – Iets aangepast aan de hitregio’s Low Back Hand (Down + Front Punch) en heeft nu 2 extra herstelframes bij misser en 4 extra frames van hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Sub-Zero – Quick Kick (Down + Front Kick) heeft nu een andere trefferreactie, is -7 op blok (lager dan -5), heeft 5 extra herstelframes bij treffer, 2 extra herstelframes bij misser, en 4 extra frames van hitvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Sub-Zero – Zwaaitrap (neerwaartse + achterwaartse trap) heeft nu 1 extra frame met slagvoordeel op een tegenstander op de grond
  • Shao Kahn – Dragon Fist (Down + Front Punch) is nu -5 in blok (was -4), heeft nog 2 herstelframes bij treffer, heeft 1 extra herstelframe bij misser en 4 extra frames met hitvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Shao Kahn – Knee Shatter (Down + Front Kick) heeft nu 3 extra herstelframes bij misser en 4 extra frames met slagvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Shao Kahn – Side Spike (Omlaag + Achterwaartse trap) is nu -9 in blok (was -8), heeft nog 1 herstelframe bij hit & on miss en nog 5 frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander < / li>
  • Shang Tsung – Serpent Stab (Down + Front Punch) is nu -5 op blok (was -4), heeft nog 2 herstelframes bij treffer, heeft 5 meer herstelframes bij misser en 3 extra frames met hitvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Shang Tsung – Ankle Snap (Down + Front Kick) heeft nu een andere trefferreactie, is -7 op blok (lager dan -4), heeft nog 3 herstelframes bij misser en 5 extra frames met hitvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Shang Tsung – De hitregio’s van Stance Breaker (Omlaag + Back Kick) enigszins aangepast en het is nu -7 op blok (lager van -6) en heeft nog 1 herstelframe bij misser
  • Shang Tsung – Iets verhoogd aantal slachtofferregio’s op Sorcerer Sweep (Away + Front Kick, Down + Back Kick)
  • Shang Tsung – De duur van Malignant Sorcery & Vile Inscriptions is nu 240 frames (was 420 frames)
  • Shang Tsung – Corpse Drop doet nu 80 schade (was 90)
  • Shang Tsung – Wanneer Explosive Corpses Gear Ability is uitgerust, doet Corpse Drop nu 60 schade (was 90)
  • Shang Tsung – Wanneer Explosive Corpses Gear Ability is uitgerust, doet Corpse Drop Amplify nu 30 schade (minder dan 60), en heeft het 5 minder blokvoordeelframes met iets minder pushback wanneer geblokkeerd
  • Shang Tsung – Soul Swap kan niet langer een tegenstander doden, maar kan nog steeds Chip Avoided & Last Breath activeren
  • Shang Tsung – Een zeldzaam visueel probleem opgelost waarbij de wapensteunen van een tegenstander vast konden komen te zitten in de grond tijdens de terugworp van Shang Tsung
  • Nightwolf – Low Stab (Down + Front Punch) is nu -6 op blok (was -4), heeft nog 2 herstelframes bij hit & on miss en nog 3 frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander </ li>
  • Nightwolf – Onzekere ondergrond (omlaag + voorwaartse trap) heeft nu 2 extra herstelframes bij misser
  • Nightwolf – Hobbling Kick (Down + Back Kick) heeft nu 6 extra frames van hitvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Nightwolf – Probleem verholpen waardoor Rising Blades (Down + Back Punch) terwijl Moon Fall actief was immuun waren voor hoge aanvallen als de invoer omlaag werd vastgehouden
  • Terminator – Gut Buster (Down + Front Punch) is nu -5 op blok (was -4)
  • Terminator – Rising Boot (Omlaag + Achterwaartse Trap) heeft nu 3 extra frames van slagvoordeel op een geaarde tegenstander
  • Terminator – Gut Buster (Down + Front Punch) terwijl Endoskeleton actief is, heeft nu de juiste framegegevens
  • Terminator – Een zeldzaam probleem opgelost met Dark Fate (Away + Front Punch, Front Punch + Front Kick) & Dark Fate Amplify (Away + Front Punch, Front Punch + Front Kick, Amplify) waardoor wapens in handen konden gebruik een verkeerde animatie
  • Sindel – Edenian Burst (Down + Front Punch) is nu -5 in blok (was -3) en heeft 3 herstelframes minder bij treffer
  • Sindel – De hitregio’s van Kewl Whip (Down + Back Kick) enigszins aangepast en het heeft nu 3 minder herstelframes bij hit & on miss, en 6 extra frames met hitvoordeel bij een geaarde tegenstander
  • Sindel – De hitregio’s van Getup / Flawless Block Attack (Up + Front Kick) enigszins aangepast
  • Sindel – Een zeldzaam probleem verholpen waardoor Deadly Echo onder bepaalde omstandigheden kon worden uitgeschakeld.
  • Spawn – Low Claw (Down + Front Punch) is nu -6 op blok (lager dan -4)
  • Joker – Joking Jab (Down + Front Punch) is nu -6 op blok (was -5) en heeft nog 2 herstelframes bij misser
  • Joker – Vleugeltip (omlaag + voorwaartse trap) is nu -6 op blok (lager dan -5)
  • Joker – Grote finish (omlaag + achterwaartse trap) heeft nu 5 extra frames met slagvoordeel op een tegenstander op de grond
  • Joker – Toward Throw Krushing Blow is niet meer mogelijk als Joker boven de 300 gezondheid is terwijl Fatal Blow nog aan het afkoelen is
  • Joker – Verlicht worden Amplify stelt de tegenstander niet langer automatisch in.
  • Fujin – Gut Shot (Down + Front Punch) is nu -6 op blok (was -4) en heeft nog 2 herstelframes bij misser
  • Fujin – De slachtofferregio’s van lage drift aangepast (richting + voorwaartse trap)
  • Fujin – De slachtofferregio’s enigszins aangepast op de trefferreactie van Typhoon Release (Back Kick, Back Punch)
  • Fujin – De hitregio’s van Fatal Edge enigszins aangepast (Away + Front Punch, Front Punch)
  • Fujin – De hitregio’s van Getup / Flawless Block Attack (Up + Back Punch) aangepast
  • Fujin – Getup / Flawless Block Attack (Up + Front Kick)) is nu -9 op blok (was -5), heeft 5 minder herstelframes bij treffer en 1 herstelframe minder bij misser
  • Fujin – De hitregio’s van de laatste hit van Wind Kicks Amplify zijn aangepast
  • Fujin – Quick Slice (Away + Front Punch) speelt nu correct een rood hit-effect op Kounter
  • RoboCop – Kniekapper (Down + Front Punch) is nu -6 op blok (lager dan -5)
  • RoboCop – Ankle Breaker (Down + Front Kick) staat nu -9 op blok (was -10)
  • RoboCop – Quick Spray (Omlaag + Rugtrap) heeft nu 1 extra frame van slagvoordeel op een geaarde tegenstander
  • RoboCop – Enkele gevallen verwijderd waarin Cheval Trap tegenstanders kon beschadigen wanneer ze onkwetsbaar zijn voor aanvallen
  • RoboCop – Iets vergroot het projectiel-pareergebied van Riot Shield
  • RoboCop – Probleem verholpen waardoor Throw Escape mogelijk was tijdens de herstelframes van Riot Shield
  • Sheeva – Korte hamer (neer + voorwaartse trap) is nu -6 op blok (lager dan -4)
  • Sheeva – Crushing Backhand (Down + Back Kick) is nu -5 op blok (down van -3) en heeft nog 3 frames van hitvoordeel op een tegenstander aan de grond
  • Sheeva – Iets vergroot het bereik van Blood Lust (Back Punch, Front Punch) & Slam Dance (Back Punch, Front Punch, Front Punch)
  • Sheeva – De hitregio’s van Tele-Stomp enigszins aangepast en het heeft nu 1 frame minder opstarten en 1 actief frame
  • Sheeva – Draaiende Dragon Amplify is niet langer immuun voor werpen tijdens sommige van zijn frames
  • Sheeva – Visueel probleem opgelost waarbij verschillende aanvallen een verkeerde bloedkleur vertoonden tegen tegenstanders die niet-rood bloed hadden
Ad