Nickelodeon All-Star Brawl – versie 1.0.7 update patch notes

Nickelodeon All-Star Brawl – versie 1.0.7 update patch notes

Er is een nieuwe 1.0.7-update uitgebracht met de toevoeging van Shredder als een nieuw speelbaar personage voor Nickelodeon All-Star Brawl. Nintendo Switch-bezitters kunnen het downloaden om het meest up-to-date materiaal, balancerende tweaks en bugfixes te krijgen.

Nickelodeon All-Star Brawl versie 1.0.7 update patch-notes

Algemeen

• Shredder mengt zich in de strijd!

• Nieuw level beschikbaar, Double Dare!

• Een bericht toegevoegd dat spelers op de hoogte stelt wanneer een van hun herhalingen niet langer compatibel is met de huidige versie van de game

• Er zijn laadoptimalisaties toegepast voor de menu’s op alle platforms, menu’s zouden sneller moeten laden. De resultaten verschillen per platform

• Probleem opgelost waardoor een onjuiste miniatuurafbeelding werd weergegeven in de arcade-modus voor de Sweet Dreams-fase

• Probleem opgelost waardoor beloningen niet werden weergegeven aan het einde van de Arcade-modus bij het spelen met Garfield

• Probleem opgelost waardoor de onjuiste knopprompt verscheen in het resultatenscherm voor de functie voor opnieuw afspelen opslaan

• Het dialoogvenster van Garfield gewijzigd in een gedachteballon in de arcade-modus.

• Probleem opgelost waarbij het scherm soms flikkerde tijdens de matchmaking wanneer tegenstanders hun skins of karakters veranderden

• Er is een probleem opgelost waardoor de verkeerde doelpaal-items werden weergegeven in het Zoete Dromen-podium in de sportmodus

• Er is een probleem opgelost waardoor de game vast kwam te zitten op het scherm ‘meedoen aan game’ na het invoeren van een wachtwoord voor de privélobby

• We hebben gehoord dat mensen die problemen hebben met het in kaart brengen van hun controllers in de war raken wanneer ze teruggaan naar het personageselectiescherm. We zijn verheugd aan te kondigen dat we een controllerprofielsysteem hebben geïmplementeerd waarmee spelers hun specifieke besturingstoewijzingen kunnen toewijzen aan hun eigen specifieke profiel, zodat ze niet meer in de war raken

• Er is een probleem opgelost waarbij het personageselectiescherm soms meer dan eens verscheen in online modi

• Er zijn updates voor het blokkeersysteem, nu kunnen horizontale aanvallen alleen worden geblokkeerd als je een horizontale richting vasthoudt tijdens het blokkeren (diagonalen worden beschouwd als verticale richting)

Balanceren / aanpassingen

Universeel

• DI-hoek teruggedraaid (14 graden → 16 graden)

• Getup & tech root roll-anims blijven respectievelijk 2 en 4 extra frames hangen voordat ze bewegen

• Opstarttijd is afgenomen (29f → 27f)

• Tijd om op te staan ​​is afgenomen (27f → 24f)

• Getup inplace onkwetsbaarheid verminderd (21f → 19f)

• Tech roll-tijd verlaagd (34f → 31f)

• Tech roll onkwetsbaarheid afgenomen (26f → 25f)

• Tech inplace-tijd is afgenomen (24f → 22f)

• Tech inplace onkwetsbaarheid afgenomen (18f → 17f)

• Verhoogde onkwetsbaarheid van richel (60f → 70f)

• Crashland-tijd verlaagd (30f → 26f)

• Diagonaal vasthouden voor een blok is nu wederzijds exclusief voor omlaag/omhoog, blokkeert geen middenaanvallen

• Diagonaal vasthouden met de horizontale weg van een naderende aanval zal niet langer een neerwaarts/opwaarts blokkering opleveren

• Z-drops worden niet langer beïnvloed door DI

• Alle personages vertragen nu eenmaal per zendtijd correct met hun sterke luchtaanvallen, daaropvolgende luchtaanvallen vallen op normale snelheid

• RPS pre-attack hitboxen vallen nu aan in de “juiste” richting

• RPS pre-attack hitboxen omvatten nu het hele personage

• Bug opgelost waarbij bepaalde karakters niet konden omkeren en uit een sprong-annuleerbare aanval sprongen terwijl ze in hitstop waren

• Bug opgelost waarbij een geaarde sprong snel kon leiden tot een geaarde luchtsprong als de invoer opnieuw werd ingedrukt met 4 frames

• Bug opgelost waarbij blck on-hit 1 frame later uitvoerbaar was

SpongeBob

• Lucht middenlicht

Verdovingsversterking afgenomen (9 → 7)

• Luchtlicht omhoog

Knockback gain verhoogd (105 → 115)

Verdovingsversterking afgenomen (16 → 11)

• Speciaal omlaag

Het gebruik van de geaarde versie kost niet langer een lading vanuit de lucht

Sandy

• Speciaal omlaag

Annuleerbare acties nu mogelijk met tweede stick

Aang

• Lucht middenlicht

Schade verminderd (9 → 7)

Knockback verhoogd (30 → 50)

Knockback-winst verhoogd (75 → 105)

Verdoving afgenomen (30 → 22)

Verdovingsversterking verhoogd (0 → 6)

• Speciaal omlaag

Kan niet meer oneindig springen tijdens de turnaround-animatie

Toph

• Mid Special

Invoeropstelling gewijzigd: als je nu speciaal loslaat, wordt het projectiel onmiddellijk gegooid, terwijl het indrukken van blok de lading annuleert; met dit nieuwe systeem kan een ongeladen projectiel onmiddellijk worden gegooid op een manier die vergelijkbaar is met de rest van de cast

Heeft nu een afkoelsysteem zoals andere projectielaanvallen

Kleuroverlays knipperen nu om aan te geven wanneer een nieuw oplaadniveau is bereikt, geel voor halverwege opladen en oranje voor volledig opladen

Oplaadtijd voor mid-level projectiel verminderd (40f → 35f)

Oplaadtijd voor maximaal projectiel verhoogd (55f → 70f)

Projectieltijd vóór zelfvernietiging verminderd (5s → 3s)

Hoofdsnelheid van projectielen verlaagd (20, 30, 40 → 14, 24, 34)

Middelgrote projectiel stuitert nu

Als een mid-charge projectiel z-dropped wordt, zal het 4 keer langer blijven bestaan ​​dan normaal (3s → 12s)

Maximale projectielsnelheden verlaagd (14, 24, 34 → 12, 20, 28)

Een maximaal geladen projectiel kan niet langer worden teruggekaatst, vernietigd, gegrepen of uitgeslagen met traditionele middelen; veel succes!

• Omhoog speciaal

Opstijging begint sneller (26f → 24f)

Gooit projectiel sneller (33f → 24f)

Opstarten neemt nu geleidelijk af aan horizontale snelheid, in plaats van allemaal tegelijk

Projectiel erft de horizontale snelheid van Toph wanneer het wordt gestart

Kan de rand eerder grijpen (50f → 38f)

Overgangen naar valtoestand eerder (60f → 47f)

• Speciaal omlaag

Platformduur gehalveerd (10s → 5s)

Lucy Loud

• Algemeen

Gebruikt nu de juiste snelheidsaanpassingen bij het dragen van een tegenstander

Probleem opgelost waarbij effecten die lieten zien in welke vorm Lucy zich bevond onder bepaalde omstandigheden zouden verdwijnen

• Antenne omlaag sterk

Kan niet meer preventief annuleren na respawnen

April O’Neil

• Omhoog speciaal

Kan niet langer worden gebruikt om af te slaan als de brandstof op is

• Speciaal omlaag

Geen beoordelingen meer door het raken van blokkerende/onkwetsbare tegenstanders

Ren & Stimpy

• Antenne Mid Throw

Vaste animatie die door >2000 extra frames gaat die het had moeten zijn

Powdered Toast Man

• Licht omhoog

De aanvalsknop kan nu worden ingedrukt om je vijanden te groeten nadat je ze hebt uitgeschakeld

• Sterk omhoog

Hitbox verplaatst om het hoofd van PTM goed te bedekken

• Lucht middenlicht

Hitbox verplaatst om het lichaam van PTM goed te bedekken

• Luchtlicht omhoog

De aanvalsknop kan nu worden ingedrukt om je vijanden te groeten nadat je ze hebt uitgeschakeld

Zim

• Omhoog speciaal

Fout opgelost waarbij het aanvallen van Zim voorafgaand aan het loslaten van het projectiel ervoor zou zorgen dat de zwaartekracht van Zim veranderde totdat er weer een special werd uitgevoerd

• Meisje

Probleem opgelost waardoor Gir op sommige muren vast kwam te zitten in plaats van eraf te stuiteren

Probleem opgelost waardoor Gir vast kwam te zitten met andere Girs in-game

Danny Phantom

• Antenne omlaag sterk

Minimum vertraging landing vóór aanval vastgesteld op standaardbedrag (5f → 8f)

Oblina

• Mid Special

Voordat hij de grond raakt, gedraagt ​​goop zich als elk ander projectiel

Nadat hij de grond heeft geraakt, kan rommel alleen worden vernietigd door een sterke aanval van degene die het projectiel niet bezit

Niet langer opzegbaar