Nickelodeon All-Star Brawl – versie 1.1.0 patch notes

Nickelodeon All-Star Brawl – versie 1.1.0 patch notes

Nickelodeon All-Star Brawl heeft een update naar versie 1.1.0. Er zijn een aantal kleine aanpassingen gemaakt, evenals een aantal balansaanpassingen.

Versie 1.1.0 patch-opmerkingen

Hier volgen de volledige patch-opmerkingen voor de Nickelodeon All-Star Brawl versie 1.1.0-update:

Algemeen

  • De optie toegevoegd om tegen een andere speler te spelen in de trainingsmodus wanneer twee controllers zijn aangesloten.
  • Er is een nieuwe optie toegevoegd om CPU versus CPU te gebruiken in lokale wedstrijden
  • Voor degenen die de Arcade-modus snel gebruiken, hebben we een timer toegevoegd aan de HUD in de Arcade-modus. Ook laadtijden tellen niet meer mee in de eindtijd
  • Tekenselectie wordt niet meer gereset wanneer het menu Regels wordt geopend.
  • Er is een timer toegevoegd aan de online-modi voor de personage- en faseselectie. Wanneer de timer afloopt, worden een willekeurig personage en een willekeurige fase geselecteerd die het gevecht daarna beginnen.
  • Podiumbotsingen zijn verbeterd om fasering te voorkomen.
  • UI past zich nu correct aan verschillende beeldverhoudingen van het scherm aan.
  • Kleine aanpassingen aan de gebruikersinterface

Saldo

  • Universeel
    • Algemeen
      • Geaarde normalen kletteren nu altijd met geaarde normalen
      • Grounded normals kaatsen nu terug tegen geaarde sterke spelers, altijd
      • Grounded strongs verslaan nu geaarde normalen, altijd
      • Luchtnormalen botsen nu nooit met andere hitboxen, met uitzondering van projectielen
      • Luchtmachten botsen nu nooit met andere hitboxen, met uitzondering van projectielen en RPS-winst/verlies-interacties
      • RPS-verliesduur verhoogd tot 30 plus de helft van uw huidige percentage voor duur (frames)
      • RPS-verlies kost hittun van het winnen van een sterke aanval
      • RPS-verlies neemt schade op door het winnen van een sterke aanval
      • Door een dashdance te starten, wordt het personage nu in een korte omdraaihouding voor een frame geplaatst en blijft het personage iets langer op zijn plaats voordat het volgende streepje wordt gestart
      • Het starten van een streepje vanuit een status die niet expliciet is ingesteld als tweenbaar (dwz: dashdancing) activeert een terugval waarbij de beweging tweens vanaf het begin van de inactieve animatie van een personage; dit vermindert drastisch het janky / pittige visuele effect dat dashdansen kan hebben
      • Kleuroverlays voor standaard en goede blokken gewijzigd om dekkender te zijn
      • Fout opgelost waarbij een beweging naar beneden en iets naar links niet goed DI zou doen als je horizontaal-links vasthield
      • Fout opgelost waarbij kleuroverlays tijdens het blokkeren een paar extra frames aanhielden dan de weergegeven endlag
    • Sportmodus
      • Spelers kunnen nu de bal vasthouden
      • AI kan nu ballen rond hindernissen hanteren
    • Mid worp geaard
      • basis kb: 50 → 40
      • kb-groei: 120 → 100
      • basis verdoving: 32 → 11
      • groei verdoven: 10 → 28
    • Mid-throw-antenne
      • basis kb: 85 → 45
      • basis verdoving: 28 → 10
      • groei verdoven: 5 → 22
  • SpongeBob
    • Algemeen
      • Bepaalde acties gebruiken nu de juiste texturen wanneer ze worden gespiegeld
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 24f → 31f
    • Luchtfoto naar beneden sterk
      • Lengte vergroot: 44f → 49f
  • Patrick
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 23f → 33f
      • Basisverdoving verhoogd: 13 → 18
  • Versnipperaar
    • De visuele bug van charge vfx is opgelost, vfx zal nu verdwijnen nadat hij is overleden terwijl het statuseffect actief is.
  • Sandy
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 24f → 32f
      • Luchtfoto naar beneden sterk
      • Lengte vergroot: 40f → 48f
  • Aang
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 24f → 30f
    • Luchtfoto naar beneden sterk
      • Lengte vergroot: 40f → 53f
  • Korra
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 26f → 32f
    • Luchtfoto naar beneden sterk
      • Lengte vergroot: 38f → 50f
  • Lincoln Luid
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 20f → 31f
    • Luchtfoto naar beneden sterk
      • Lengte vergroot: 38f → 51f
  • Lucy Loud
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 22f → 30f
    • Midden Special
      • Lengte vergroot: 25f → 29f
      • Schade verhoogd: 1% → 3%
      • Lanceringshoek gewijzigd: 20° → 34°
      • Basis terugslag verminderd: 60 → 35
      • Knockback gain verhoogd: 0 → 90
      • Basisverdoving afgenomen: 40 → 21
      • Verdovingsversterking verhoogd: 0 → 13
      • Blokkeerrichting ingesteld op ‘Midden’
    • Down Special
      • Blokkeerrichting ingesteld op ‘Omlaag’
  • Leonardo
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 29f → 39f
    • Luchtfoto naar beneden sterk
      • Lengte vergroot: 40f → 55f
  • April O’Neil
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 24f → 35f
      • Probleem opgelost waarbij beoordelingen alleen voortbouwden op het laatste actieve frame van hitbox
    • Luchtfoto naar beneden sterk
      • Lengte vergroot: 42f → 52f
  • Versnipperaar
    • Antenne omhoog sterk
      • Gegrepen kan niet meer ontsnappen
    • Midden Special
      • Hitbox wordt één frame later geactiveerd
      • X-snelheid verlaagd: 130 → 100
      • Als je een schild/onoverwinnelijke tegenstander raakt, wordt de beweging van Shredder gestopt
      • Block push verlaagd: 3 → 0,5
  • Ren & Stimpy
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 24f → 36f
  • Gepoederde Toast Man
    • Sterk omhoog
      • Basis terugslag afgenomen: 170 → 100
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 20f → 31f
    • Antenne omhoog sterk
      • Basis terugslag afgenomen: 270 → 115
    • Luchtfoto naar beneden sterk
      • Lengte vergroot: 45f → 51f
  • Zim
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 22f → 30f
    • Luchtfoto naar beneden sterk
      • Lengte vergroot: 40f → 48f
    • Gir
      • Kan niet meer worden vastgepakt tijdens het begin van de explosie-animatie
  • KatHond
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 30f → 34f
  • Reptar
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 24f → 33f
    • Down Special (lucht)
      • Lanceringshoek gewijzigd: 300° → 322°
  • Nigel Thornberry
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 22f → 28f
      • Lanceringshoek gewijzigd: 290° → 318°
  • Helga
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 22f → 31f
    • Luchtfoto naar beneden sterk
      • Lengte vergroot: 45f → 49f
  • Danny Phantom
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 18f → 30f
  • Oblina
    • Luchtfoto naar beneden
      • Lengte vergroot: 22f → 32f
    • Luchtfoto naar beneden sterk
      • Lengte vergroot: 45f → 51f
  • Garfield
    • Licht omlaag
      • Raakt nu tegenstanders in de lucht… Opnieuw
    • Luchtfoto naar beneden sterk
      • Lengte afgenomen: 55f → 50f