orbit.industries – versie 1.0.3 patch notes

orbit.industries – versie 1.0.3 patch notes

Er is nu weer een update voor orbit.industries beschikbaar, waarmee de game naar versie 1.0.3 komt. Spelers hebben toegang tot een nieuwe reeks verbeteringen, fixes en wijzigingen om het spel evenwichtiger te maken.

Versie 1.0.3 patch-notes

– Er zijn verschillende oplossingen en verbeteringen aangebracht in SMI en Procurement. Zo is het maximale aantal cijfers per systeem in de projectvoortgangsvelden verhoogd, is de tekst op de projectknop als het klaar is gewijzigd in “Bevestigen” en is de verwijderknop verborgen zodat voltooide projecten niet worden weergegeven. per ongeluk verwijderd. De namen van missiesystemen worden nu correct weergegeven in de voortgangsvelden van het project.

– Bevestig de bevestigingspositie van de S5W-connector, waardoor het onmogelijk werd om er gesloten structuren mee te bouwen. – Verbeterd systeem voor het uitdelen van projecten, met als doel om nieuwe projecten complexer en unieker te maken voor elk station.

– Er zijn verschillende wijzigingen aangebracht in het ESV-buildmenu, zoals het openhouden van het buildmenu nadat een module is gebouwd en het onthouden van de laatste module die is geplaatst, en het uitschakelen van de knop “Bevestigen” wanneer een module wordt geblokkeerd. Er zijn wijzigingen aangebracht in de positie, grootte en verpakking van tijdelijke meldingen, voornamelijk om de grootte van opgeslagen games te verkleinen. Proberen om de installatiekosten, onderhoudskosten, werknemersbehoeften, invoerbehoeften en uitvoerwaarden voor verschillende modules en systemen op de juiste plaats te krijgen, zodat bronmodules en werknemersmodules op een hoger niveau meer geld verdienen.

De 1.0.3-update voor orbit.industries is nu beschikbaar voor mensen met een Nintendo Switch.

Over orbit.industries

Niemand kan je horen schreeuwen in de ruimte, of het nu een kreet van overwinning of een kreet van frustratie is. Dus, ruimtepionier, wat zal het zijn als jij de leiding hebt?

BOUW EEN PRACHTIG UITZICHT

Bouw, installeer en herontwerp je station tot in de perfectie in volledig 3D met behulp van de verbluffende graphics van Unreal Engine 4. Bekijk je creatie van alle kanten en zoom in en uit om te zien hoe mooi het is.

Kijk naar de prachtige sterrenbeelden, nevels en planeten in de eindeloze spelhemel. Het ontwikkelteam heeft wekenlang onderzoek gedaan naar deze dingen om ze er echt uit te laten zien in het spel.

FOCUS OP DE SAMENVATTING

Houd de productiecycli, bronnen en hoe ze worden gedeeld bij, en stel ze in. Focus op efficiëntie of opbrengst, behandel alles als een spreadsheetmodel, maar met een abstract lay-outsysteem dat eruitziet als een printplaat om u te helpen de beste verbindingen, hoeken en gaten te ontwerpen om van uw station een technisch succes te maken.

ECONOMIE, FOUTEN EN MEER!

Een uniek economisch systeem geeft u een hoofddoel: uw station goed laten werken en geld verdienen, anders faalt u.

Er zijn echter een aantal zaken die de normale gang van zaken in de weg kunnen staan. Deze omvatten hackeraanvallen, fouten en storingen die elke module en elk systeem kan veroorzaken wanneer u het station beheert.

Je productie kan ook gewoon te groot worden omdat het zo moeilijk is om dingen te maken, dus plan, doe en ontwerp tot in de perfectie.

ONTDEK ONBEKENDE PLANETEN

Er zijn 3 verschillende campagnemissies waarbij je de omgeving van de planeet moet veranderen en het gemakkelijk moet maken om van te leven en middelen te krijgen.

Elk van deze missies heeft een verhaal en laat je je concentreren op een van de twee spelmodi, zodat je je station kunt bouwen op een manier die je helpt hun doelen te bereiken.

Wil je de meest productieve, de meest efficiënte zijn of de modules instellen die er het beste uitzien? Zolang de missie is voltooid, kan alles.

EINDELOZE DROMEN

Je kunt ook ontspannen en proberen het beste station ooit te bouwen, zowel in termen van hoe het eruit ziet als hoe goed het werkt, in onze Creative of Endless-modi, die voor dit doel zijn gemaakt.

orbit.industries haalt ideeën uit klassieke sciencefictionboeken, films en populaire ruimteopera-tv-shows en combineert deze met echte kennis en vooruitgang op het gebied van ruimteverkenning, ruimtetechniek en het ontwikkelen van orbitale stations.