Playtonic – Yooka-Laylee and the Impossible Lair patch toegelicht

Playtonic – Yooka-Laylee and the Impossible Lair patch toegelicht

Yooka-Laylee en de onmogelijke Lair ontvangen binnenkort een grote patch Hoewel de game perfect speelbaar en geweldig is, brengt de nieuwe patch fixes en algemene verbeteringen.

De update komt op 30 januari beschikbaar voor je Nintendo Switch-systeem

Patch-opmerkingen

Er komt veel aan, lees en geniet!

  • Wijzigingen
    • Tekenen van billboard-zelfstudie toegevoegd aan de niveaus Zelfstudie en Capital Causeway.
  • Fixes 
    • Algemeen:
      • V-sync probleem opgelost dat het gedrag van sommige fysieke objecten veranderde.
      • Jitter verwijderd van sommige 2D-objecten in 2D-niveaus
      • Meerdere lokalisatiefixes
      • SFX voor Quack Bomb explosie & Gun Senior death-explosie negeert volume-instellingen niet langer vanuit het pauzemenu. BOOM.
      • Er is een probleem opgelost waardoor sommige spelers geen prestaties behaalden wanneer ze aan de vereiste criteria voldeden.
      • Yooka-Laylee wordt niet langer gecompenseerd bij het binnenkomen door een deur. Als de speler links / rechts op de joystick houdt tijdens het laden.
      • Een probleem opgelost dat verhinderde dat Steve Mayles een extra 0,00001 cm groeide
      • Een probleem opgelost waardoor sommige TWIT-munten niet werden weergegeven als verzameld bij het overlijden na het passeren van een schaakmat.
    • Onmogelijk Lair:
      • Sectie 1 – Een zaagblad is bevestigd nadat werd ontdekt dat een gedeelte ervan niet correct in Yooka’s vlees sneed.
      • Sectie 2 – Speler wordt niet langer direct gedood aan de bovenkant van het wikkelkoord omringd door propeller-minions.
      • Sectie 2 – Het is niet langer mogelijk om twee bijen te verliezen op een van de drop-off punten in het tweede 2D-niveau.
      • Sectie 3 – Speler kan niet meer vast komen te zitten tussen twee kettingzaagobjecten onder de eerste Gun Senior.
      • Sectie 3 – Speler kan zich niet langer tussen de gevaren van de kettingzaag dwingen aan het begin van de sectie en vast komen te zitten.
      • Sectie 3 – Speler kan niet meer vastlopen door achter een buddy-slam in een lage sectie te rollen.
      • Sectie 4 – Het is niet langer mogelijk om schade aan de bijenkorf van Capital B te nemen nadat hij van zijn hoofd is gestuiterd
      • De game crasht niet meer nadat de Impossible Lair meerdere keren in dezelfde sessie is voltooid
    • Overworld:
      • Overworld – Late Mountains – Het krat achter de gebarsten blokken kan niet langer door de muur aan het einde van het windvolume klikken en ontoegankelijk worden.
      • Overworld – Het beweegbare krat naast een Paywall kan niet meer in de lucht blijven steken nadat het over de richel is geduwd
      • Overworld – Spelerbeweging niet langer onderbroken bij interactie met een circuitstuk in de Pumping Plant-kamer
      • Overworld – Spelersbeweging kan niet langer worden onderbroken bij interactie met de beweegbare pijpen in de woestijn.
      • Overworld – Beweegbare krat op de richel rechts van Pumping Plant kan niet meer vast komen te zitten als je hem bovenop de ventilator duwt
      • Overworld – Het is niet langer mogelijk om buiten de grenzen te gaan (stuur hulp alsjeblieft, Vendi laat me patch-notes schrijven) in het watergebied dat oorspronkelijk werd geblokkeerd door de visser Blamphibian
      • Overworld – Speler kan de Bounce-Bloom in de grot van Rampo niet meer gebruiken om achter de uitgangstrigger te komen.
    • Buzzsaw Falls:
      • Buzzsaw Falls staat 2 – Schaakmat 8 met de ‘More Checkmates’ Tonic zal de speler niet langer in gevaar brengen als hij sterft.
      • Buzzsaw Falls staat 2 – Schaakmat 2 met de ‘More Checkmates’ Tonic gebruikt niet langer anti-zwaartekrachthacks om boven de grond te zweven
      • Buzzsaw Falls staat 2 – Spelers kunnen niet meer vast komen te zitten tussen de muur en kratten aan het einde van staat twee als ze geen Laylee hebben.
    • Scareship Scroll:
      • Scareship Scroll-status 2 – Gebieden op een rotswand missen geen botsing meer waardoor de speler uit de wereld kan springen.
      • Scareship Scroll state 2 – Het verlaagde krattenplatform heeft geen botsingsproblemen meer.
      • Scareship Scroll state 2 – Yooka sterft niet langer onmiddellijk als een noob wanneer hij aan het einde van het level naar de top van de touwen klimt.
    • Windmill Way:
      • Windmill Way status 1 – Bepaalde niveauobjecttexturen worden niet langer zwart weergegeven tijdens normale gameplay.
      • Windmill Way staat 1 – TWIT Coin Banker Tonic is nu correct van toepassing op de tweede TWIT-munt.
    • Boom Boom Blast:
      • Boom Boom Blast staat 2 – Het is niet langer mogelijk om vast te komen te zitten in een grijpkanon bij het begin van het niveau.
      • Boom Boom Blast staat 2 – Schade wordt niet langer veroorzaakt (ben je op zoek naar andere grappige stukjes in de notities?) Yooka Laylee van een Meanyion wanneer ze in een van de Boom-Bloom Blasts zitten.
      • Boom Boom Blast staat 2 – Vreemd gedrag (zoals deppen) kan niet meer worden gezien wanneer de speler in een bewegende Boom-Bloom een ​​obstakel bereikt.
      • Boom Boom Blast staat 2 – Het einde van sommige pijpen is niet meer te zien onder de laatste schaakmat.
    • pompinstallatie:
      • Pumping Plant state 2 – Het is niet langer mogelijk om naar de zwemstaat te gaan terwijl je aan land bent in staat twee
    • Hijgend glas:
      • Gasping Glade staat 1 – Het is niet meer mogelijk om vast te komen te zitten tussen een muur en sommige kratten.
      • Gasping Glade staat 2 – Het is niet langer mogelijk om buiten het beoogde speelgebied te gaan tijdens het tweede zipwire-gedeelte.
    • Factory Fright:
      • Factory Fright status 1 – Cameraprobleem opgelost.
    • Hazard Hangar:
      • Status van de gevarenhangar 1 – Gestapelde blokken beschadigen de speler niet meer.
      • Hazard Hangar staat 2 – Hyle off van DK Vine valt niet meer door de vloer wanneer hij bij de derde schaakmat weer uitkomt.
    • Urban Uprise:
      • Urban Uprise status 2 – Tonics – Het spawnpunt voor een van de extra Checkmates in status twee bevindt zich niet langer buiten het beoogde speelgebied