Remothered: Tormented Fathers – Fysieke release vertraagd in Noord-Amerika

Remothered: Tormented Fathers – Fysieke release vertraagd in Noord-Amerika

SOEDESCO kondigde een lichte vertraging aan voor Remothered: Tormented Fathers ‘fysieke release in Noord-Amerika. De game is uitgesteld tot 8 november 2019 in Noord-Amerika.

De game is nog steeds gelanceerd op 31 oktober in Europa.

video
play-rounded-fill

Fysieke release

De fysieke release van Remothered: Tormented Fathers in de Verenigde Staten is enigszins vertraagd. De fysieke ESRB-versie van het pure en realistische survival-horrorspel komt nu op 8 november uit.

Het bekroonde horrorspel zal op 31 oktober fysiek worden uitgebracht in Europa.

Over Remothered: Tormented Fathers

Remothered: Tormented Fathers is het pure en realistische survival horror videospel. Een spel van Darril Arts, geregisseerd door Chris Darril, ontwikkeld door Stormind Games.

Psychologie speelt een grote rol in het spel: helden en vijanden zijn atypisch en de lijn tussen goed en kwaad is vervaagd. De plot is rijk aan onvoorspelbare wendingen, maar tegelijkertijd ontroerend. De ontwikkeling van het spel is vergelijkbaar met die van een filmvertelling, waarbij de speler zich perfect identificeert met het personage. De soundtrack, gecomponeerd door Nobuko Toda en Luca Balboni, versterkt de angstaanjagende sfeer van het spel.

Het verhaal draait om Rosemary Reed, een fascinerende 35-jarige vrouw die het huis van Richard Felton bereikt om onderzoek te doen naar de verdwijning van een meisje genaamd Celeste. De vrouw wordt begroet door Gloria, de verpleegster die voor de oude Richard zorgt. Wanneer Dr. Felton de ware bedoelingen van Rosemary begrijpt, begint de angst.

BELANGRIJKSTE KENMERKEN

Remothered: Tormented Fathers is de eerste titel van de langverwachte game-trilogie voor derden. Een web van leugens waar moorden en obsessies tot leven komen. Een revolutionaire ervaring gecreëerd voor survival horror fans.

  • Vele manieren om te overleven – De eindeloze combinaties van speldynamiek maken de ervaring beschikbaar voor elke gamer: stealth, actie, strategisch, verstoppertje. Bedrieg je stalker en blokkeer hem in een ander deel van het huis. Val je vijand aan en maak je items krachtiger. Bestudeer zorgvuldig het gedrag van je stalker en zijn pad. Kom niet te dicht bij je vijand, gedraag je als een onwaarneembare schaduw en verberg jezelf voor zijn zicht. Of meng deze dynamiek gewoon samen.
  • Psychologische plot – Personages in het verhaal zijn gewone mensen die zichzelf veranderen in enge monsters.
  • Filmachtige tussenfilmpjes – Dankzij zijn indrukwekkende richting speelt Chris Darril een verhaal vol complexe, levensechte personages.
  • Geluidsaanwijzingen – Gebruik de soundtrack en de 3D-geluidseffecten om te begrijpen wanneer je stalkers dichterbij komen.
  • Geen gezondheidsbeperkingen – Je lichaam is de enige manier om te begrijpen hoe het met je gaat.
  • Realistische puzzels – Omgevingen en personages zijn realistisch en geloofwaardig ontworpen.
  • Eersteklas soundtrack – Nobuko Toda en Luca Balboni schreven de muziek voor de game.
  • Real-time laden – Verken het landhuis zonder je zorgen te maken over lege momenten of saaie laadtijden.

Bovendien biedt de Nintendo Switch-versie van de game deze extra functies:

  • Een gratis geïntegreerd Artbook dat spelers ontgrendelen wanneer ze de game voor het eerst beëindigen. Dit Artbook zal de conceptart van de personages, locaties en storyboardreeksen, verzamelde items tijdens het spel, wireframes en 3D-modellen van het landhuis en personages bevatten.
  • Trilling van de controller.
  • Ruimtelijke audio.