Rocket League update – Online spelen zonder Nintendo Switch Online en meer

Rocket League update – Online spelen zonder Nintendo Switch Online en meer

Met de grote septemberupdate van Rocket League kunnen Nintendo Switch-spelers online spelen zonder dat ze een Nintendo Switch Online-lidmaatschap nodig hebben.

De patch voegt ook een heleboel tweaks toe, wijzigingen aan de gebruikersinterface, toernooien gaan live en een hele reeks andere dingen die de moeite van het bekijken waard zijn voor de immens populaire game die ook beschikbaar is op andere platforms.

Rocket League – Patch-opmerkingen

DE HEADLINES

  • Epic Games-accountkoppeling en cross-platform progressie zijn nu beschikbaar
  • Nintendo Switch Online is niet langer vereist om Rocket League online te spelen
  • Bekijk alle menu- en gebruikersinterface-wijzigingen!
  • Nieuwe voertuigvoorinstelling toegevoegd op basis van de Merc-auto

EPIC GAMES-ACCOUNT EN CROSS-PLATFORM VOORUITGANG

Voortgang en accountkoppeling

  • Je kunt nu elk platform waarop je Rocket League speelt, koppelen aan één Epic Games-account om voortgang, inventaris, Rocket Pass-voortgang, competitieve rangorde en meer te delen, overal waar je speelt
  • Voor voortgangsgegevens selecteert u een primair platform om overal vooruitgang te boeken. Als je Level 1000 en Champion II op pc bent, en Level 500 en Diamond III op je console, dan wil je je pc-profiel kiezen als je Primary.
  • We raden u ten zeerste aan om elk account dat u speelt tegelijkertijd te koppelen, zodat u een weloverwogen keuze kunt maken bij het selecteren van uw primaire platform.
  • Lees voor meer informatie onze blogpost over Cross-Platform Progression
  • Spelers die hun bestaande Rocket League-platforms aan een Epic Games-account hebben gekoppeld, ontvangen ook de ‘Chopper EG’ -wielen

Epische vrienden

  • Epic Friends hebben RocketID vervangen als de oplossing voor platformonafhankelijke vrienden in Rocket League
  • Je RocketID-vrienden worden automatisch omgezet in Epic Friends wanneer je voor het eerst inlogt.
  • De in-game vriendenlijst is bijgewerkt om zowel je platformvrienden als je epische vrienden in één paneel weer te geven voor eenvoudigere toegang

Legacy-status

  • Als je Rocket League speelde voordat de gratis te spelen update werd uitgebracht, heb je Legacy-status
  • Legacy-status omvat speciale loyaliteitsbeloningsitems, waaronder een boost, wiel, banner en een speciale titel ter herdenking van het jaar waarin uw account is gemaakt:
    • ‘Faded Cosmos’ Boost (beperkt tot accounts die vóór 21 juli zijn aangemaakt)
    • ‘Golden Cosmos’ boost
    • ‘Dieci-Oro’-wiel
    • ‘Huntress’-spelerbanner
    • ‘Gesch. 20XX ’Titel
  • Houders van een oude status krijgen ook speciale ‘Legacy’-kwaliteitsversies van elk Common-item dat beschikbaar is vóór de gratis omschakeling, evenals toegang tot alle niet-gelicentieerde DLC-items.

Handelen tussen spelers

  • Handelen met een andere speler vereist nu een gekoppelde Epic Games-account
  • Handelen met een andere speler vereist nu dat beide accounts 500 credits of gelijkwaardig hebben gekocht (Esports Tokens, Starter Pack, enz.) om fraude af te schrikken.
    • Spelers met de Legacy-status zijn vrijgesteld van deze vereiste

NIEUWE SPELERERVARING

  • Spelers die met deze update nieuw zijn bij Rocket League, krijgen een nieuwe interactieve introductiefilm te zien, evenals speciale begeleiding bij het navigeren door de in-game menu’s
  • Nieuwe spelers moeten niveau 10 bereiken voordat ze kunnen matchen in competitieve afspeellijsten

TOERNOOIEN

OPMERKING: het nieuwe toernooisysteem zal live zijn met deze release, maar er wordt slechts een beperkt aantal testtoernooien gepland totdat we Rocket League overzetten naar gratis te spelen.

  • Het toernooisysteem is opnieuw ontworpen en biedt nu geautomatiseerde competitieve toernooien op vaste tijden per dag, per regio
  • Hoewel je je nog steeds kunt aanmelden met een volledige groep, zal Matchmaking in Competitive Tournament proberen een team voor je te vinden als je niet met een volledige groep kunt deelnemen.
  • Partijen met een gemengde rangorde worden in een toernooi geplaatst op basis van de rangorde van de speler met de hoogste vaardigheden
  • Spelen op uw vaardigheid – zelfs als u verliest! – is altijd efficiënter dan winnen met een lagere rang
  • Teams die in de eerste ronde uit het toernooi zijn geraakt, kunnen mogelijk opnieuw deelnemen tijdens een ‘late joiner’ ronde
  • Het vroegtijdig verlaten van een toernooi kan leiden tot tijdelijke matchmaking en toernooiverbod op uw account
    • Als je hele team verbeurd, zal er geen verbod worden uitgevaardigd
  • Verdien beloningen in de loop van elk seizoen door tegenstanders met vergelijkbare vaardigheden te verslaan
    • Je verdient toernooicredits op basis van je uiteindelijke plaatsing in elk toernooi gecombineerd met de moeilijkheidsgraad van de totale reeks waarin je bent geplaatst
    • De toernooikredietbeloning is hetzelfde voor alle teamgenoten
    • Toernooicredits kunnen worden ingewisseld om bekers te krijgen waarmee je een aanpassingsitem van oplopende kwaliteit krijgt
      • Hoe hoger de beker, hoe vaker je een item met een hogere zeldzaamheid ontgrendelt.
      • Alle toernooi-items kunnen speciale attributen hebben, zoals geverfd of gecertificeerd
      • Deze prijzen kunnen worden ingewisseld binnen hun series, helemaal tot aan de Black Market
    • Je kunt elke week aan zoveel toernooien spelen als je wilt, maar het grootste deel van je inkomsten komt uit je top 3 wekelijkse plaatsingen, die aan het einde van elke week op zondag worden gereset.
    • Als je een toernooi wint, verdien je een titel die de rangschikking van het gewonnen toernooi laat zien.
      • Als je in een seizoen drie toernooien met dezelfde rangorde wint, krijg je een gekleurde titel bij die rangorde.
  • Spelers kunnen nog steeds hun eigen aangepaste toernooien creëren en hosten
    • Uitslagen uit het toernooi dat je organiseert? Je kunt de resterende wedstrijden bekijken

UPDATES VAN HET MENU EN UI

  • Het hoofdmenu is gestroomlijnd om het aantal knoppen te verminderen en functies beter te organiseren
  • Submenu afspelen: modi zijn nu gegroepeerd in kaarten in plaats van tabbladen
    • Door een afspeellijst te selecteren, wordt nu onmiddellijk in die afspeellijst gezocht
    • Voor spelers die liever in meerdere afspeellijsten tegelijk zoeken, kun je “Meervoudige selectie” inschakelen binnen elk van de afspeellijstgroepen. Deze instelling wordt opgeslagen, zodat u deze niet elke keer dat u zoekt, hoeft te wijzigen.
    • Je kunt nu snel naar Free Play of de Garage springen na het zoeken
    • Training is nu rechtstreeks toegankelijk vanuit het Play-menu
    • Exhibition, Season Mode en Private Match zijn gecombineerd in de “Custom Games” -kaart
  • Het submenu Profiel bevat nu:
    • Carrière (statistieken, klassementen, ranglijsten)
    • Herhalingen
    • Club maken of beheren
    • Aanpassingsopties voor banners en avatargrenzen
  • Het submenu Extra’s is nu te vinden onder Opties – Extra’s
  • Het uiterlijk van het hoofdmenu en enkele submenu’s zijn bijgewerkt met nieuwe lettertypen en knoppen / kaartontwerpen

WIJZIGINGEN EN UPDATES

Itemwijzigingen

  • Veel items die voorheen als Common geclassificeerd waren, zijn nu Uncommon of hoger en moeten door nieuwe spelers worden verkregen via Drops
  • Gewone items worden niet langer in grote batches per slot ontgrendeld door wedstrijden te spelen. Elke speler met de Legacy-status die niet al deze items heeft ontgrendeld, ontvangt de resterende items in “Legacy” -kwaliteit
  • Ongewone, zeldzame en zeer zeldzame items vallen niet langer willekeurig na overeenkomsten
  • Sommige crosspromotie-items zijn permanent gemarkeerd als “Legacy” en kunnen niet langer worden verkregen door nieuwe accounts
  • Sommige oudere ‘V1’ Engine Audio-opties kunnen niet langer worden verkregen door nieuwe accounts

Steun een videomaker

  • U kunt nu uw favoriete makers van inhoud ondersteunen door een Creator Code toe te passen op uw account in het Item Shop-scherm
  • De door jou gekozen maker ontvangt een percentage van je gespendeerde credits terwijl de code actief is op je account

Standaardinstellingen wijzigen

  • Controlebindingen zijn nu onderverdeeld in drie voorinstellingen: ‘Standaard’, ‘Legacy’ en ‘Aangepast’
    • “Legacy” wordt gebruikt voor alle bestaande accounts en gebruikt dezelfde besturingselementen sinds onze lancering in 2015
    • “Standaard” wijst “Air Roll” standaard toe aan L2 / LT en maakt “Voice Chat” ongedaan.
    • U kunt overschakelen naar “Standaard” of “Legacy” zonder uw “Aangepaste” bindingen te verliezen.
  • Voice Chat is nu standaard uitgeschakeld

Nieuwe hitbox

  • Nieuwe voertuigvoorinstelling toegevoegd op basis van de Merc-auto
  • Deze hitbox is zowel groter als smaller dan de andere hitboxen. Bekijk het en laat ons weten wat je ervan vindt!

Nieuwe snelle chats

  • Informatieve snelle chats
    • Stoten!
    • Vervalsing.
    • Aan uw linkerhand.
    • Aan uw rechterkant.
    • Voldoet!
  • Complimenteer snelle chats
    • Mooie bult!
    • Leuke demo!

Luchtveiligheid van toetsenbord

  • De nieuwe ‘Keyboard Aerial Safety’-instelling voorkomt dat toetsenbord- en muisspelers in de lucht blijven hangen terwijl ze Throttle (W) ingedrukt houden totdat andere invoer wordt herkend.
  • Als deze instelling actief is, begint uw auto pas omlaag te draaien als u omhoog gaat, de toets gashendel / pitch omlaag loslaat of de lucht in een willekeurige richting rolt
  • Deze instelling kan worden uitgeschakeld op het tabblad Opties – Bediening

Algemeen

  • De titel ‘Supersonic Legend’ van niveau 700 is gewijzigd in ‘Legendary Nemesis’
  • Heatseeker is nu beschikbaar in privé- en lokale wedstrijden
  • De Solo Standard Competitive-afspeellijst is niet langer beschikbaar

BUGFIXES

  • Een bug verholpen waardoor beledigende chat-tekst niet werd weergegeven wanneer een account werd geblokkeerd
  • Aanvullende prestatie-optimalisaties gemaakt voor de Gravity Bomb Goal Explosion
  • Door het spel opnieuw op te starten, wordt de speler niet langer op de oudste auto-preset geplaatst
  • Toernooimakers kunnen wedstrijden bekijken nadat ze het toernooi als speler hebben verlaten