Slime-san ontwikkelaar Fabraz heeft onlangs een level-editor aangekondigd waarmee je je eigen levels kunt maken en delen met vrienden en spelers over de hele wereld.
Met de nieuwe functie kunt u online browsen en koersniveaus bepalen of deze rechtstreeks delen via een ID-code.
Slime-san level-editor
Hoewel de niveau-editor nog niet is bevestigd voor Nintendo Switch, werkt Fabraz eraan dit mogelijk te maken: Over platforms gesproken, waarschijnlijk zullen we de niveau-editor voor Nintendo Switch â„¢ ook als gratis update toevoegen! We houden je op de hoogte.
Quick sample of room switching in the Slime-san Level Editor. You can design a level to have 1 to 4 rooms. A traditional Slime-san level has 4 rooms but we thought it'd be fun to allow for shorter ones! #indiegames #indiedev #gamedev pic.twitter.com/1m7roinUDP
— Fabraz (@Fabrazz) September 5, 2018
Created in 2-3 minutes using the #Slimesan Level Editor! Plenty to do and fix but already feels amazing!
Currently you can draw tiles, place enemies, change theme+color, test live and load files.#leveldesign #indiegames #NintendoSwitch #madewithunity @david_laskey @HeadupGames pic.twitter.com/mgF0jWrtJm
— Fabraz (@Fabrazz) September 3, 2018
Ben je benieuwd naar deze toevoeging voor Slime-san?
Over Slime-san
Test je reacties in Slime-san, een bliksemsnelle platformgame die je kunt downloaden in de Nintendo eShop op Nintendo Switch. Baan je een weg door honderden snelvuurniveaus door te springen, glijden en slanker je weg uit de buik van een gigantische worm!