Splatoon 3 – Gebruikt NPLN, het interne serversysteem van Nintendo

Splatoon 3 – Gebruikt NPLN, het interne serversysteem van Nintendo

Dataminers hebben ontdekt dat de komende Splatoon 3 volledig gebruik zal maken van NPLN, het nieuwe interne serversysteem van Nintendo.

NPLN

Hierdoor kon het in Kyoto gevestigde bedrijf een nieuw lobbysysteem toevoegen aan de langverwachte game. Dit systeem is veel flexibeler en sneller dan het NEX-serversysteem dat voor Splatoon 2 werd gebruikt. Met het nieuwe lobbysysteem van Splatoon 3 kun je snel achterhalen in welke multiplayer-modus je vrienden spelen en vervolgens midden in een gevecht met hen meedoen.

Je kunt zelfs je vrienden vertellen dat je samen wilt spelen door te roepen.

Over Splatoon 3

Betreed de Splatlands, een woestijn waar Inklings en Octolings leven die veel gevechten hebben meegemaakt. De meest opwindende plek van deze stoffige woestenij is Splatsville, de stad van chaos. Zelfs op deze desolate plek is Turf War de beste game, en er vinden gevechten plaats in nieuwe stadia in de wildernis hier in de buurt. Met dynamische nieuwe bewegingen en een nieuw boogvormig wapen om inkt te gooien, kunnen deze jagers aanvallen ontwijken en meer terrein bestrijken.

Ad