Streets Of Rage 4 – Enorme nieuwe update ter ere van 1,5 miljoen verkochte exemplaren

Streets Of Rage 4 – Enorme nieuwe update ter ere van 1,5 miljoen verkochte exemplaren

Uitgever en mede-ontwikkelaar Dotemu , Lizardcube en Guard Crush Games onthulden dat de verkoopcijfers voor de beat-em ‘up-game Streets of Rage 4 een 1,5 miljoen + exemplaren!

“We zouden niet gelukkiger kunnen zijn met de ontvangst van Streets of Rage 4”, zei uitvoerend producent Cyrille Imbert in een persbericht. “

We bedanken de fans die de game vanaf de eerste dag hebben gesteund – veel van de updates in de patch vergroten de waarde voor het opnieuw spelen voor mensen die vanaf het begin bij ons zijn geweest. Er zijn momenteel aanvullende updates in productie en daarover binnenkort meer. ”

Streets Of Rage 4 – Changelog

ALGEMENE GAMEPLAYVERBETERINGEN

  • Specials en sterbewegingen kunnen alle hitstun-toestanden onderbreken, inclusief lucht
  • Specials kunnen hit freeze onderbreken
  • Snellere start voor SOR4-tekens

SOR4-KARAKTERS: FIXES EN VERBETERINGEN

AXEL SOR4:

  • Verbeterde bewegingssnelheid
  • Beter herstel in de lucht toegevoegd
  • Extra onoverwinnelijkheidsframes toegevoegd bij grootse starters
  • Grand upper on the ground (OTG) eigenschap toegevoegd
  • Verbeterd groot bovenwerk dat nu verder reikt
  • Neutrale speciale OTG-eigenschap toegevoegd
  • Neutrale specials hebben nu minder hitstop
  • Buisschommelingen hebben nu minder herstel
  • Verbeterde luchtspecial: alle treffers sluiten aan wanneer OTG + de gewichtsklasse negeren
  • Lagere defensieve kosten
  • Opnieuw geschaalde schade op groot bovendeel
  • Fwp speciale betere hitbox
  • Buffer-kick-muurschade
  • Oneindige stun-lock fix
  • Speciale buis gaat verder

CHERRY SOR4:

  • Cherry kan nu annuleren na uppercut combo springen en uppercut pakken
  • 2 frames verdoofd op stoten toegevoegd
  • Cherry’s vliegende stoot uit combo is nu volledig onoverwinnelijk
  • Cherry’s geladen vliegende stoot is onoverwinnelijk voordat hij wordt geraakt
  • Volledige onkwetsbaarheid tijdens de herfst wordt verwijderd
  • Special forward is sneller
  • Buffer voor schade
  • Back throw werkt in hoeken
  • Pogo-kick kan OTG raken
  • Cherry-schade wordt aangepast op normale combo

FLOYD SOR4:

  • Floyd’s aanval x3 oneindig is opgelost
  • Neutrale aanpassing van de speciale levenskosten
  • Floyd kan zijn grijpbewegingsteller niet langer resetten door te springen
  • Speciaal voor minder HP

BLAZE:

  • Lagere verticale snelheid bij neutraal jongleren speciaal
  • Lagere verticale snelheid bij een achterwaartse aanval
  • De rugaanval van Blaze heeft een hoge stuitering
  • Sprong annuleren bij eerste treffer van combo-kick

ADAM:

  • Oneindige lus opgelost
  • Neutrale speciale OTG-eigenschap toegevoegd

[RETRO KARAKTERS: FIXES AND GAMEPLAYVERBETERINGEN]

AXEL SOR1:

  • Onoverwinnelijkheid toegevoegd aan kopstoot

BLAZE SOR1:

  • Achteraan slaan met een flip-kick

ADAM SOR1:

  • Combo voelt meer als het origineel
  • De eigenschap body hit toegevoegd aan zijn laatste kick in combo zoals in de originele SOR1
  • Oneindige oplossing

AXEL SOR2:

  • Fixed Star Move herstelt de groene gezondheid niet

MAX SOR2:

  • Het herstel van atoomdruppels is nu korter en groter.

SKATE SOR3:

  • Schade nerf bij blitz

AXEL SOR3:

  • Oneindige oplossing
  • Verhoogde loopsnelheid (+ 10%)
  • Fixed Star Move herstelt de groene gezondheid niet

SHIVA SOR3:

  • Nerfed Blitz-schade
  • Hitbox op Star Move opgelost

[BOSS: FIXES AND ENHANCEMENTS]

Diva:

  • Bugfix Diva gaat nooit in fase 2.
  • Diva-lading is langzamer.
  • Geen bepantsering bij trappen.
  • Elektrisch gebied verdwijnt sneller.
  • Diva heeft een langere voorbereiding op slangenbeet.
  • Diva slangenbeet heeft minder diepte.

Commissaris fase 2:

  • Balanceren.
  • Commissaris heeft een langere stoottijd voor opladen + een lagere hitbox voor het grijpen van het dashboard.

Estel:

  • Politie-aanvallen zijn gemakkelijker te ontwijken.

Barbon:

  • Barbon-kicks kunnen een andere speler raken na een impact.

Shiva:

  • Kleinere hitbox bij handpalmbewegingen.
  • Shiva dubbel heeft een kans om op één lijn te komen met de speler (in plaats van volledig willekeurig te zijn).

Commissaris fase 7:

  • Minder pantserbewegingen.

Riha & Beyo:

  • Beyo is een beetje sneller.
  • Geen pantserbewegingen meer voor Beyo.
  • Het pantser is eerder klaar voor Riha’s bewegingen.
  • Minder vuurvijver (minder tijd en grotere afkoeling).
  • Riha fire aoe-bewegingen zijn langzamer.

Max:

  • Gooi ao-schade nerf.
  • Enkele AI-oplossingen.
  • Kan de speler niet meer combineren met 3 schoudertackles.

Mevrouw Y:

  • Meneer Y is nu moeilijker te verslaan
  • Elite Shadow-versterkingen tijdens het gevecht.

Mr. Y:

  • MrY stage 11 moeilijker.
  • MrY stage 12 ontwijkt meer.

Robot:

  • Het laatste gevecht van Mr.Y en Ms.Y duurt langer (voordat de robot verschijnt)
  • Sommige robot-hitboxen zijn kleiner.
  • Posities van benen zijn veranderd.
  • Tweeling die in de robot stapt, krijgt weer zijn volle leven.
  • Extra schade aan de robot.
  • Een bug verholpen waardoor meneer Y geen granaten kon gooien.
  • Spider-robot heeft nu dezelfde aanvallen in fase 1 en 2.
  • Een bug verhelpen waarbij mevrouw Y niet pakt in het laatste gevecht van fase 12.

STADIA / VIJANDEN:

  • Nerfed Galsia-wapenhitbox

Fase 9:

  • Apple toegevoegd in de kleedkamer.
  • Een geroosterde kip toegevoegd.

Fase 12:

  • In het begin minder groen leven.
  • Stijgende beweging van fazant en mus verholpen.
  • Kortere tijd voor elektrische libellen.
  • Hitbox minder stoomgevaren.
  • Veel vijanden die hun pantserbewegingen optrekken, worden verwijderd / opnieuw ingevoerd.

Karate:

  • Langere hersteltijd voor pareren.
  • Enorme stoot is gemakkelijker te ontwijken

Karamel en snoep:

  • Kopstoot nerf: hitbox + hitbox diepte nerf.
  • Lagere pk.

DIAMOND / paletten:

  • Spring kick-track minder.
  • Slap is langzamer.

Dylan:

  • Geen pantser.

Raaf / paletten:

  • Langzamere trappen.
  • Langzamere knie tijdens het opstaan.
  • Draai naar het doel wanneer u stijgt.

Taser Cop:

  • Langzamer opstarten.
  • Kleinere hoogte van hitbox.
  • Minder HP.
  • Bronzen vijand wordt tijdens zijn aanval niet meer gepantserd.
  • Donovan en paletten hebben een langzamere stoot.
  • Lagere aantal treffers om fietsen te vernietigen: 3.

Big Ben / Gourmand:

  • Gourmand-sprongaanval volgt minder.
  • Gourmand doet geen 2 treffers meer met een luchtaanval.
  • Pantser verwijderd bij een brandaanval op de Big Ben.

Elite Cop:

  • Langzamere regeneratie van het schild.
  • Langzamere aanval.

Boss Rush:

  • Barbon-kloonfout opgelost.

Signaal-R & D:

  • Hogere loopsnelheid vóór grijpen.

DIVERSEN

  • Speciale burst uitgeschakeld in Battle Mode
  • Hinderbox van vijanden tijdens het springen op het scherm is groter.
  • Je kunt een item oppakken dat in de lucht is als het zich op je karakterhoogte bevindt.
  • Alle karakters kunnen op point-blank raken.
  • Je kunt een zet niet opladen terwijl je een opgeladen zet doet.
  • Doorstuurspecials worden niet geactiveerd wanneer u omhoog of omlaag drukt.
  • Stuiterende muur verhoogt de combinatieteller.
  • Een personage dat zich in de modus «Body Hit» bevindt, zal gemakkelijker botsen met andere karakters.
  • Nora-paletten zijn niet meer gepantserd.
  • Donovan kan een hamer vasthouden.
  • Gouden versterkingen op de baas van fase 10.
  • Fase 11 meer score-items in het vliegtuig.
  • De ninjavloer van fase 12 is een beetje veranderd (spikebal verwijderd, Big Bens toegevoegd).
  • Snellere overgang op het podium 1_2.
  • Donovan met een hamer op podium 3_1.
  • Boss Rush Mr.Y & Ms.Y robot triggerdrempel zoals in Story Mode.
  • Fietsen zijn nu breekbaar in fase 6.
  • Omhoog lopen voor Roo maakt 3 flesjes spaw.
  • Score: combo-bonussen hebben nu geen puntenlimiet.
  • Betere versterkingen spawn-code waardoor wordt voorkomen dat sommige versterkingen buiten de grenzen komen.
  • Combo-counters blijven in leven wanneer ze schilden of bewakers raken.
  • In gaten vallen, breekt de combo.
  • Verlaagd aantal Koobo-besturingswapens (2 vliegen tegelijkertijd).
  • Granaatwerpers op roff fixeren door hun granaten buiten de baan te gooien.
  • Schade aan spelers verminderd wanneer ze door vijanden worden gecombineerd.
  • Een bug verholpen waarbij je een vijand oneindig kon combineren en zijn leven opnieuw kon vullen.
  • Fout bij ophalen verholpen wanneer verschillende items elkaar overlappen.
  • Wapens beginnen rood te knipperen na 1/3 leven (in plaats van 1/2).
  • Voorhamer bevriezing een beetje verminderd.
  • Invoerfout opgelost bij het annuleren van blitz door fwd special bij een muur.
  • Enkele scriptproblemen opgelost in het gevecht van 5-2 maten.
  • Er verschijnen betere versterkingen.
  • Het gooien van messen doet 36 schade in plaats van 35 en voorkomt rare vijandelijke situaties van 0 pk.
  • Enkele problemen met het K-washi-schild opgelost.
  • Retro Shiva-baasgevecht herwerkt.
  • 10 frames van verdoving toegevoegd na sprong sprong.
  • Pummel moves fix voorkomen oneindige.