Studio PIXEL – Hoe Kero Blaster aan zijn naam kwam, verhaal en meer

Studio PIXEL – Hoe Kero Blaster aan zijn naam kwam, verhaal en meer

1Print Games heeft een interview uitgebracht met Kero Blaster en Cave Story-maker Daisuke “Pixel” Amaya.

Aan de game-ontwikkelaar zijn verschillende interessante vragen gesteld over de ontwikkeling van Kero Blaster. Eerst werd Pixel gevraagd hoe Gero Blaster, de voorganger van Kero Blaster, zijn naam kreeg:

Het een naam geven

‘Toen ik het over Gero Blaster had terwijl ik op een udon in een restaurant wachtte, zei mijn kind: ‘Je moet niet over kots (‘ gero ’) in een restaurant praten,” zo begon het. Nu heb ik het gevoel dat “Kero Blaster” er de beste naam voor was, en ik ben echt tevreden met die naam. “

Pixel vermeldde ook dat de kikker in Kero Blaster, ook bekend als Hero, voor het eerst verscheen in zijn schetsen al in 2000:

“Ik probeerde de oude gegevens te zoeken en de kikker met de stropdas dook op in 2000. Kero Blaster was het eerste spel waarvoor ik op het idee kwam om deze kikker de hoofdpersoon te maken. Het kattenkarakter, dat als een soort “set” samen met de kikker kwam, is in feite volledig verdwenen. (^ ^; ”

Hij werd ook gevraagd naar de betekenis achter het verhaal van de game:

“Wat betreft event-scènes, ik zou graag willen dat elke individuele speler ze interpreteert hoe de scènes hen precies laten voelen.”

Over Kero Blaster

Je speelt een tweevoetige kikker in dienst van het mysterieuze start-upbedrijf ‘Cat & Frog Inc.’. Houd vijanden af ​​die je willen tegenhouden en het uitdagende landschap overwinnen terwijl je op weg bent naar je bestemming.

Wanneer je het spel start, zul je waarschijnlijk verrast worden door je schamele hoeveelheid leven en je dodgy wapen. En wanneer de kikker zonder leven komt, ‘gaat hij naar het ziekenhuis’ en moet hij opnieuw beginnen vanaf het begin van het podium. Maar je kunt geld blijven verzamelen en sparen om te gaan ‘winkelen’ om je leven te vergroten en zorgvuldig geselecteerde wapens selecteren om vijanden te verslaan die je eerder niet kon verslaan.

Hoe verder je komt, hoe sterker je jezelf kunt voelen worden – en het voelt goed.

De personages die tussen de fasen verschijnen, zijn het andere charmepunt van de game. Je ontmoet je collega, die om een ​​of andere reden een kat is, je president (ook een kat) en een kantoorvrouw van onbepaalde soorten.

Ze werken net als wij, sjouwen door de tijd heen zoals wij, zeuren, worden uitgelachen en troosten elkaar zelfs, net als wij.

Ervaar de unieke en ingewikkeld gedetailleerde wereld van Kero Blaster!

Ad