De komst van Kazuya als speelbaar DLC-personage en meerdere Mii-kostuums die afzonderlijk kunnen worden gekocht, is geland voor Super Smash Bros. Ultimate.
Zodra je de game hebt geüpdatet, zou je versie 12.0.0 moeten hebben.
Zoals vermeld, geeft deze update spelers de mogelijkheid om, indien gekocht, te spelen als Kazuya en verschillende Mii-kostuums. Zoals gewoonlijk maakt de update ook enkele aanpassingen aan de vechters voor het opnieuw in evenwicht brengen.
Versie 12.0.0 patch-notes
- Offline
- De volgende geesten uit de Tekken-serie verschijnen in de winkel in het Vault-menu:
- Heihachi Mishima
- Jin Kazama
- Kuma en Panda
- Nina Williams
- Koning & Wapenkoning
- Ling Xiaoyu
- Paul Phoenix & Marshall Law
- Yoshimitsu
- Jack-7
- Asuka Kazama
- De onderstaande geesten verschijnen nu in het geestenbord en de winkel:
- Sophia
- Arthur
- De volgende geesten uit de Tekken-serie verschijnen in de winkel in het Vault-menu:
- Algemeen
- De volgende downloadbare content is na aankoop bruikbaar:
- Kazuya Challenger-pakket
- Dante pruik + outfit
- Shantae-pruik + outfit
- Dragonborn-helm + outfit
- Lloyd Wig + OutfitOpmerking: je kunt geen video’s maken van herhalingen die DLC bevatten die je niet hebt gekocht (vechters, podia, muziek, Mii-vechterkostuums, enz.).
- Er zijn aanpassingen aan het spelsaldo doorgevoerd:
- De volgende downloadbare content is na aankoop bruikbaar:
Vechter | Verplaatsen | Wijzigen |
---|---|---|
Mart | Dash Attack | Verhoogd vermogen in het venster met hoge schade. Verlengde lanceerafstand in het venster met veel schade. Maakte het gemakkelijker om te raken in het venster met hoge schade. |
Mart | Up Tilt Attack | Verhoogd vermogen in het venster met hoge schade. Verlengde lanceerafstand in het venster met veel schade. Maakte het gemakkelijker om te raken in het venster met hoge schade. |
Mart | Down Tilt Attack | Maakt het gemakkelijker om te raken in het venster met veel schade. |
Jonge Link | Up Smash Attack | Maakt het gemakkelijker om meerdere keren te slaan. |
Olimar | Zijwaartse aanval | Verhoogde tijd dat trefferdetectie duurt voor de periode van grote schade. |
Rosalina & Luma | Side Special | Gemaakt dat Luma vooraan staat als je de beweging in omgekeerde richting gebruikt. |
Mii Brawler | Neutraal Speciaal 2 | Vergroot het aanvalsbereik aan de voorkant. |
Mii Brawler | Side Special 1 | Verhoogd vermogen. Langere lanceringsafstand. |
Mii Brawler | Down Special 1 | Verhoogde kracht tegen schilden. Langere lanceringsafstand. |
Mii Swordfighter | Side Special 1 | Verhoogd vermogen. Langere lanceringsafstand. |
Mii Swordfighter | Up Special 1 | Verhoogde kracht van de laatste treffer. Verlengde lanceerafstand van de laatste treffer. |
Mii Swordfighter | Down Special 1 | Verhoogde onoverwinnelijkheidssnelheid. Verhoogde snelheid voor de tellerdetectie. Verminderde kwetsbaarheid wanneer de aanval toeslaat. |
Mii Swordfighter | Down Special 3 | Verhoogde aanvalssnelheid. |
Mii-schutter | Neutraal Speciaal 2 | Verhoogde de hoeveelheid tijd voor extra knopinvoer om continu aanvallen te gebruiken. |
Mii-schutter | Up Special 1 | Verhoogde aanvalssnelheid. |
Mii-schutter | Up Special 2 | Verlengde onoverwinnelijkheidstijd. |
Mii-schutter | Down Special 3 | Verminderde kwetsbaarheid. |
Ryu | Neutraal speciaal | Maakt het gemakkelijker om meerdere keren te slaan wanneer je een tegenstander op de grond raakt met Shakunetsu Hadoken. |
Bayonetta | Flurry Attack naar KO | Aangepaste lanceerhoek. Langere lanceringsafstand. |
Bayonetta | Down Smash Attack | Verhoogde aanvalssnelheid. |
Bayonetta | Down Special | De hoeveelheid tijd dat de tegenstander wordt vertraagd wanneer hij tegen een projectiel wordt gebruikt, is vergroot. |
Banjo & Kazooie | Up Tilt Attack | Verlengde lanceringsafstand. |
Banjo & Kazooie | Zijwaartse aanval | Verlengde lanceringsafstand. |
Banjo & Kazooie | Terugluchtaanval | Aangepaste lanceerhoek en behouden lanceerafstand. |
Min Min | Up Smash Attack | Verlaagde aanvalssnelheid. De snelheid van de reflectiedetectie verlaagd. Verkorte lanceerafstand. |
Min Min | Up Special | De snelheid van de edge-grab range-detectie verlaagd. |
Steve & Alex | Side Special | Het gedrag aangepast om bepaalde situaties te voorkomen waarin de jager van de tegenstander geraakt zou worden door de mijnkar, vast zou komen te zitten en dan soms door het landschap zou gaan. |
Pyra | Neutrale aanval 2 | Verlengde tijd dat tegenstanders in de schade-animatie zijn wanneer ze worden geraakt met de punt van de aanval. |
Pyra | Zijwaartse aanval | De detectie voor het duwen van tegenstanders tijdens het opladen verminderd. |
Mythra | Moving Air Dodge | Verkorte onoverwinnelijkheidstijd. |
Mythra | Neutrale aanval 2 | Verlengde tijd dat tegenstanders in de schade-animatie zijn wanneer ze worden geraakt met de punt van de aanval. |
Mythra | Zijwaartse aanval | De detectie voor het duwen van tegenstanders tijdens het opladen verminderd. |
Mythra | Neutraal speciaal | De lanceerafstand van de laatste treffer verandert nu afhankelijk van het gewicht van de tegenstander. |
- Er zijn verschillende problemen opgelost om de gameplay-ervaring te verbeteren.