Windbound – Meerdere updates en patches

Windbound – Meerdere updates en patches

Windbound heeft een aantal grote updates ontvangen waardoor de versie 1.0.36649.221 is. De patches bevatten verbeteringen voor verschillende aspecten, zoals prestatieverbeteringen van games, fixes voor opgeslagen games, verbeteringen voor de tutorial en meer.

Patches patches patches

De game kreeg gemengde beoordelingen, dus hopelijk zullen de oplossingen ervoor zorgen dat deze survival / adventure-game comfortabeler en toegankelijker wordt.

Prestaties

  • Mogelijke blokkering bij afsluiten verholpen voor pc- en Nintendo Switch-spelers.
  • Problemen opgelost waarbij gebruikers een hoge inputlatentie konden ervaren.
  • Stabiliteitsproblemen opgelost.

Zeilen / boot

  • Opgelost: items die mogelijk verloren gingen bij het verlaten van The Crossing terwijl de speler geen controle had over de boot.
  • Een oplossing toegevoegd om alleen opslaan toe te staan ​​als de speler geaard is of op een boot zit.
  • Problemen opgelost waarbij graskano’s te veel schade opliepen door koraal.

Spelbesparingen / dood

  • Probleem opgelost waarbij spelers konden respawnen zonder boot.
  • Probleem opgelost waarbij containers hun inhoud konden verliezen wanneer ze na hun dood naar de wereld terugkeerden.

Wezens en gevechten

  • Een oplossing toegevoegd voor wezens die af en toe de lucht in vliegen na hun dood.
  • Een navigatieprobleem opgelost waarbij wezens af en toe bevriezen.
  • Af en toe een vertraging van 2 seconden opgelost voordat Gorehorn reageerde.

Tutorials

  • Een optie toegevoegd om tutorials te bekijken vanuit het pauzemenu in het spel.
  • De optie toegevoegd om tutorials uit te schakelen.
  • Opfrisinstructies voor zeillessen toegevoegd.

Aanvullende bugfixes

  • Enkele aanvaringsproblemen aan de voet van Nautilus Key-torens opgelost.
  • Af en toe terugkerende problemen met knippen opgelost.
  • Een oplossing toegevoegd om ervoor te zorgen dat de voortgang van de profielprestaties wordt overgedragen naar New Game +.
  • Kleine problemen met de gebruikersinterface op pc en Nintendo Switch opgelost.

Nieuw spel +

  • Na het voltooien van het spel kunnen spelers nu doorgaan in hetzelfde slot uit hoofdstuk 1 met al hun zegeningen in een New Game + -modus. Deze modus speelt de intro-tussenfilmpje niet opnieuw af.

Voortgang opslaan

  • We hebben automatisch opslaan toegevoegd wanneer u elke Nautilus-sleutel verkrijgt.
  • We hebben ook een extra automatische opslag toegevoegd terwijl je de laatste Nautilus-sleutel gebruikt voordat Kara The Crossing binnengaat.
  • We hebben al automatisch opgeslagen wanneer je met succes uit The Crossing komt en aan het volgende hoofdstuk begint, en dit blijft zo.

Moeilijkheidsgraad van het spel
Storyteller vs Survivalist

We hebben de Storyteller hernoemd naar Adventurer-modus en de beschrijving van de moeilijkheidsgraden bijgewerkt om het verschil tussen de twee modi duidelijker te maken. Dit is eerst in het Engels, maar gelokaliseerde tekst zal volgen.

Adventurer-modus

  • Dit is nu de standaardmodus wanneer je een nieuw spel start. De volledige inventaris blijft behouden als je overlijdt.
  • Boot wordt vastgehouden bij overlijden, ga door het portaal en je zult ermee herenigd worden.
  • De voortgang van het hoofdstuk blijft behouden bij overlijden, en gaat niet meer terug naar hoofdstuk 1.
  • Moeilijkheidsgraad bestrijden is gemakkelijker dan in de overlevingsmodus.

Overlevingsmodus

  • Dit is de klassieke Roguelike-modus.
  • Alleen items in ‘Aangehouden’ voorraadvakken worden bewaard bij overlijden
  • Boot gaat verloren bij overlijden.
  • Keer na overlijden terug naar hoofdstuk 1.
  • Standaard moeilijkheidsgraad.

Honger

  • Bessen en paddenstoelen gaan 40 minuten mee in plaats van 30.
  • Al het rauwe vlees gaat 30 minuten mee in plaats van 20 minuten.
  • Al het gekookt vlees gaat 50 minuten mee in plaats van 30.
  • De prompts “Voedsel is verslechterd” waren bedoeld als regelmatige waarschuwingen dat het voedsel langzaam aan het bederven is, waardoor spelers verwarring krijgen over de timing van voedselafbraak. We hebben de frequentie van de prompts verlaagd, zodat het de speler pas begint te waarschuwen voor voedselvernietiging wanneer het tot 33% daalt. En we zullen de formulering duidelijker maken in afwachting van lokalisatie.

Uithoudingsvermogen

  • Verhoogde oplaadsnelheid van het uithoudingsvermogen van de back-up met 25%.
  • De tijd om te herstellen van ontwijken als je geen uithoudingsvermogen hebt met 50% verminderd, dus Kara zou in staat moeten zijn om veel sneller weer in beweging te komen in de strijd.

Opslag / inventaris

  • Grascontainer heeft nu 5 slots, in plaats van 3.
  • Bamboo Container heeft nu 9 slots, in plaats van 5.
  • Wood Container heeft nu 12 slots, in plaats van 7.

Aanvullende bugfixes

  • Een intermitterende crash bij het ruimen van schaduw verholpen.
  • Er was een fout in het menu Gameplay-opties die, als je de standaardopties herstelde, de moeilijkheidsgraad ook veranderde in Survivalist. Dit is nu opgelost.
  • Gevallen verholpen waarbij de voortgang van de speler werd geblokkeerd bij het beklimmen van sommige torens.
  • gaf geen eerlijke kans om het te vermijden, dit is verholpen en koraal is nu zichtbaar vanaf een grotere afstand.
  • Probleem opgelost waarbij Koji-bessen soms niet in de spelersinventaris verschenen.
  • Probleem verholpen dat de voorouders-outfit niet nat leek nadat Kara in het water was geweest.
  • Een aantal prestatiebeschrijvingen gecorrigeerd.
  • Een bug opgelost met de Pro Skater-prestatie waarbij deze soms niet correct werd geactiveerd ondanks dat de boot langer dan 2 seconden lucht ving.
  • Een onbedoelde functie verwijderd waarbij F11 de gebruikersinterface uit / in zou schakelen. Spelers deden dit per ongeluk en hadden geen idee hoe ze het terug moesten halen.
  • Probleem opgelost waarbij spelerinstellingen niet altijd correct werden toegepast.
  • De TAB-toets toegevoegd als de standaard knutselmenuknop, ~ key werkt nog steeds ook.
  • Verbeteringen aan de laadtijd van games.
  • Mogelijke geheugenlek opgelost bij het opslaan van een game.
  • Probleem opgelost waarbij de inhoud van 2 vastgehouden itemvakken bij overlijden verloren kon gaan als de speler de ‘Arms of Imakl’-zegen had.

Over Windbound

De verboden eilanden roepen, ontgrendel hun geheimen

Alleen schipbreuk geleden op een onbekend eiland, verken, pas en bevaar het land en de gevaarlijke zeeën om in leven te blijven.

Als Kara ben je een krijger, gevangen op zee in een zware storm, op drift van je stam. Je wordt van je boot gegooid, overgeleverd aan de onstuimige wateren, en op de oevers van de Verboden Eilanden geslingerd, een mysterieus paradijs.

Zonder boot, zonder eten of gereedschap, alleen de wil en vaardigheid om te overleven, ontdek je de rijke bronnen van dit prachtige eiland. Maak gereedschappen en wapens om te jagen en jezelf te verdedigen tegen de natuur zelf met zijn wilde en fantastische wezens.

Tijdens het verkennen van andere eilanden en de verspreide ruïnes over hun land, worden geheimen uit het verleden en een glimp van de toekomst onthuld. Ontrafel het mysterie erachter en misschien vind je meer dan alleen je weg naar huis.

Ontdek de geheimen binnen

Ga op een persoonlijke reis en ontdek de geschiedenis van de idyllische Verboden Eilanden; elk met de sleutel tot een mysterie en onverwachte onthullingen.

Verken zo ver het oog kan zien

Ga richting de horizon en rijd over de eilanden, elk met hun eigen gevarieerde flora en fauna, landschappen en uitdagingen.

Leef van het land

Speur het ongetemde terrein van de eilanden af ​​op zoek naar middelen die je kunt gebruiken om een ​​volledige reeks gereedschappen en wapens te maken om op wilde dieren te jagen en je boot te upgraden. U moet zeilen als de middelen schaars worden.

Bouw uw perfecte zeeschip

Uw boot is uw belangrijkste metgezel op deze reis, maak zorgvuldig uw eigen aangepaste zeilschip om de verraderlijke wateren te bevaren en van het ene eiland naar het andere te varen. Ontwerp je boot om stormachtige winden, monsterlijke golven en dodelijke zeedieren te bestrijden.