Xenoblade Chronicles: Definitive Edition Day-One-patches gedetailleerd

Xenoblade Chronicles: Definitive Edition Day-One-patches gedetailleerd

Nintendo heeft patch-opmerkingen gedeeld voor Xenoblade Chronicles: Definitive Edition versie 1.10 en versie 1.1.1 updates, die een aantal kleine bugs oplossen.

Deze omvatten zowel gameplay- als HUD-fixes, om de ervaring voor spelers te vergemakkelijken.

Day One patches

  • Vergrendelingen verholpen die zich soms voordeden op schermen voor overslaan en de overgang van evenement naar scène.
  • Een probleem opgelost met de zoektocht naar geluk vinden waarbij de verkeerde naam van de spreker werd weergegeven.
  • Er is een probleem opgelost dat ervoor zorgde dat status- en itemdetails niet werden weergegeven wanneer de cursor snel werd verplaatst tussen cosmetische apparatuur en apparatuur op het scherm Apparatuur wijzigen.
  • Het buff-pictogram wordt nu bijgewerkt met de fysieke en etherdefensie-buffs die zijn ontvangen en verloren wanneer de Monado Art “Armor” is geactiveerd en verloopt.
  • De volgende problemen met de vijandige partij van Leg Volffs opgelost toen Napping Volffen naar de waterval bij het Volff-hol bewoog:
  • Beenvolffs zouden voortdurend rond bewegen en respawnen in een klein gebied, met plotseling een extra beenvolff.
  • De Leg Volffs stopten bij de drinkplaats in plaats van te bewegen met Napping Volffen toen deze verscheen.
  • Als je nog overgebleven Leg Volffs vecht, zou het gevecht abrupt eindigen en zouden de gevechten beginnen en eindigen zodra je hun gezichtsveld betrad.
  • Er is een probleem opgelost waarbij geluidseffecten door zouden gaan in de volgende scène wanneer het overslaan van gebeurtenissen werd gebruikt tijdens een scène waarin de toekomst wordt getoond.
  • Probleem opgelost waarbij het blijven gebruiken van de debuff-vaardigheid “Lock-on” op een vijand ertoe zou leiden dat deze alleen de eerste gebruiker van de vaardigheid zou targeten.
  • Een lock-up verholpen die zich voordeed in de Central Pit wanneer je met je gecontroleerde personage op een bepaald moment tijdens de afdaling in de lift stapte.
  • Er is een probleem opgelost dat ervoor zorgde dat het kunstenpalet niet werd gesloten wanneer er geen selecteerbare kunst beschikbaar was tijdens een kettingaanval.
  • Er is een probleem opgelost dat ervoor zorgde dat het Arts Palette niet werd gesloten wanneer er geen selecteerbare kunst beschikbaar was tijdens een Chain Attack en het Junk Sword was uitgerust.