44 Minutes in Nightmare


44 Minutes in Nightmare

De game is een roguelike horror waarin alles willekeurig is: elke keer dat je speelt een andere kerker, items die constant worden herschikt, vier verschillende soorten vijanden met verschillende kenmerken en speciale vijanden die zeldzaam lijken, en drie verschillende ontsnappingsroutes .

Het hoofdpersonage wordt gesynchroniseerd met de nachtmerrie van een meisje om de dochter van een rijke man te redden die in coma is geraakt. Het doel is om het meisje te vinden en binnen 44 minuten te ontsnappen terwijl je je verbergt voor de bedreigingen die op de loer liggen. de nachtmerrie.

De moeilijkheidsgraad is hoog en aangezien het spel gebruik maakt van permadeath, waarbij je alles verliest als je een keer sterft, moet je de kerker verkennen met een constant gevoel van urgentie.

Hoewel deze willekeur en hoge moeilijkheidsgraad de gebruiker doet lijden, creëert het ook een gevoel van verslaving en prestatie waardoor de gebruiker keer op keer wil spelen.

De kerkers zijn groot, complex en elke keer dat je speelt anders, dus het in kaart brengen van de hersenen en het vinden van paden op basis van items zijn uiterst belangrijk.

Elke vijand heeft een andere vaardigheid, en ze zijn overgevoelig voor licht en geluid, en zullen je geleidelijk achtervolgen door vallen te zetten.

Er zijn ook veel items, waaronder hulpitems, ontsnappingsitems en items om vijanden tegen te gaan.

Al deze items worden aangegeven in de notities in de kerker, dus ze kunnen niet worden verwaarloosd.

Er zijn ook unieke parameters zoals ‘Fear Value’, ‘Mental Pollution’ en ‘HP’, die allemaal ook belangrijk zijn om te beheren.

Angstwaarde: Dash is uitgeschakeld wanneer de meter maximaal is (herstelbaar met items).

Mentale vervuiling: één extra vijand wordt toegevoegd wanneer de meter maximaal is (herstelbaar op bepaalde locaties)

HP: afgenomen door schade ontvangen van vijandelijke aanvallen en vallen (herstelbaar met items)

Het scenario is goed doordacht van het begin tot het einde, en het wordt allemaal onthuld door middel van aantekeningen in de kerker en verschillende eindes voor elke moeilijkheidsgraad, waardoor het leuk is om erover na te denken.

De moeilijkheidsgraad is hoog, dus je zult het behoorlijk moeilijk vinden totdat je eraan gewend bent.

Daarom is het erg belangrijk om de notities te lezen om de kenmerken van items en vijanden te kennen.

Omdat alles willekeurig is, hangt het ook tot op zekere hoogte af van geluk, maar het is op geen enkele manier een geluksspel en ervaring zal worden gebruikt door herhaaldelijk te spelen.

Er is een korte modus met de helft van de lengte en tijd van de kerker, en een moeilijke modus voor degenen die meer uitdaging willen.

Aangezien alles willekeurig is, zijn geen twee kerkers hetzelfde en kun je zo vaak spelen als je wilt.

Release info - 44 Minutes in Nightmare


Release datum
2023-04-27 00:00:00

Uitgever
Takashi Sowa

Demo beschikbaar

DLC beschikbaar

Max spelers
1

Advies leeftijd
12

NS Online support

Cloud Saves support

Voice Chat support

HD Rumble support

Talen
japanese, english

Genres
action, first_person_shooter, strategy, other

Nintendo Switch eShop prijzen - 44 Minutes in Nightmare

RUB 540.0
Laat me alle prijzen zien!
Bovenstaande prijzen worden wekelijks geupdate, de prijzen op de verschillende Nintendo eShops zijn altijd leidend, en aan onze weergave kunnen geen rechten worden ontleend.