– Makkelijk te spelen, precies wat je nodig hebt om te rusten van de dynamiek van grote games;
– Level-ontwerp zonder doodlopende wegen, dus je hoeft geen enkel level opnieuw te starten, behalve als je echt opnieuw wilt beginnen;
– Korte geanimeerde tussenfilmpjes met verhaalelementen.
Machinekamers bevatten elementen als:
1. Elektriciteitsnet: het ontvangt de stroom van de reactoren. Elke reactor heeft een aparte vorm om de energie die erin zit, te leiden. Het doel van elk niveau is om elke cel van het elektriciteitsnet te vullen met energie.
2. Kleurende stralen: ze veranderen de kleur van de reactor die deze aanraakt. Het spel begint met alleen roodgekleurde reactoren en gaat vervolgens verder met geelgekleurde, blauwgekleurde en niet-gekleurde, die eerst moeten worden blootgesteld aan de kleurende stralen. Bij het ingaan op de kleurstraal kan de speler het niveau verliezen.
3. Diverse obstakels die de weg blokkeren.
Release info - ReactorX
Release datum
Uitgever
Demo beschikbaar
DLC beschikbaar
Max spelers
Advies leeftijd
NS Online support
Game code
Cloud Saves support
Voice Chat support
HD Rumble support
Talen
Genres