Nintendo vraagt om verlenging van het handelsmerk Eternal Darkness … alweer

Nintendo vraagt om verlenging van het handelsmerk Eternal Darkness … alweer

Nintendo of America heeft een vijfde verzoek ingediend om de tijd voor het handelsmerk Eternal Darkness in de Verenigde Staten te verlengen. Het werd toegekend op 8 november 2019.

Niet de eerste keer

De eerste keer dat het bedrijf om een ​​verlenging van de tijd vroeg, was op 3 november 2017, wat het handelsmerk verleende. Sindsdien heeft Nintendo gevraagd om het handelsmerk om de zes maanden uit te breiden voor ‘videogamesoftware’, waarbij het derde verzoek in oktober vorig jaar plaatsvond.

Houd er echter rekening mee dat het opnieuw aanvragen van handelsmerken als dit niet betekent dat Nintendo plannen heeft om een ​​nieuwe Eternal Darkness-game te maken. Hoewel we daar helemaal niet tegen zouden zijn.

Nintendo doet dit mogelijk om het merk tegen andere bedrijven te beschermen. Ze kunnen er dus niets aan doen.

Maar het is interessant om te zien dat het bedrijf de ietwat obscure IP van hen houdt.

Over Eternal Darkness

De game was volledig getiteld Eternal Darkness: Sanity’s Requiem op de Nintendo Gamecube.

In een verhaal dat ruimte en tijd overspant, introduceert Eternal Darkness: Sanity’s Requiem 12 bestuurbare personages die de geheimen van de menselijke geschiedenis in de afgelopen 2000 jaar ontrafelen. Van het oude Rome tot het moderne, het verhaal van Eternal Darkness draait om een ​​pittige jonge vrouwelijke student, Alexandra Roivas.

Ze reist naar Rhode Island, VS, om de mysterieuze dood van haar grootvader te onderzoeken. Maar ze ontdekt al snel veel meer dan ze had verwacht. Terwijl het spel zich ontvouwt, ervaart Alexandra gebeurtenissen door de andere personages van het spel en ontgrendelt uiteindelijk de mysteries achter twee millennia van menselijke evolutie. Maar dit is geen geschiedenisles.

Je moet vechten met historisch nauwkeurige wapens terwijl je door de tijd vecht: van een Centurion in het oude Rome tot gevaarlijke binnenstad van de VS in het jaar 2000. Eternal Darkness heeft ook het unieke Sanity-systeem, waardoor je de emoties voelt van je personage op het scherm zoals nooit eerder. Door geen monsters te verslaan, stijgt je Sanity Meter en worden hallucinaties geactiveerd die zich in de ‘echte wereld’ manifesteren.

De game bevatte ook een baanbrekende animatiemotor die personages tot leven brengt met zichtbare emotionele reacties, plus verbluffende 3D-graphics, waaronder technische trucjes zoals bumpmapping, ray-traced lightmaps en volumetrische mist.

Maar eeuwige duisternis is net zo goed voor de oren als voor de ogen. Met een beklijvende muzikale score en griezelige, atmosferische geluidseffecten zul je als nooit tevoren in de actie verstrikt raken. Eternal Darkness: Saniem’s ​​Requiem combineert muziek, geluidseffecten, illustraties, technologie, verhaal en gameplay op een manier die je nog nooit eerder in een videogame hebt gezien.

Ad