Across the Obelisk Versie 1.4.0: Gedetailleerde update- en patch notes

Across the Obelisk Versie 1.4.0: Gedetailleerde update- en patch notes

Samenvatting:

De Across the Obelisk versie 1.4.0-update brengt een groot aantal spannende veranderingen en verbeteringen met zich mee om de spelerservaring te verbeteren. Deze update introduceert een volledig herwerkt geluidssysteem, inclusief fietshitgeluiden, sleepgeluiden voor kaarten en nieuwe UI-geluiden. Spelers kunnen nu genieten van een karakteristiek geluid dat hun beurt aangeeft in multiplayer-spellen. Bovendien zijn er in alle zones nieuwe evenementen en uitdagingen toegevoegd, die nieuwe inhoud en diverse reactiemogelijkheden voor helden bieden. Het spel is nu volledig vertaald in het Duits en Frans, waardoor de toegankelijkheid ervan wordt vergroot.

Er zijn een nieuwe wekelijkse uitdaging, Rise of the Machines, en een unieke cardback geïntroduceerd, samen met vier nieuwe kaarten en items. Wolf Wars ontvangt opmerkelijke updates met nieuwe skins voor Young Reginald en Young Thuls, die vanaf het begin kunnen worden gebruikt zodra je de DLC bezit. Er zijn evenwichtsveranderingen doorgevoerd, waarbij onder meer de immuniteiten van de baas en de HP van Archon Nhir zijn aangepast. Talrijke kaartwijzigingen zijn bedoeld om de gameplay-mechanica te verfijnen, en verschillende bugfixes zorgen voor een soepelere game-ervaring. Deze update versterkt Across the Obelisk als een voortdurend evoluerend en boeiend spel, met nog meer spannende updates die in de toekomst worden verwacht.


Over de Obelisk versie 1.4.0

De nieuwste update voor Across the Obelisk, versie 1.4.0, brengt een reeks spannende nieuwe functies en verbeteringen met zich mee die zijn ontworpen om de spelerservaring te verbeteren. Deze uitgebreide update bevat een herwerkt geluidssysteem, nieuwe evenementen en uitdagingen, taalvertalingen, een nieuwe wekelijkse uitdaging, nieuwe skins, balanswijzigingen, kaartupdates en cruciale bugfixes. Deze verbeteringen zijn bedoeld om spelers een rijkere, meer meeslepende game-ervaring te bieden, terwijl verschillende gameplay-problemen worden aangepakt en nieuwe inhoud wordt geïntroduceerd. Laten we eens kijken naar de belangrijkste hoogtepunten en gedetailleerde wijzigingen die in deze update zijn geïntroduceerd.

Belangrijkste hoogtepunten van de update

Versie 1.4.0 van Across the Obelisk valt op door zijn uitgebreide reeks updates, van aanzienlijke revisies van het geluidssysteem tot de toevoeging van nieuwe evenementen en uitdagingen. De update markeert ook de uitbreiding van de game naar nieuwe talen, waardoor deze toegankelijker wordt voor een breder publiek. Spelers kunnen uitkijken naar nieuwe wekelijkse uitdagingen, extra kaarten en items, en een verscheidenheid aan balansveranderingen gericht op het verfijnen van de gameplay. Bovendien bevat de update talloze bugfixes die zowel grote als kleine problemen aanpakken, waardoor een soepelere en leukere game-ervaring wordt gegarandeerd.

Herwerkt geluidssysteem

Het geluidssysteem in Across the Obelisk heeft een aanzienlijke revisie ondergaan in versie 1.4.0. Deze update introduceert een fietsend geluidssysteem voor treffergeluiden, waardoor de auditieve ervaring tijdens het spelen wordt verbeterd. Spelers zullen nieuwe sleepgeluiden voor kaarten opmerken, gedifferentieerd per kaarttype, waardoor een laag auditieve feedback wordt toegevoegd die voorheen afwezig was. Bovendien zijn er meerdere nieuwe geluiden geïntegreerd in de gebruikersinterface van de game, wat een meer meeslepende interface-ervaring biedt. Een onderscheidend geluid geeft nu aan wanneer een speler aan de beurt is in multiplayer-games, wat voor duidelijkheid zorgt en verwarring tijdens beurten vermindert.

Fietsgeluidssysteem voor hitgeluiden

Het rondlopende geluidssysteem voor treffergeluiden is een opmerkelijke verbetering, waardoor de audiofeedback van de game gevarieerder wordt. In plaats van repetitieve en monotone geluiden zullen spelers een reeks hitgeluiden ervaren die het realisme en de onderdompeling van het spel vergroten. Deze verandering maakt de gameplay niet alleen boeiender, maar helpt ook bij het onderscheiden van verschillende acties en effecten tijdens gevechten.

Nieuwe sleepgeluiden voor kaarten

De toevoeging van nieuwe sleepgeluiden voor kaarten, gebaseerd op kaarttype, voegt een laag details toe aan het spel die de algehele gebruikerservaring verbetert. Elk kaarttype heeft nu een uniek geluid wanneer het wordt gesleept, waardoor spelers onmiddellijk auditieve feedback krijgen en onderscheid kunnen maken tussen verschillende acties. Deze verandering draagt ​​bij aan een meer interactieve en bevredigende gameplay-ervaring.

Nieuwe UI-geluiden

De game-UI is verrijkt met meerdere nieuwe geluiden, waardoor interacties binnen de interface intuïtiever en boeiender worden. Deze geluiden zijn ontworpen om spelers onmiddellijke feedback te geven, waardoor de bruikbaarheid en reactiesnelheid van de menu’s en opties van het spel worden verbeterd. Of u nu door de instellingen navigeert of opties selecteert, de nieuwe UI-geluiden zorgen voor een naadloze en plezierige ervaring.

Multiplayer-richtingaanwijzer

Een karakteristiek geluid geeft nu aan wanneer een speler aan de beurt is in multiplayer-spellen, waardoor duidelijke auditieve aanwijzingen worden gegeven en de kans op verwarring wordt verkleind. Deze functie is vooral nuttig bij het garanderen van een soepele en efficiënte gameplay tijdens multiplayer-sessies, omdat spelers gemakkelijk kunnen herkennen wanneer het hun beurt is om te handelen.

Nieuwe evenementen en uitdagingen

Versie 1.4.0 introduceert nieuwe evenementen en uitdagingen in alle zones en biedt spelers nieuwe content en diverse scenario’s om te verkennen. Deze nieuwe evenementen zijn ontworpen om variatie en opwinding aan de gameplay toe te voegen en spelers de mogelijkheid te bieden hun vaardigheden en strategieën in verschillende contexten te testen. Naast deze evenementen zijn er nieuwe reactieopties voor helden toegevoegd, waardoor meer dynamische en gevarieerdere interacties tijdens het spelen mogelijk zijn.

Zonespecifieke nieuwe evenementen

De update brengt nieuwe evenementen met zich mee die specifiek zijn voor verschillende zones binnen de game, elk ontworpen om diepte en interesse toe te voegen aan de reis van de speler. Deze evenementen variëren qua aard en uitdaging, waardoor spelers tijdens het spel een breed scala aan scenario’s tegenkomen. De opname van zonespecifieke evenementen verbetert het verhaal en biedt spelers unieke ervaringen die zijn afgestemd op elk gebied.

Nieuwe reactieopties voor evenementen voor helden

Helden hebben nu een breder scala aan reactiemogelijkheden tijdens evenementen, waardoor genuanceerdere en strategischere besluitvorming mogelijk is. Deze nieuwe reactieopties voegen lagen van complexiteit en variatie toe aan de interacties, waardoor elke gebeurtenis dynamischer en persoonlijker aanvoelt. Spelers kunnen nu hun reacties afstemmen op de specifieke vaardigheden en kenmerken van hun helden, wat leidt tot een boeiendere en meeslepende gameplay.

Taalvertalingen

De game is volledig vertaald in het Duits en Frans, waardoor de toegankelijkheid is vergroot en een breder publiek wordt aangesproken. Deze update zorgt ervoor dat spelers die deze talen spreken in hun moedertaal van het spel kunnen genieten, waardoor hun algehele ervaring en betrokkenheid bij het spel wordt verbeterd. De vertaalinspanning weerspiegelt de toewijding van de ontwikkelaars aan inclusiviteit en het bieden van een wereldwijde spelersbasis met de best mogelijke ervaring.

Duitse vertalingsdetails

De Duitse vertaling van Across the Obelisk is nu beschikbaar en biedt een volledig gelokaliseerde ervaring voor Duitstalige spelers. Deze vertaling omvat alle aspecten van het spel, van dialoog en menu’s tot in-game tekst en beschrijvingen. Duitse spelers kunnen zich nu volledig in de game verdiepen en het verhaal en de gameplay in hun moedertaal ervaren.

Franse vertalingsdetails

Op dezelfde manier is het spel in het Frans vertaald, waardoor Franstalige spelers een uitgebreide gelokaliseerde ervaring krijgen. De Franse vertaling bevat alle spelelementen, zodat spelers kunnen genieten van een naadloze en volledig meeslepende ervaring. Deze update maakt het spel toegankelijk voor een breder publiek, waardoor meer spelers de diepgang en complexiteit ervan kunnen waarderen.

Wekelijkse uitdaging en Cardback

De introductie van een nieuwe wekelijkse uitdaging en cardback, getiteld Rise of the Machines, voegt een nieuwe laag spanning en competitie toe aan het spel. Deze uitdaging nodigt spelers uit om hun vaardigheden te testen in nieuwe scenario’s en unieke beloningen te verdienen, waaronder een speciale kaartrug. De toevoeging van wekelijkse uitdagingen houdt het spel dynamisch en boeiend, waardoor spelers regelmatig nieuwe content krijgen om naar uit te kijken.

Rise of the Machines-uitdaging

De Rise of the Machines-uitdaging biedt spelers een reeks nieuwe scenario’s en obstakels die ze moeten overwinnen. Deze uitdaging is bedoeld om het strategische denkvermogen en het aanpassingsvermogen van spelers te testen, wat een unieke en lonende ervaring oplevert. Succesvolle voltooiing van de uitdaging beloont spelers met exclusieve items en erkenning, waardoor een element van prestige aan de gameplay wordt toegevoegd.

Nieuwe Cardback-functies

De nieuwe cardback die in deze update wordt geïntroduceerd, heeft onderscheidende ontwerpen en esthetiek, waardoor het een felbegeerde beloning is voor spelers die de wekelijkse uitdaging voltooien. De cardback dient niet alleen als een visuele verbetering, maar ook als een symbool van de prestaties en vaardigheden van de speler. Deze functie moedigt spelers aan om deel te nemen aan wekelijkse uitdagingen en te streven naar uitmuntendheid in hun gameplay.

Nieuwe kaarten en items

Versie 1.4.0 voegt vier nieuwe kaarten en vier nieuwe items toe aan het spel, elk ontworpen om de gameplay te verbeteren en spelers extra strategische opties te bieden. Deze nieuwe toevoegingen bieden nieuwe tactieken en combinaties, waardoor spelers hun strategieën kunnen verfijnen en nieuwe gameplay-mogelijkheden kunnen verkennen. De toevoeging van nieuwe kaarten en items zorgt ervoor dat het spel blijft evolueren en zorgt ervoor dat spelers toegang hebben tot een diverse en dynamische toolkit.

Overzicht van nieuwe kaarten

De vier nieuwe kaarten die in deze update worden geïntroduceerd, behoren elk tot verschillende klassen en bieden unieke vaardigheden en effecten. Deze kaarten zijn ontworpen als aanvulling op bestaande strategieën en introduceren tegelijkertijd nieuwe tactische opties. Spelers kunnen met deze kaarten experimenteren om nieuwe synergieën te ontdekken en hun kaartspellen voor verschillende scenario’s te optimaliseren. De nieuwe kaarten voegen diepte en variatie toe aan de gameplay en moedigen spelers aan zich voortdurend aan te passen en te innoveren.

Overzicht van nieuwe artikelen

Naast nieuwe kaarten bevat de update vier nieuwe items, elk met verschillende kenmerken en voordelen. Deze items bieden spelers extra hulpmiddelen om de vaardigheden van hun helden te verbeteren en hun kansen op succes in uitdagende situaties te vergroten. De nieuwe items zijn zorgvuldig uitgebalanceerd om naadloos in de bestaande spelmechanismen te passen, waardoor spelers meer opties krijgen om hun gameplay-ervaring aan te passen.

Wolf Wars-wijzigingen

De Wolf Wars DLC ontvangt belangrijke updates in versie 1.4.0, waaronder de introductie van twee nieuwe skins en wijzigingen in de toegankelijkheid van skins. De nieuwe skins, Young Reginald en Young Thuls, bieden spelers nieuwe visuele opties voor hun personages, waardoor de esthetische aantrekkingskracht van het spel wordt vergroot. Bovendien kunnen alle skins, zowel nieuwe als oude, nu vanaf het begin worden gebruikt als je de DLC bezit, zonder dat je ze eerst hoeft te ontgrendelen. Deze verandering maakt de DLC toegankelijker en leuker voor spelers, waardoor ze vanaf het begin volledig gebruik kunnen maken van hun cosmetische opties.

Nieuwe skins: Young Reginald en Young Thuls

De nieuwe skins voor Young Reginald en Young Thuls brengen frisse visuele stijlen in het spel, waardoor spelers hun personages kunnen aanpassen met een uniek uiterlijk. Deze skins zijn ontworpen om variatie en personalisatie toe te voegen aan de gameplay-ervaring, waardoor spelers meer opties krijgen om hun voorkeuren en stijl te uiten. De nieuwe skins zijn een welkome aanvulling en vergroten de algehele visuele diversiteit van het spel.

Toegankelijkheid en gebruik van skins

Met de update kunnen alle skins, inclusief de nieuwe, vanaf het begin worden gebruikt als je de Wolf Wars DLC bezit. Deze verandering elimineert de noodzaak voor spelers om skins te ontgrendelen via gameplay, waardoor ze onmiddellijk toegankelijk en bruikbaar zijn. Deze verbetering verhoogt de waarde van de DLC en biedt spelers onmiddellijke voldoening, waardoor ze zonder vertraging van hun gekochte inhoud kunnen genieten.

Balans wijzigingen

Versie 1.4.0 introduceert verschillende balanswijzigingen die bedoeld zijn om de gameplay-ervaring te verfijnen en eerlijke en uitdagende ontmoetingen te garanderen. Deze veranderingen hebben betrekking op verschillende aspecten van het spel, van baasimmuniteiten tot kaartaanpassingen, waardoor spelers een evenwichtigere en plezierigere ervaring krijgen. De balansveranderingen zijn bedoeld om een ​​eerlijke uitdaging te bieden, terwijl de strategische diepgang en complexiteit van het spel behouden blijven.

Aanpassingen van de immuniteit van de baas

De update verwijdert de immuniteit tegen Weak in alle bazen voor de Adventure-modus, behalve Archon Nhir in de Madness-modus. Deze verandering maakt bazen gevoeliger voor verschillende tactieken en strategieën, waardoor spelers tijdens gevechten een breder scala aan vaardigheden en effecten kunnen gebruiken. Het verwijderen van immuniteit verbetert de tactische flexibiliteit en diepgang van de gameplay, waardoor spelers meer opties krijgen om ontmoetingen aan te pakken.

Archon Nhir HP en schildwijzigingen

De basis-HP van Archon Nhir is met 10% verlaagd in de Madness-modus en met 15% met de Despair Corruptor. Bovendien is de Apotheosis-betovering aangepast om de schildladingen te verhogen die worden verkregen wanneer ze worden geraakt in de blauwe en gele versies. Deze veranderingen zijn bedoeld om de moeilijkheidsgraad van ontmoetingen met Archon Nhir in evenwicht te brengen, waardoor ze uitdagend en toch beheersbaar worden voor spelers. De aanpassingen zorgen ervoor dat spelers een eerlijke en boeiende uitdaging aangaan zonder zich overweldigd te voelen.

Andere saldowijzigingen

Er zijn diverse andere balansaanpassingen doorgevoerd om de gameplay-ervaring te verfijnen. Deze veranderingen omvatten aanpassingen aan schade, schildladingen en verschillende effecten om een ​​evenwichtig en eerlijk speelveld te garanderen. De balansaanpassingen zijn bedoeld om spelers een uitdagende maar plezierige ervaring te bieden, waarbij strategisch denken en aanpassingsvermogen worden aangemoedigd.

Kaartupdates

De update bevat talloze kaartwijzigingen die zijn ontworpen om de gameplay-mechanica te verfijnen en spelers meer strategische opties te bieden. Deze veranderingen omvatten een breed scala aan kaarten, die allemaal worden aangepast aan hun vaardigheden, effecten en zeldzaamheid. De kaartupdates zijn bedoeld om de algehele balans en strategische diepgang van het spel te verbeteren, zodat spelers toegang hebben tot een divers en dynamisch kaartspel.

Gedetailleerde kaartwijzigingen

Verschillende kaarten hebben updates gekregen wat betreft hun mogelijkheden en effecten, waardoor ze evenwichtiger en effectiever zijn geworden in het spel. Atonement bevat nu bijvoorbeeld de Fire Spell-tag en de blauwe upgrade van Blade Flurry past bloeding toe, terwijl de gele upgrade woede biedt in plaats van gif of bloeding. Deze veranderingen zijn bedoeld om de tactische veelzijdigheid van de kaarten te vergroten, waardoor spelers nieuwe strategieën en combinaties kunnen verkennen. De gedetailleerde kaartwijzigingen zorgen ervoor dat elke kaart een unieke en waardevolle rol speelt in het spel, wat bijdraagt ​​aan een goed afgeronde en boeiende gameplay-ervaring.

Impact van kaartwijzigingen op de gameplay

De kaartwijzigingen die in versie 1.4.0 zijn geïntroduceerd, hebben een aanzienlijke impact op de gameplay, bieden spelers nieuwe strategische opties en verbeteren de algehele balans van het spel. De aanpassingen aan kaartvaardigheden, effecten en zeldzaamheid zorgen ervoor dat spelers diverse en effectieve kaartspellen kunnen creëren die zijn afgestemd op hun speelstijl. Deze veranderingen moedigen experimenten en strategisch denken aan, waardoor elke ontmoeting en elk scenario dynamischer en boeiender wordt. De impact van de kaartwijzigingen is bedoeld om de algehele spelerservaring te verbeteren, waardoor een evenwichtiger en leuker spel ontstaat.

Bugfixes

De update verhelpt een verscheidenheid aan bugs en problemen, waardoor een soepelere en leukere game-ervaring wordt gegarandeerd. Deze oplossingen variëren van grote gameplay-problemen tot kleine visuele problemen, die allemaal bijdragen aan de algehele stabiliteit en kwaliteit van het spel. De bugfixes vormen een cruciaal onderdeel van de update, waarbij rekening wordt gehouden met de feedback van spelers en de prestaties en betrouwbaarheid van de game worden verbeterd.

Grote bugfixes

Verschillende grote bugs zijn opgelost in deze update, waaronder problemen waardoor de game geen eindgevechten kon lanceren en problemen waarbij huisdieren ten onrechte werden weergegeven als verkocht in steden. Deze oplossingen zorgen ervoor dat spelers kunnen genieten van een naadloze en ononderbroken gameplay-ervaring, vrij van grote technische problemen. De oplossing van deze grote bugs verbetert de algehele stabiliteit en betrouwbaarheid van het spel, waardoor een meer gepolijste en plezierige ervaring ontstaat.

Kleine bugfixes en tekstcorrecties

Naast grote reparaties bevat de update talloze kleine bugfixes en tekstcorrecties, waarmee kleine maar belangrijke problemen worden aangepakt. Deze oplossingen omvatten het oplossen van visuele problemen, het corrigeren van arceringsproblemen en het aanbrengen van kleine tekstcorrecties tijdens het spel. De aandacht voor detail bij het aanpakken van deze kleine problemen zorgt voor een hoogwaardige en gepolijste gameplay-ervaring voor spelers. De kleine bugfixes en tekstcorrecties dragen bij aan de algehele verbetering van de prestaties en gebruikerservaring van de game.

Conclusie

De Across the Obelisk versie 1.4.0-update brengt een schat aan nieuwe functies, verbeteringen en oplossingen die zijn ontworpen om de spelerservaring te verbeteren. Van het herwerkte geluidssysteem en nieuwe evenementen tot de toevoeging van nieuwe kaarten en items, deze update biedt spelers nieuwe inhoud en verfijnde gameplay-mechanica. De balansveranderingen en bugfixes zorgen voor een eerlijke en plezierige ervaring, terwijl de taalvertalingen de toegankelijkheid van het spel voor een wereldwijd publiek vergroten. Over het geheel genomen versterkt deze update Across the Obelisk als een voortdurend evoluerend en boeiend spel, met meer opwindende updates die in de toekomst worden verwacht.

Veelgestelde vragen
  • Wat zijn de belangrijkste kenmerken van de update naar versie 1.4.0?
    • De belangrijkste kenmerken van de versie 1.4.0-update zijn onder meer een herwerkt geluidssysteem, nieuwe evenementen en uitdagingen, taalvertalingen in het Duits en Frans, een nieuwe wekelijkse uitdaging en kaartback, nieuwe kaarten en items, Wolf Wars-wijzigingen, balansaanpassingen, en verschillende bugfixes.
  • Hoe beïnvloeden de nieuwe geluidsveranderingen de gameplay?
    • De nieuwe geluidsveranderingen verbeteren de auditieve ervaring door de introductie van fietshitgeluiden, nieuwe sleepgeluiden voor kaarten en meerdere nieuwe UI-geluiden. Deze veranderingen maken de gameplay meeslepender en interactiever, waardoor spelers duidelijke auditieve feedback krijgen tijdens acties en interacties.
  • Welke nieuwe evenementen worden geïntroduceerd in versie 1.4.0?
    • Versie 1.4.0 introduceert nieuwe evenementen in alle zones, elk ontworpen om variatie en opwinding aan de gameplay toe te voegen. Deze evenementen bieden nieuwe scenario’s en reactiemogelijkheden voor helden, waardoor elke ontmoeting dynamischer en boeiender wordt.
  • Welke invloed hebben de balanswijzigingen op het spel gehad?
    • De balanswijzigingen in versie 1.4.0 omvatten aanpassingen aan de immuniteiten van de baas, HP en kaartvaardigheden. Deze veranderingen zijn bedoeld om een ​​eerlijke en uitdagende ervaring te bieden, waarbij strategisch denken en aanpassingsvermogen worden gestimuleerd, terwijl de diepgang en complexiteit van het spel behouden blijven.
  • Welke bugfixes zijn in deze update opgenomen?
    • De update bevat oplossingen voor grote problemen, zoals problemen met eindgevechten en huisdierenvertoningen, maar ook kleine oplossingen voor visuele storingen en tekstcorrecties. Deze oplossingen zorgen voor een soepelere en leukere game-ervaring, waarbij rekening wordt gehouden met de feedback van spelers en de algehele stabiliteit van de game wordt verbeterd.