Balan Wonderworld producer – Demo-feedback en dag 1 fix

Balan Wonderworld producer – Demo-feedback en dag 1 fix

Balan Wonderworld-producer Noriyoshi Fujimoto op de officiële Square Enix-site vertelde over de aanstaande lancering van de 3D-platformgame.

Mr. Fujimoto merkte op dat het ontwikkelingsteam de zorgen en feedback van fans heeft gehoord over de speelbare demo voor Balan Wonderworld die beschikbaar is op alle huidige platforms. De heer Fujimoto erkent dat het te laat is om alle feedbackkwesties die ze van spelers hebben gehoord te implementeren, maar ze zullen een patch voor de eerste dag klaar hebben voor de game die problemen zal aanpakken zoals bewegingsbesturing, camerabewegingen en het opnieuw in evenwicht brengen van de moeilijkheidsgraad.

Mr. Fujimoto over Balan Wonderworld demo

Staying true to the nature of Balan Wonderworld, I would like for us to follow in the footsteps of the enigmatic maestro, Balan, and find balance within our own heart. Especially when it comes to addressing feedback that we’ve received from our demo.

There’s been a wide range of opinions and responses to the demo, and unfortunately at the current stage of development, it simply isn’t feasible to reflect every piece of feedback into the game. However, to offer you all a more balanced gameplay experience, we will be implementing a day one patch for the full game.

Specifically, this patch will adjust movement controls, camera movement, and rebalancing of the difficulty. There’s just over a week left until launch now, so I hope you all enjoy the world of Wonderworld to your heart’s content!

Persoonlijke mening

Verbetering is goed, maar het is misschien te weinig en te laat voor Balan Wonderworld, die zeer goede CGI heeft, maar op zijn best een matige gameplay, zoals duidelijk was in de demo. Ik hoop echt dat ze dat een beetje kunnen omdraaien. Maar ik wacht zelf op een volledige beoordeling van het spel voordat ik heroverweeg om het te kopen.

Balan Wonderworld komt op 26 maart uit voor Nintendo Switch.