Capcom – Monster Hunter Rise details

Capcom – Monster Hunter Rise details

Josh Dahdrai van Capcom werd onlangs geïnterviewd door Arekkz Gaming. Het interview ging over de onlangs aangekondigde Monster Hunter Rise op het Nintendo Switch-systeem.

Mr. Dahdrai had het over de ondersteuning van de game na de lancering, de framesnelheid en meer.

Details van Monster Hunter Rise

Hier is een korte lijst met de hoogtepunten van het interview

  • Gebouwd op de naadloze verkenning van Monster Hunter World
  • Spelers en monsters kunnen tussen gebieden bewegen zonder schermen te laden
  • De komende maanden zullen er meer wezens worden getoond
  • Een van de kenmerken van het spel is de grote verscheidenheid aan monstertypes
  • Gratis inhoud na lancering
  • Gebruik van RE Engine herbevestigd
  • Gericht op 30 frames per seconde
  • Traditionele maar frisse Monster Hunter-ervaring
  • Behoudt al het DNA van de Monster Hunter-serie
  • Wordt niet beschouwd als een afgeleide of spin-off titel
  • Het Monster Hunter-team is meer geïnteresseerd in het benoemen van de producten op een manier die weergeeft wat ze te bieden hebben

Over Monster Hunter Rise

Sta op om de spannende uitdaging van de jacht aan te gaan!

Nieuwe monsters. Nieuwe vaardigheden. Nieuwe locaties. Een geheel nieuwe en unieke monsterjacht-ervaring wacht op je!

Pak je Nintendo Switch en verzamel je voor de jacht!