Coromon versie 1.1.0 patch notes

Coromon versie 1.1.0 patch notes

Coromon’s versie 1.1.0, die net uitkwam, is een enorme update. Het belangrijkste onderdeel van de update is een nieuwe functie genaamd “Trait Enhancements”, waarmee spelers de evolutie van een Coromon kunnen veranderen of stoppen, zodat deze een betere versie van zijn eigenschap krijgt. RNG is verlaagd en er is opnieuw gekeken naar een aantal vaardigheden, eigenschappen, weerseffecten en omstandigheden om de kans op RNG nog kleiner te maken. Daarnaast is er een nieuwe instelling genaamd ‘Gereduceerde RNG-modus’.

Er zijn ook enkele nieuwe dingen, veranderingen en oplossingen.

Versie 1.1.0-update

  • Game-updates
    • De “Insane Spinner” is een nieuw item waarmee spelers op de moeilijkheidsgraad “Insane” elke quest Coromon kunnen vangen. De Coromon die je met deze Spinner vangt, worden bewaard in een verborgen opslagruimte waar je niet bij kunt, maar je kunt ze wel inleveren voor missies.
    • Er is nu een nieuwe moeilijkheidsgraad die het onmogelijk maakt om Coromon te vangen.
    • Voor Swurmy Only-runs hebben we een nieuwe moeilijkheidsgraad toegevoegd waarmee je een Coromon als starter kunt kiezen.
    • Mijlpalen 51-100 zijn nu beschikbaar
    • Mijlpalen 1–50 zijn gewijzigd en als je ze al hebt bereikt, staan ​​de nieuwe beloningen in je inventaris.
    • De Revitaliser Gem geneest nu 6% van je HP, een stijging van 5% eerder.
    • Kenmerken zoals ‘Voorbereid’ geven de gebruiker, niet de tegenstander, een indicatie wanneer het effect actief is.
    • Nu doet Premonition geesten pijn.
    • Verbranden maakt de Special Attack-statistieken van Coromon nu 30% slechter.
    • Gif maakt de aanvalsstatistiek van Coromon nu 30% zwakker.
    • Sand Vermeer Grotto heeft nu de skill Spout Skill Flash te koop.
    • De online versies van Inspect Scent en Trait Scent zijn uitgeschakeld.
    • Kyraptor kan niet meer leren. Knallen
    • Verschillende vaardigheden die platte schade toebrengen (zoals Splash) of procentuele schade (zoals Death Grip in PvP) worden niet langer beïnvloed door effecten die de schade doen toenemen (zoals Rain, scherpe klauwen)
  • Gamefixes
    • Revenge Jaws, Sumo Stance en Frigid Barrier Skills werken nu zoals het hoort.
    • Shell Drill werkt nu zoals het bedoeld was: het verlaagt de speciale verdediging.
    • Toen twee Coromons met een eigenschap die het weer verandert, tegelijkertijd flauwvielen in een online gevecht, werd de “ongeldige strijd”-fout verholpen.
    • Weer en omstandigheden
    • De slaaptoestand wordt vervangen door de slaperige toestand. Als Coromon slaperig is, worden hun Attack- en Special Attack-statistieken met 30% verlaagd, en elke treffer is een kritieke treffer. Het effect houdt vier beurten aan.
    • Er zijn wijzigingen aangebracht in de schoktoestand. In plaats van een kans van 25% om elke beurt niets te doen, gebeurt het effect nu elke vierde beurt en heeft een visuele aanwijzing wanneer dat wel het geval is.
    • Er zijn wijzigingen aangebracht in Twilight: in Twilight zal spook Coromon hun doelen niet raken, en positieve stat-boosts op niet-ghost Coromon worden negatieve stat-boosts.
    • Verminder de RNG-modus
    • Gereduceerde RNG-modus is nu een optie voor één speler en wordt afgedwongen in PvP:
    • Alle vaardigheden met een nauwkeurigheid van minder dan 100 hebben nu een nauwkeurigheid van 100, maar hun effecten zullen iets minder zijn.
    • Het percentage van hoe vaak ze slaan wordt vermenigvuldigd met hun kracht. Een vaardigheid die bijvoorbeeld 100 kracht en 85 nauwkeurigheid had, heeft nu 100 * 0,85 = 85 kracht.
    • Skills met één treffer zullen nu 35% van de huidige HP-schade van het doelwit aanrichten.
    • De slaperigheid duurt maar twee ronden, maar vaardigheden die er gebruik van maken, werken elke keer perfect.
    • Neveneffecten op vaardigheden, zoals 25% kans om het doelwit te verbranden, zullen niet langer willekeurig gebeuren. In plaats daarvan zullen ze elke Xe beurt plaatsvinden, waarbij X is gebaseerd op het oorspronkelijke percentage. Onder de Vaardigheid-knop zal een lampje zijn dat aangeeft of en wanneer de bijwerkingen zullen optreden.
    • Kritieke treffers werken op dezelfde manier als bijwerkingen en zijn nu verholpen, maar ze worden nog steeds beïnvloed door hoeveel je statistiek van kritieke treffers verandert.
    • In plaats van elke beurt een kans te hebben, gebeuren sommige eigenschappen elke X beurten.
    • Veranderingen in de snelheidsstatistieken hebben nu invloed op het aantal treffers bij meerdere treffers. Als de snelheid van de Coromon met 1 trap of meer daalt, zullen de minste slagen plaatsvinden. Met een positieve wijziging in de snelheidsstatistiek zullen de meeste stakingen plaatsvinden.
  • Uitbreidingen en deconcentratie van eigenschappen
    • Coromon die zich had kunnen ontwikkelen maar niet heeft kunnen profiteren van eigenschapverbeteringen, maar dit gaat ten koste van een daling van bepaalde statistieken die zijn ingesteld door de eigenschap. (Antidote+ verlaagt bijvoorbeeld de aanval en speciale aanval met 15%, terwijl Conductor+ de aanval en verdediging met 30% verlaagt.) Deze percentages zijn te vinden door op de statistieken in de evolutiedetails te klikken.
    • Er is een nieuw tabblad op het Coromon-overzicht waar u kunt zien welke wijzigingen uw Coromon zou kunnen gebruiken.
    • Je kunt nu voorkomen dat een Coromon evolueert wanneer deze dit begint te doen.
    • Met het nieuwe tabblad in het Coromon-overzicht kun je een Coromon maken die nog niet is geëvolueerd.
    • Devolve Pill, een nieuw item, is toegevoegd. Het verandert in een Coromon. Wie had dat gedacht?
    • Leenteams in PvP bevatten nu Coromon die niet zijn geëvolueerd.
  • Voorbeelden van Trait Enhancement-stadia:
    • Nano-huid: deze Coromon kan niet bloeden omdat zijn exoskelet terug kan groeien.
    • Nano Skin+: Deze Coromon kan niet bloeden omdat zijn huid terug kan groeien. Statusproblemen verdwijnen twee ronden nadat ze zijn veroorzaakt.
    • Nano Skin++: het exoskelet van deze Coromon kan zichzelf genezen, dus het kan niet bloeden of andere statusproblemen krijgen.
  • Nieuwe dingen
    • Zum Fruit: als je wordt geraakt door een superkrachtige aanval, worden je aanval en speciale aanval sterker.
    • Fari Fruit: als je geraakt wordt door een superkrachtige aanval, zal je sneller bewegen.
    • Juweeltje van Brume: laat je niet beïnvloeden door toegangsgevaren.
    • Nullifier Rock: laat de weerseffecten je niet beïnvloeden.
    • Pista Stone: de aanval van de Coromon gaat met 50% omhoog, maar hij kan in elk gevecht alleen zijn eerste vaardigheid gebruiken.
    • Almo Stone: de speciale aanval van de Coromon gaat met 50% omhoog, maar hij kan alleen de vaardigheid gebruiken die hij voor het eerst in een gevecht gebruikt.
    • Peca Stone: de speciale verdediging van de Coromon gaat met 50% omhoog, maar kan geen statusvaardigheden meer gebruiken.
    • Maca Stone: De [stat.defense] van de Coromon gaat met 50% omhoog, maar hij kan geen statusvaardigheden meer gebruiken.
    • Acor Stone: de snelheid van de Coromon gaat met 50% omhoog, maar hij kan alleen de eerste vaardigheid gebruiken die hij in elk gevecht gebruikt.
    • Overcharger Gem: de Coromon richt 25% meer schade aan, maar om Skills te gebruiken, heeft hij 5 extra [sp] nodig.
    • Kiwano Rock: alle aanvallers die het aanraken, lopen 15% schade op door hun eigen aanvallen.
    • Verbetersteen. Verhoog de eigenschap van Coromon met één niveau.
  • Nieuwe/bijgewerkte vaardigheden
    • Meteor Shower now has 140 basepower and 10% more damage from rebounds.
    • Power Talons use up 7 SP and don’t drain anymore.
    • Shared Fate no longer works if it’s used twice in a row.
    • The accuracy of Detonate has dropped from 95 with Supercharge to 85. Status: The user gets supercharged, which makes its Special Attack 2 stages stronger. Flowish, Bittybolt, and Acie line got a new member.
    • Tail Splash, Water, 55pwr, 100acc: Hit the target with a powerful tail swing that splashes water. Line of Flowish was added to
    • Sandspout, Special Sand, 65pwr, 90acc: Dig down into the ground to hit the target from below. There is a 50% chance that the target will become Hazy. Lines were added to Decibite and Sanscale.
    • Trait Scent: Status: The user can tell what the target’s trait is by the way it smells. Stay Frosty was added to the Armado line. Its status is: The user wraps themselves in an icy mist. For the next 3 rounds, their Ice skills do 50% more damage. Added Spectral Tide to the Frova line. Status: Call forth a spectral tide that makes the target Hazy and stops them from healing for 3 rounds. Status: Reverses the user’s energy, turning all negative stat changes into positive ones and vice versa. Sparkle Slam, Physical Electric, 80 power, 90 accuracy was added to the Droople line. The user freezes its body and slams into the opponent. The target has a 25% chance of being Shocked. Added to Mino, Gauslime line Backstab, Special Foul, 85pwr, 100acc: The Coromon moves very quickly to hit the opponent with a nasty backstab. When this attack goes on for a long time, it leads to a lot of bleeding. A line was added to Squidma, Quagoo, and Droople.
    • Illusion Burst, Normal Special, 75 power, 100 accuracy. The Coromon moves so quickly that it looks like illusions are attacking the opponent. Has a 50% chance of making Defense one stage lower. Lines Patterbit, Moffel, Quagoo, Arcta, Toruga, and Acie have been added to
    • Illusion Slice, Special Cut, 100 power, always hits: The Coromon moves so fast that it looks like illusions are cutting the opponent. When things are normal, this attack will always hit. Lines Patterbit, Moffel, Kryo, and Toruga have been added to
    • Soul Crush is a physical spell with 80 power and 95 accuracy. It crushes the target’s soul, taking away its will to fight. Does damage and lowers the Special Attack of the target by one stage. The lines for Skarbone, Lunarpup, Houndos, Blizzburd, Bloby, Gella, and Nibblegar have been extended.
    • Shadowrunner, Physical Ghost, 80pwr, 100acc: The Coromon hides itself in shadows and attacks the target from all sides. Added to the lines for Lunarpup, Otogy, and Droople
    • Spike Trap, Entry Hazard: Any opponent who enters the battlefield is hurt for 12% of their maximum health by sharp spikes. When more spikes are added, they add up to do 18% and then 24% damage. Haunted Grounds, Entry Hazard was added to the Silquil line. The person who casts it makes the ground haunted, which lowers the Special Attack of any opponent who enters the battlefield by one stage. Cursed Grounds, an entry risk, has been added to the Otogy line. When the caster curses the ground, any opponent who enters the battlefield has their Attack lowered by one stage. ‘Entry Hazard’ was added to the Squidly Line Sand Skewers. The sharp skewers cause opponents to bleed and damage them for 8% of their maximum [hp] when they enter the battlefield. The effect of this can happen twice. Icy Nails from the Skarbone line now have an entry hazard: lay a field of icy spikes around the target. This creates an Ice type entry hazard that hurts opposing grounded Coromon by 10% of their maximum HP when they are sent into battle. Blazing Coals, from the Arcta line, now has an entry hazard: the user lays down a field of burning hot coals, making a Fire entry hazard that burns Coromon sent into battle by the other side. Added to the line of Pyrochick and Squidma
    • Electro Mines, Entry Hazard: The user spreads electromagnetic mines that drain 20% SP from any opponent who enters the battlefield. Added to the lines for Gauslime and Houndos
    • Meteorenregen heeft nu 140 basiskracht en 10% meer schade door rebounds.
    • Power Talons verbruiken 7 SP en lopen niet meer leeg.
    • Shared Fate werkt niet meer als het twee keer achter elkaar wordt gebruikt.
    • De nauwkeurigheid van Detonate is gedaald van 95 met Supercharge naar 85. Status: de gebruiker wordt supercharged, waardoor de Special Attack 2-fasen sterker worden. Flowish, Bittybolt en Acie line hebben een nieuw lid.
    • Tail Splash, Water, 55pwr, 100acc: raak het doelwit met een krachtige staartzwaai die water spettert. Line of Flowish is toegevoegd aan
    • Sandspout, Special Sand, 65pwr, 90acc: Graaf in de grond om het doelwit van onderaf te raken. Er is een kans van 50% dat het doelwit Hazy wordt. Er zijn regels toegevoegd aan Decibite en Sanscale.
    • Geur van eigenschap: status: de gebruiker kan aan de geur zien wat de eigenschap van het doelwit is. Stay Frosty werd toegevoegd aan de Armado-lijn. De status is: De gebruiker hult zich in een ijzige mist. Voor de volgende 3 rondes richten hun ijsvaardigheden 50% meer schade aan. Spectral Tide toegevoegd aan de Frova-lijn. Status: Roep een spectraal getij op dat het doelwit wazig maakt en 3 ronden stopt met genezen. Status: keert de energie van de gebruiker om, waarbij alle negatieve stat-wijzigingen worden omgezet in positieve en vice versa. Sparkle Slam, Physical Electric, 80 power, 90 nauwkeurigheid werd toegevoegd aan de Droople-lijn. De gebruiker bevriest zijn lichaam en slaat tegen de tegenstander. Het doelwit heeft een kans van 25% om geschokt te worden. Toegevoegd aan Mino, Gauslime line Backstab, Special Foul, 85pwr, 100acc: De Coromon beweegt heel snel om de tegenstander te raken met een vervelende rugsteek. Wanneer deze aanval lang aanhoudt, leidt dit tot veel bloedingen. Er is een regel toegevoegd aan Squidma, Quagoo en Droople.
    • Illusion Burst, Normal Special, 75 kracht, 100 nauwkeurigheid. De Coromon beweegt zo snel dat het lijkt alsof illusies de tegenstander aanvallen. Heeft een kans van 50% om Defensie een niveau lager te maken. De lijnen Patterbit, Moffel, Quagoo, Arcta, Toruga en Acie zijn toegevoegd aan
    • Illusion Slice, Special Cut, 100 kracht, raakt altijd: de Coromon beweegt zo snel dat het lijkt alsof illusies de tegenstander snijden. Als de dingen normaal zijn, zal deze aanval altijd toeslaan. De lijnen Patterbit, Moffel, Kryo en Toruga zijn toegevoegd aan
    • Soul Crush is een fysieke spreuk met 80 kracht en 95 nauwkeurigheid. Het verplettert de ziel van het doelwit en neemt zijn wil om te vechten weg. Brengt schade toe en verlaagt de speciale aanval van het doelwit met één niveau. De lijnen voor Skarbone, Lunarpup, Houndos, Blizzburd, Bloby, Gella en Nibblegar zijn verlengd.
    • Shadowrunner, Physical Ghost, 80pwr, 100acc: de Coromon verbergt zich in de schaduw en valt het doelwit van alle kanten aan. Toegevoegd aan de regels voor Lunarpup, Otogy en Droople
    • Spike Trap, Entry Hazard: elke tegenstander die het slagveld betreedt, wordt voor 12% van zijn maximale gezondheid gekwetst door scherpe spikes. Wanneer er meer spikes worden toegevoegd, doen ze samen 18% en vervolgens 24% schade. Haunted Grounds, Entry Hazard werd toegevoegd aan de Silquil-lijn. De persoon die het werpt, maakt de grond spookachtig, waardoor de speciale aanval van elke tegenstander die het slagveld betreedt met één niveau wordt verlaagd. Cursed Grounds, een instaprisico, is toegevoegd aan de Otogy-lijn. Wanneer de caster de grond vervloekt, wordt de aanval van elke tegenstander die het slagveld betreedt met één niveau verlaagd. ‘Entry Hazard’ is toegevoegd aan de Squidly Line Sand Skewers. De scherpe spiesen zorgen ervoor dat tegenstanders bloeden en beschadigen ze voor 8% van hun maximale [hp] wanneer ze het slagveld betreden. Het effect hiervan kan twee keer voorkomen. Icy Nails uit de Skarbone-lijn hebben nu een toegangsgevaar: leg een veld met ijzige spikes rond het doelwit. Dit creëert een binnenkomstgevaar van het type Ice dat de tegengestelde Coromon met 10% van hun maximale HP pijn doet wanneer ze de strijd in worden gestuurd. Blazing Coals, van de Arcta-lijn, heeft nu een ingangsgevaar: de gebruiker legt een veld met brandende hete kolen neer, waardoor een Fire-ingangsgevaar ontstaat dat Coromon verbrandt die door de andere kant in de strijd wordt gestuurd. Toegevoegd aan de lijn van Pyrochick en Squidma
    • Elektromijnen, toegangsgevaar: de gebruiker verspreidt elektromagnetische mijnen die 20% SP afvoeren van elke tegenstander die het slagveld betreedt. Toegevoegd aan de regels voor Gauslime en Houndos
  • Veranderingen in balans
    • Als je de Last Stand-vaardigheid achter elkaar gebruikt, werkt de Last Stand-vaardigheid niet meer.
    • Clearing Wind verwijdert nu weerseffecten en toegangsrisico’s.
    • Vruchten die je statistieken ten goede veranderen onder een bepaalde HP-drempel stijgen nu met twee fasen (was 3)
    • Nu verandert Pyrochick op niveau 34. (was 32)
    • Decibite is nu level 23 wanneer het verandert (was 16)
    • Nu verandert Centilla op niveau 39. (was 36)
    • Skuldra evolueert nu op niveau 37 (was 34)
    • Nu verandert Pitterpike op level 50. (was 60)
    • Ghinx is nu level 50 als het verandert (was 54)
    • Nu leert de Skarbone-lijn de vaardigheid ‘Uitgedroogde kaken’.
    • Tinshel-lijn kan nu de eigenschap Steady hebben, Blizzburd-lijn kan nu de eigenschap Snowman hebben en Swurmy-lijn kan nu Resistant-eigenschap hebben. Frova-lijn kan de eigenschap Antartic niet meer hebben. Tinshel-lijn leert nu de Splash-vaardigheid.
    • Tinshel-lijn heeft nu de vaardigheid Berserk.
    • Decibite line weet nu hoe ze Body Blast en Acid Rain moet doen. Tinshel-lijn weet nu hoe ze Double Slash moeten doen.
    • Kyreptil-lijn kent nu Crumble in plaats van Dust Storm.
    • Nu kan de Lunarpup-lijn de eigenschap Steady hebben en de Silquil-lijn de eigenschap Tactical Retreat. De Otogy-lijn kan nu de Toxic Cloud-vaardigheid leren en de Otogy-lijn kan nu de Replenish-vaardigheid leren. De Mino-lijn kan nu de Phantom Spike-vaardigheid leren en de Acie-lijn kan nu de Cloudburst-vaardigheid leren. De Lumon-lijn kan nu de Spark Wall-vaardigheid leren en de Bittybolt-lijn kan
    • Purrgy Line weet nu hoe Magma Punch moet worden gebruikt, en Seraphace Line weet nu hoe Cursed Grounds moet worden gebruikt.
    • Illuginn: Defensie iets gedaald; speciale verdediging
    • Sart: verdediging met een lichte boost; speciale verdediging
    • Hozai: Verdediging met een lichte verhoging; speciale verdediging
    • Dark Magic Defense en aanvalsstatistieken voor Ucaclaw zijn iets verlaagd.
    • De HP van Rhynobuzz ging een beetje omhoog, maar zijn speciale aanval ging een beetje omlaag. stat
    • Hountrions verdedigings-, aanvals- en HP-statistieken zijn iets verhoogd.
    • De verdediging van Lampyre is iets verbeterd.
    • Lumasect is beter geworden in defensie en HP.
    • Magnamires speciale verdediging ging omhoog en zijn verdedigings-, aanvals- en gezondheidspunten gingen een beetje omhoog.
    • Toravolts verdediging en speciale aanval werden iets verlaagd en de snelheid werd iets verhoogd.
    • Vulbrute: speciale verdediging en HP zijn iets verlaagd en speciale aanval is verlaagd.
    • Ashclops: Aanval werd iets verlaagd, maar snelheid en verdediging werden verhoogd.
    • Aanval werd iets verlaagd en snelheid werd opgevoerd.
    • Digmow: ik versnelde een beetje.
    • Dugterra: hogere snelheid
    • Magmilus’ speciale aanval en HP gingen omhoog.
    • Serpike: verhoogde verdediging
    • Grimmask: speciale verdediging een beetje verhoogd, verdediging
    • Octopus: verhoogde verdediging, een beetje meer HP en een beetje minder speciale aanval.
    • Otogy: speciale verdediging en verdediging gingen een beetje omhoog, terwijl aanval en speciale aanval een beetje omlaag gingen.
    • Orotchy: verhoogde speciale verdediging en verdediging, en iets verlaagde aanval en speciale aanval.
    • De aanval van Lunarpup was iets verhoogd, maar zijn speciale aanval was iets verlaagd.
    • Lunarwulf: Aanval ging een beetje omhoog en speciale aanval ging een beetje omlaag.
    • Eclyptor: verhoogde aanval en gezondheid, maar verminderde speciale aanval.
    • Humbee: Ik heb mijn aanval een beetje verlaagd.
    • Kyraptor: Aanval is iets verlaagd.
    • Golbeak: speciale verdediging, verdediging, aanval en speciale aanval zijn allemaal iets verhoogd.
    • Cyberite: HP ging een beetje achteruit.
    • Dunpod: verdediging iets lager, aanval iets hoger, speciale aanval
    • Sandrils verdediging ging omlaag, maar zijn aanval en speciale aanval gingen omhoog.
    • Millidont: iets verlaagde verdediging en iets verhoogde HP
    • Aanval werd iets verlaagd voor Daricara.
    • Fibio: speciale aanval een beetje verhoogd
    • Chonktoad: speciale aanval een beetje verhoogd.
    • Kyraptor: verminderde aanvalskracht
    • Megalobiet: een beetje meer HP
    • Caradune’s HP en verdediging gingen omhoog.
    • Glamoth: speciale aanval afsnijden en versnellen.
    • Armadon: Aanval is iets verlaagd.
    • Arcturos: HP grootgebracht
    • Mudma: speciale verdediging verhoogd
    • Skelatoppen: verhoogde verdediging
    • Swampa: stuurde een aanval uit