Dead Cells versie 1.17.2 update

Dead Cells versie 1.17.2 update

Dead Cells voor Nintendo Switch heeft een nieuwe 1.17.2-update ontvangen. Het bevat een hele reeks aanpassingen aan de balans, een paar aanpassingen aan de kwaliteit van leven en een hele reeks bugfixes.

Hier volgen de volledige patch-opmerkingen voor Dead Cells versie 1.17.2:

Versie 1.17.2 Patch-notes

  • Balanceren
    • De HP van de Servants is verlaagd.
    • De HP van de koningin is verhoogd.
    • Spikes richten geen schade meer aan aan gepantserde garnalen.
    • Tonfas herwerkt met messen. Schade is niet langer evenredig met de snelheid van de speler. De eerste aanval gaat altijd een stap voorwaarts, en volgende aanvallen altijd kritiek als de originele succesvol was. Houd er rekening mee dat we de beschrijving alleen in de volgende grote update kunnen bewerken; onze excuses voor het ongemak.
    • Een Reality Slice wordt geactiveerd door een tegenstander te raken met de Queen’s Rapier in de rugzak.
    • Over gewortelde vijanden, Shark-voltreffers. We kunnen de beschrijving pas bij de volgende grote upgrade opnieuw bewerken.
    • De schade van Shark is toegenomen.
    • Bij het vrijlaten van de tegenstander brengt Gilded Yumi schade toe.
    • Bij de eerste twee aanvallen werd de snelheid van Wrecking Ball verhoogd.
    • In plaats van alleen de eerste aanval, bekritiseert de Rapier nu alle geraakte tegenstanders.
  • Kwaliteit van leven
    • Machete & Pistol, Queen’s Rapier en Hard Light Sword hebben nu screenshake.
    • Als je schermtrillingen elimineert, schakel je ook schermbulten uit.
  • Bugs
    • Kraaien in gebroken heiligdommen staan ​​vast en bewegen niet.
    • Toen de Reuzenhanden tijdens een aanval uit de arena werden verdreven, kwamen ze vast te zitten.
    • Als ze geroot zijn, vallen pantsergarnalen niet meer aan.
    • Na het vermijden van hun staking, staan ​​de Muiters op.
    • Kleio is niet langer aanwezig in de bioscoop.
    • Toen Kleio werd vermoord terwijl hij aan de muur zat, werd hij gefaseerd door de vloer gerepareerd.
    • Als Euterpe tijdens de achtervolgingsfase in minder dan twee seconden wordt gedood, stort het spel in.
    • In alle moeilijkheidsgraden kan de Servants’ Flawless Outfit nu worden ontgrendeld.
    • Met een Aspect uitgerust, laat de koningin geen Boss Cells meer vallen.
    • The Queen’s Firewall-aanval wordt niet langer geüpdatet als deze buiten het scherm is.
    • Een crash tijdens de aanval van The Queen’s Grenade Slice is verholpen.
    • Als je The Queen vermoordt tijdens een faseovergang, stort het spel in.
    • Toen ze stierf aan de koningin terwijl ze teleporteerde, crashte het spel.
    • Door de laatste Reality Slice van een serie te pareren, werd een crash verholpen tijdens het verslaan van The Queen.
    • Nadat ze geroot zijn, lopen de animaties van The Queen niet meer vast.
    • Er zijn verschillende softlocks gerepareerd tijdens het gevecht met de Spoiler Boss.
    • Als de Spoiler Boss een drankje consumeert en vervolgens afsluit en opnieuw laadt, crasht het spel.
    • Malaise wordt niet langer verholpen door een door de baas opgeroepen tegenstander te doden.
    • Leghugger kan niet meer terugkeren naar de oorspronkelijke staat.
    • De DPS-waarde van de Hand Hook in het pauzemenu is niet langer willekeurig.
    • Als je de Hand Hook gebruikt om een ​​tegenstander te doden tijdens de hook-fase, crasht hij.
    • De kritieke toestand van Wrecking Ball werd niet geactiveerd.
    • Het projectiel van Wrecking Ball despawnt niet meer wanneer de speler het scherm verlaat.
    • Tijdens de overgang van de Pollo Power richt Lava de speler nu schade aan.
    • In de trainingsruimte is een softlock gerepareerd terwijl je stierf met het vervloekte zwaard.
    • Tijdens de metamorfose van Pollo Power werd een softlock gerepareerd bij het springen in de lava.
    • Met de gekroonde sleutel hebben we een duplicatieprobleem opgelost.
    • Toen hij bezweek voor de Spoiler Boss in de Training Room, werden de Health Flasks van de speler niet aangevuld.
    • Het Toxic Sewers’ Fisherman-gebied was vanwege een generatiefout niet toegankelijk zonder bepaalde runen.
    • De levelgeneratie van Shipwreck is aangepast om een ​​hele reeks softlocks te voorkomen, vooral zonder de Spider Rune.
    • Als de optie “Leringskamers uitschakelen” is ingeschakeld, wordt de Drietand-kamer niet weergegeven in Shipwreck.
    • Voorwerpen die spawnen in het diorama van Shipwreck zijn gerepareerd.
    • De naam van The Crown is niet langer verborgen achter de deur.
    • In het overgangsniveau naar The Crown is een duplicaat van Collector Sign verwijderd.
    • De Homunculus Rune kan niet langer worden gebruikt om Katrollen te activeren.
    • Zelfs als de speler vervloekt is, kan de Homunculus Rune worden gebruikt na een Boss-ontmoeting.
    • Bij het verlaten en herladen tijdens een baasgevecht, vallen de Flawless Outfits, ongeacht wat je hebt gedaan.
    • In de gebruikersinterface van de Collector is een blauwdruk-duplicatiefout verholpen.
    • Bij het oppakken van een item terwijl het spel traag is, is een dupliceerprobleem opgelost.
    • In Shipwreck is een latentiepiek verholpen tijdens het kraken van de aarde.
    • Lange laadtijden in de aangepaste modus zijn opgelost.
    • De set-apparatuur in de aangepaste modus gerepareerd en geen tweede vaardigheid toegekend.
    • Voorkomen dat eerder verdiende prestaties opnieuw werden geactiveerd.
    • Op de console werden verschillende prestaties niet geactiveerd.
    • Als “Skip Cinematics” is ingeschakeld, worden prestaties niet ontgrendeld na The Queen.
    • Als je een van de Scarecrow-outfits draagt, stort het spel in.
    • Bij het afspelen van specifieke geluiden is een crash verholpen.

De nieuwe 1.17.2-update voor Dead Cells voor Nintendo Switch is nu beschikbaar voor alle gebruikers.

Over Dead Cells

Ontdek in dit kleurrijke avontuur boordevol ontdekkingen de actiegame van het jaar van 2018 en gebruik je verstand, wapens en spreuken om te ontsnappen aan een steeds veranderend eiland.

Ontdek een groot, steeds veranderend eiland vol mysteries, vertakkende paden en moeilijke tegenstanders. Terwijl je permanente verbeteringen krijgt, maken de zijdezachte besturing, snelle gevechten en het ongetwijfeld plezierige spelgevoel elke run verslavender dan de vorige. Terwijl je meer te weten komt over de persoonlijkheden en verhalen van het eiland, kun je met veel moeilijkheidsaanpassingen de ideale uitdaging voor je kiezen.

Nog maar één run in een fantastische RogueVania!

Dead Cells is een actie-avonturenspel waarin je een eiland moet verkennen en het spel moet voltooien zonder in één keer dood te gaan! Elke run is uniek omdat het eiland elke keer dat je sterft verandert.

Maar maak je geen zorgen, elke keer dat je sterft, ontvang je middelen waarmee je permanente verbeteringen kunt ontgrendelen, zodat je sterker kunt worden, toegang kunt krijgen tot extra wapens en zo, en zelfs nieuwe niveaus en paden kunt ontdekken!

Bovendien, hoe meer je onderzoekt, hoe meer je zult ontdekken over de legende en geschiedenis van het eiland, en ook over hoe het werd besmet door de ziekte die het plaagt.

Geweldige strijd en zijdezachte besturing…

Dead Cells heeft zichzelf gevestigd als de gouden standaard voor 2D-actieplatformers op het gebied van game-ervaring. De game voelt prettig om te spelen zodra je de controller ter hand neemt.

Dit, gecombineerd met baanbrekende wapens en een groot aantal tegenstanders om te leren, zorgt ervoor dat je je nooit zult vervelen terwijl je over het eiland dwaalt, vechtend en verkennend.

Iedereen zal een constructie ontdekken die voor hen werkt met meer dan 130 verschillende combinaties, variërend van dodelijk (zwaarden, bijlen, speren en bogen) tot absurd (schoppen, tentakels, braadpannen en opgeblazen deuren).

Moeilijkheidsniveaus kunnen worden gewijzigd:

We hebben ook gehoord dat veel mensen niet de tijd hebben om honderden uren te besteden aan het beheersen van een enkele game, dus hebben we verschillende methoden bedacht om te spelen en van de uitdaging te genieten.

In de aangepaste modus kun je je wapens, tegenstanders en andere opties kiezen en selecteren. Naar de nieuwe aspecten, die je fascinerende bonussen bieden die samenwerken met je favoriete speelstijl om je te helpen het spel te voltooien.

Natuurlijk zal iedereen die de handschoenen uit wil doen en swingend naar beneden wil gaan, genoeg uitdaging vinden.

Een enorme wereld om te ontdekken:

Of het nu de smerige gangen van een middeleeuwse gevangenis zijn, de prachtige zonsondergang vanaf de wallen of de angstaanjagende beslotenheid van een oude begraafplaats, elke route voert je door een reeks verschillende niveaus, elk met zijn eigen tegenstanders, levelontwerp, en geheimen om te ontdekken.

Het lijkt misschien moeilijk om verder te gaan dan het eerste niveau wanneer je voor het eerst begint met verkennen, maar je zult het snel onder de knie krijgen en vrijwel elke herhaling zal iets nieuws onthullen om je te helpen bij je missie.

Met zoveel te zien en te doen, zal het moeilijk zijn om de heilige woorden niet te zingen… nog één keer rennen!