Digital Foundry – Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion – Technische analyse

Digital Foundry – Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion – Technische analyse

Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion heeft een meer diepgaand onderzoek ontvangen van Digital Foundry, waaronder een onderzoek naar technische aspecten zoals framesnelheid en resolutie. Dit houdt in dat bepaalde informatie wordt opgenomen die uniek is voor de Nintendo Switch.

video
play-rounded-fill

Digital Foundry – Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion-hoogtepunten

  • Nu gebouwd met de Unreal Engine 4
  • Volledige visuele revisie in vergelijking met de oorspronkelijk uitgebrachte PSP-versie
  • Zowel de karakters als de instellingen opnieuw ontworpen
  • Er is tegenwoordig meer aandacht voor geometrische details
  • Textuur met een hoge resolutie en normale kaarten
  • Aanvullende grafische verbeteringen zijn ook opgenomen in recente versies.
  • De game blijft het framework van de originele game gebruiken.
  • Het overgrote deel van het animatiewerk voor filmische scènes is overgenomen van het origineel.
  • Er is een uitgebreide recycling van milieukunstwerken geweest.
  • Zelfs nadat ze zijn bijgewerkt met frisse texturen en af ​​en toe een geometrisch kenmerk, kunnen de interieurs en exterieurs van veel gebouwen er nog steeds vierkant en oninteressant uitzien.
  • De meer levensechte instellingen zijn allemaal opnieuw gemaakt met meer ingewikkelde modellen en meer detail.
  • De schaduw op de vegetatie lijkt niet altijd optimaal.
  • Het gras heeft geen omgevingsocclusie.
  • Het merendeel van de FMV-segmenten in de PSP-versie is overgenomen van het origineel
  • De videokwaliteit van FMV is beter geworden, hoewel het soms nog steeds rommelig lijkt.
  • De CG die voor verschillende aanvallen werd gebruikt, is volledig opnieuw ontworpen
  • In alle opzichten een aanzienlijke vooruitgang ten opzichte van de eerste versie
  • Over het algemeen is de esthetiek eenvoudiger in vergelijking met de Final Fantasy VII-remake.
  • De Switch-versie werkt goed.
  • De Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion Switch-game streeft naar een resolutie van 720p wanneer deze is gedokt.
  • Het is mogelijk om de dynamische resolutie terug te brengen tot 576p.
  • De game lijkt een of andere upsampling-techniek te gebruiken.
  • De draagbare modus richt zich ook op 720p
  • Kan dalen tot 432p
  • De Nintendo Switch-versie van Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion draait op 30 frames per seconde.
  • Behaalt in de meeste gevallen dit doel
  • Ondanks dit kan framepacing soms een warboel zijn.
  • De versie voor Switch heeft alle essentiële weergavemogelijkheden.
  • De gamma-instellingen op Switch lijken in verschillende opzichten enigszins te verschillen van die op PS5.
  • De Switch-versie is vergelijkbaar met de huidige generatie, maar met een aantal forse bezuinigingen.
  • Er zijn enkele relatief onbeduidende variaties in de kwaliteit van bepaalde milieuactiva.
  • Switch heeft last van lagere bladdichtheid.
  • Reflecties van de ruimte op het scherm Op sommige punten kan het ontwerp van de schakelaar een beetje chaotisch overkomen.
  • Er is een merkbare afname van de scherptediepte op de Switch
  • Realtime schaduwtoewijzingen ontbreken in de meeste buitenzones van het spel.

Over CRISIS CORE –FINAL FANTASY VII– REUNION

CRISIS CORE –FINAL FANTASY VII– REUNION is een remaster van de originele CRISIS CORE –FINAL FANTASY VII-, met een complete HD grafische revisie, een geremasterde soundtrack, een opnieuw ontworpen gebruikersinterface en een geüpdatet vechtsysteem. CRISIS CORE –FINAL FANTASY VII– REUNION is beschikbaar op PlayStation 4, Xbox One en pc.

Zack Fair, een jonge Shinra SOLDIER-operator met hoge doelen, is de hoofdpersoon van deze prequel die zeven jaar voor de gebeurtenissen in FINAL FANTASY VII (1997) plaatsvindt.

Zack heeft de missie gekregen om een ​​SOLDIER 1st Class agent genaamd Genesis Rhapsodos op te sporen die vermist is. Naarmate zijn reis vordert, ontdekt hij echter de sinistere waarheid over Shinra’s onderzoek en de wangedrochten die daaruit voortkomen. Personages uit de FINAL FANTASY VII-franchise, zoals Cloud, Sephiroth, Aerith en anderen, maken hun opwachting in dit deel van de videogameserie van de franchise.