Digital Foundry – Shin Megami Tensei V analyse

Digital Foundry – Shin Megami Tensei V analyse

Digital Foundry heeft de onlangs uitgebrachte Shin Megami Tensei V bekeken. Hoewel de kerngame zelf een hit is gebleken bij recensenten, zijn de prestaties van de game soms niet helemaal vergelijkbaar met die van andere Unreal Engine 4-games die op het Nintendo Switch-platform draaien.

video

Shin Megami Tensei V-analyse hoogtepunten

  • verlichting en schaduw is een stap boven Persona 5
  • gebakken globale verlichting
  • geen TAA of ambient occlusie
  • camera en bewegingsonscherpte per object, hoewel artefact door resolutie
  • geweldige bokeh
  • object- en schaduwcascadetekening zijn extreem duidelijk
  • NPC-animatie is op zeer korte afstand half zo snel
  • menu-overgangen zijn schokkerig
  • dynamische resolutie 1280×720-1536×864 (meestal resolutie 792p)
  • handheld 960×540 – 1280×720 (typisch 648p)
  • Door gebrek aan AA ziet de gedockte modus er duidelijk uit
  • handheld ziet er beter uit
  • richt op 30 fps, besteedt de meeste tijd in 27-29
  • het voelt alsof het een lagere framerate target
  • mogelijke cpu-knelpunt
  • de film is in de lage tot midden jaren 20, vanwege de lage bandbreedte van Switch
  • het is geen UE4 op Switch-probleem, aangezien er beter presterende UE4-games op Switch zijn

Over Shin Megami Tensei V

In Shin Megami Tensei V, het nieuwste deel van de veelgeprezen Shin Megami Tensei RPG-serie, speel je als een middelbare scholier die nieuwe krachten moet gebruiken om door een door demonen geteisterde woestenij te vechten met behulp van een op commando’s gebaseerd systeem.</p >

Hoewel demonen formidabele tegenstanders zijn, kunnen sommigen waardige bondgenoten zijn en via onderhandelingen worden gerekruteerd om naast je te vechten in een stervende wereld. Hoe zal je lot zich ontvouwen?

Ad