Digital Foundry: Super Smash Bros Ultimate is een technisch spektakel

Digital Foundry: Super Smash Bros Ultimate is een technisch spektakel

Digital Foundry heeft een nieuw project moeten aanpakken en het is de onlangs uitgebrachte Super Smash Bros Ultimate op de Nintendo Switch.

video
play-rounded-fill

Ze zijn enorm onder de indruk geraakt van wat Nintendo met de game heeft bereikt vanuit technisch oogpunt met de vergrendelde 60fps en 1080p-beelden.

Digital Foundry over Super Smash Bros Ultimate

In Super Smash Bros. Ultimate we have one of the best Smash titles ever made, and another brilliant addition to the Switch library. The ability to run it docked or portably with every type of controller imaginable with up to eight players makes this a perfect match for Nintendo’s vision of a truly versatile console.

All of this runs at 60fps, with extreme exceptions, the Sakurai and his team can justifiably treat this as a series peak. It’s a culmination of years of effort in character and stage design, every one affectionately finding a place on its menus.

As a technical showcase for Switch there’s nothing quite like it. For all its differences to previous versions, Ultimate is a high watermark for the developer that will be difficult to surpass.

Na World of Light te hebben gespeeld tot 100% voltooiing en ongeveer 40 uur in beslag te nemen kan ik alleen beginnen met het voor de hand liggende feit dat de game absoluut geweldig is en een MUST voor elke Nintendo Switch-bezitter.