Infernax – versie 1.02.004 patch notes

Infernax – versie 1.02.004 patch notes

Versie 1.02.004 van de game Infernax is zojuist uitgebracht door Berzerk Studio en The Arcade Crew.

De patch is behoorlijk groot, met veel veranderingen om de kwaliteit van leven te verbeteren, nieuwe manieren om het spel gebruiksvriendelijker te maken en meer. Dit is een aanvulling op de gebruikelijke oplossingen voor bugs.

Versie 1.02.004 patch-notes

  • Toegankelijkheidsfuncties zijn geüpdatet en veel beter gemaakt, en ze hebben nu hun eigen menu.
  • Het toegankelijkheidsmenu heeft nu een manier om de verzadiging en het contrast van de game te wijzigen.
  • Het toegankelijkheidsmenu heeft nu de mogelijkheid om deeltjesanimatie uit te schakelen.
  • Het toegankelijkheidsmenu heeft nu de keuze om de achtergrondanimatie uit te schakelen.
  • Het toegankelijkheidsmenu heeft nu een keuze om game-elementen te laten opvallen met verschillende kleurtinten.
  • Als het toegankelijkheidsmenu is ingesteld op ‘minimaal’, is de hoeveelheid schermtrillingen en flash-animaties nog meer verminderd.
  • Geavanceerde controllerinstellingen hebben nu de mogelijkheid om de joysticks te verwisselen en de dode zone te wijzigen.
  • Als een speler in de Casual-modus “sterft” door een valkuil of verdrinking, wordt hij nu herboren op de rand waar hij van is gevallen als hij nog genoeg gezondheidspunten over heeft.
  • Er zijn verschillende tekst- en lokalisatiewijzigingen aangebracht.
  • Betere ondersteuning voor V-Sync.
  • Er waren momenten dat Deurbotsingen niet meer werkten.
  • Het is nu mogelijk om ‘s nachts meer dan eens van de kerk te stelen.
  • Nu moet je meer dan eens op de donatiekist drukken om ervoor te zorgen dat de keuze niet per ongeluk wordt gemaakt.
  • Een bug opgelost waarbij je de eerste sleutel kon verliezen als je op hetzelfde moment stierf als de Rode Aberratie. Dit werd gedaan door de logische controles die aan het begin van het evenement waren gekoppeld te wijzigen en de sleutel te verkrijgen.
  • De gouden beloning voor een succesvol exorcisme is gestegen tot 300 goud.
  • Kastelen 1 t/m 5 worden nu automatisch opgeslagen als je ze verlaat. Op deze manier, als je sterft nadat je een kasteel hebt voltooid zonder op te slaan, verlies je je voortgang niet.
  • Het is niet langer mogelijk om Paimon terug te halen van een lijk dat niet van hem is.
  • Een bug opgelost waarbij je geen nieuw spel als Maxime Gunn kon starten als al je opslagplaatsen vol waren.
  • Als de speler zich op een bewegend platform bevindt, zullen ze nu op de juiste manier spike-boxen raken.
  • Elk gesprek op basis van invoer moet nu controleren op vijanden in de buurt voordat de speler kan praten.
  • Schildspreuk verdwijnt niet meer wanneer een van de twee bazen van Kasteel 6 wordt gedood.
  • Schildspreuken verdwijnen niet meer wanneer je de tijd van de dag verandert of hetzelfde niveau herlaadt.
  • De hendel van de galg zal er nu alleen nog zijn als iemand ter dood wordt gebracht.
  • Evil Save Shrine voor Kasteel 3 is nu op de juiste plaats.
  • Een bug verholpen waardoor je Crocell kon raken toen haar ogen gesloten waren.
  • Een softlock verholpen die tijdens het eerste Darsov-gevecht kon optreden als het monster NPC’s uit de weg duwde.
  • De mogelijkheid toegevoegd om uit de problemen te komen Select Screen.
  • Block VFX verschijnen niet meer wanneer je probeert om het leven van sommige vijanden af ​​te tappen terwijl ze onzichtbaar zijn.
  • In Katska Hideout is de verkeerde lijkafbeelding hersteld.
  • Sommige frames van Evil Alcedor misten niet langer de Jetpack-helm.
  • Een bug opgelost waarbij James en een van de Vagabonds in een nabijgelegen kamp geen gesprek konden voeren omdat hun moraliteit niet overeenkwam.
  • Tijdens zijn Protect Quest botste Tancred soms met de projectielen van de Held en blokkeerde ze.
  • Tijdens het Attack Tancred-evenement is het bereik van de camera verkleind.
  • Aan het einde van de Darsov-aanval zijn er geen manieren meer voor Tancred om terug te komen uit zijn “maak hem af”-houding.
  • Tijdens het evenement Defend the Bridge werd het verkeerde portret getoond toen een cultist sprak.
  • Heldenprojectielen verdwijnen niet meer als een baas sterft, vooral niet in gevechten met meer dan één baas.
  • Opgelost zodat Gregors uitdrijving meer dan eens kan gebeuren.
  • De muziek op het Death Screen wordt niet meer herhaald.
  • De regels voor het casten van Drain Life zijn gewijzigd om het minder waarschijnlijk te maken dat de spreuk verloren gaat. Drain Life geeft nu betere visuele feedback wanneer het niet kan worden gebruikt.
  • Er zijn verschillende wijzigingen aangebracht in de kleur van bloed-VFX, zowel door treffers als door de spreuk Drain Life.
  • Sommige van de hit VFX van Down Strike hadden voorheen niet de juiste kleur.
  • Op weg naar Robert’s Hideout was de achtergrondkleur in een grot ‘s nachts hersteld.
  • Opgelost kunstwerk in het Kwade Einde dat Alcedor met zijn Goede Tabard liet zien.
  • Gewijzigd zodat de Goon van de burgemeester nu ervaring geeft.
  • De demonenvorm van Alcedor opgelost met een knots in Evil Credits.
  • Het Castle 3-evenement kan nu door een breder scala aan dingen worden gestart.
  • Het is niet langer mogelijk om het leven te onttrekken aan tovenaars die niet zichtbaar zijn.
  • Nachtbeesten laten geen munten meer vallen.
  • Het is niet langer mogelijk om het eerste zombiegevecht over te slaan door erover te vliegen of er oneindig overheen te springen.
  • Vaste nulreferentie als je sterft in de Darsov-gevechtskamer met de poort.
  • Vaste nulreferentie bij gebruik van Drain Life op Scorpion tijdens Darsov Battle.
  • Het feit verholpen dat de Boss Reveal-muziek bleef spelen, zelfs als de intro’s van Castle 5 en toekomstige bazen werden overgeslagen.
  • De dood van Robert opgelost tijdens zijn impasse-evenement waarbij hij hem niet in Demonology registreerde.
  • De animatie voor verdrinking flikkerde niet meer bij het spelen met niet-standaard helden.
  • Donderflits werd niet meer keer op keer afgespeeld als deze vlak voor een gescripte dialoogregel werd gebruikt.
  • Opgeloste scriptgebeurtenissen in Darsov Bescherm tegen gebeuren nadat de speler sterft.
  • Hit SFX zijn verholpen tijdens het Destroy Relic-evenement met Axcedor.
  • Tijdens beide gevechten met Tancred werden de verkeerde portretten gebruikt voor de andere helden.
  • Een bug opgelost waardoor de animaties voor de Ram Hideout Door twee keer plaatsvonden.
  • Het lijk van de Heer van Maggot raakt nu geen muren meer als het hen raakt.
  • Het Kickstarter-project “Grave Messages” heeft nu aanhalingstekens.
  • Als je Julius buiten Darsov ontmoet tijdens de uitdrijvingsreeks, verschijnen er nu missie-updates op het scherm.
  • Nadat ik de Necronomicon in Robert’s Hideout had gekregen, was het quest-updatevenster gerepareerd.
  • Een manier opgelost om XP te verzamelen door terug te gaan naar de kamer van de Castle 1 Boss nadat je hem had verslagen.
  • Twee verschillende NPC’s opgelost die allebei ‘Christopher’ heetten.
  • Op weg naar kasteel 3 verscheen er een drijvend oog onder een waterrad.
  • Er waren tijden dat gescripte sprongen niet goed werkten met Infinite Jump.
  • We hebben een platformbotsing verholpen in de bovenste kamer van Kasteel 4 die te groot en moeilijk te omzeilen was op de terugweg.
  • We hebben een hoekaanrijding op weg naar kasteel 3 verholpen waardoor je vast zou kunnen komen te zitten.
  • We hebben een aanrijding verholpen in een hoek op weg naar Kadjanto waardoor spelers vast konden komen te zitten.
  • We hebben een hoekbotsing in de kamer van Kasteel 5 opgelost met meerdere speerwerpers waardoor het spel zou kunnen crashen.
  • We hebben een hoekbotsing opgelost in de eerste kamer van de oostelijke grotten waardoor spelers vast konden komen te zitten.
  • Een hoekbotsing in de kamer van Kasteel 4 opgelost waarvoor laadvaardigheid door een tunnelformatie nodig was en waardoor spelers vaak vast kwamen te zitten.
  • Een hoekbotsing in Darsov Keep opgelost waardoor spelers vast konden komen te zitten wanneer ze zich verplaatsen.
  • Een bug opgelost waarbij je van de rand van het scherm kon gaan zonder de brug te gebruiken als je de rotsen raakte op weg naar Skeleton Neighbor House.
  • Door op en van de fiets te stappen tijdens evenementen met scripts, kun je niet langer soft-locked worden.
  • Je kunt nu op Bike blijven en via platforms naar beneden vallen.
  • Ongemonteerde fiets heeft nu het juiste effect op water.
  • Er is een bug opgelost waarbij je de controle over de fiets kon verliezen als je ermee doorging direct nadat je de code van het Kickstarter Mausoleum-heiligdom had ingevoerd om hem aan te zetten.
  • Er is geen kans meer dat de Bike Controls vastlopen tijdens de Castle Clear-animatie.
  • De juiste manier toegevoegd om items uit kisten te halen tijdens het fietsen.
  • Het feit opgelost dat de Last Weapon VFX nog steeds opdook wanneer je op een fiets reed met ze uitgerust.
  • Als de rode aberratie je schopt terwijl je op de fiets zit in Darsov, is de animatie gerepareerd.
  • We hebben een blok in een hoek van Kasteel 4 geplaatst om te voorkomen dat Bike vast komt te zitten tussen twee spijkers en keer op keer geraakt wordt.
  • Je kunt nu de kettingzaag gebruiken om de dam af te breken.
  • Je kunt nu de Chainsaw gebruiken om de Holy Charge-beweging uit te voeren.
  • Gewijzigd hoe lang het duurt voordat de Chainsaw Attack toesloeg.
  • De Chainsaw SFX-looping gerepareerd als deze in de lucht werd gestart.
  • Castle 6 heeft niet langer een onzichtbaar platform.
  • Een probleem opgelost met de vloerbotsing in Kasteel 4 waardoor tovenaars door muren konden kromtrekken.

Nu kan iedereen met een Nintendo Switch de update krijgen voor Infernax, versie 1.02.004

Over Infernax

In Infernax gaat een grote ridder terug naar zijn thuisland om te ontdekken dat het vol kwaadaardige magie zit. Je zult het moeten opnemen tegen meedogenloze wezens, gevaarlijke beesten en gevaarlijke terreinen tijdens je zoektocht om de bron van deze corruptie te vinden en te vernietigen.

Elke keuze die je maakt is belangrijk. Welke zou jij kiezen:

  • Iemand vermoorden of helpen?
  • Gebruik de ervaring die je krijgt door monsters te verslaan om meer leven, mana of schade te krijgen.

Voordat je beslist wat je gaat doen, mijn vriend, denk er goed over na. Eén beslissing kan het hele spel veranderen. Weet je nog wat je die vent hebt aangedaan? Boer Pepper herinnert het zich. Smash zoveel monsters als je kunt om geld te verdienen. Gebruik dat geld om betere wapens en bepantsering van de smid te kopen, sterker te worden en bereid je voor om de gezichten van nog meer monsters te verpletteren!

Afhankelijk van wat je kiest, kun je verschillende zijmissies doen om krachtige wapens, nieuwe vaardigheden of geld te krijgen. Bestorm het kasteel en dood hun bazen voordat er meer onschuldige mensen sterven door de mysterieuze vloek die je land teistert. Uiteindelijk ben jij de enige die in Upel van deze monsters af kan komen. Je kunt het doen zoals je wilt, kerel.