Little Nightmares II versie 1.3

Little Nightmares II versie 1.3

Little Nightmares II, dat beschikbaar is op Nintendo Switch en andere platforms, ontving zijn eerste update en er zijn een heleboel fixes en tweaks om de ervaring te verbeteren.

De titel is fantastisch, maar er zijn een paar problemen geweest met geluid, beeld en knippen; de nieuwste patch-notities wijzen erop dat veel van de problemen worden opgelost, wat goed nieuws zal zijn voor fans van het horrorspel.

1.3 Patch-opmerkingen

Alle platforms:

Wereldwijd

  • Een bug verholpen waarbij Six reageerde op oproepen tijdens coöperatieve verspringen, waardoor de speler niet kon worden opgevangen.
  • Taalproblemen opgelost in de trofeeën van de traditionele en vereenvoudigd Chinese versies.
  • Een bug verholpen waarbij sommige objecten verdwenen, vooral wanneer de speler stierf en weer terugkwam.

Wildernis

  • Een bug verholpen waarbij de sleutel niet kon worden opgehaald in de Cabin Attic als de speler op een bepaald moment herstartte vanaf het checkpoint.
  • Visuele oplossing voor een drijvend touw in de sleutelpuzzel Cabin Attic.
  • Animatie van voetstappen voor zes in de gereedschapsschuurscène vóór de vlotrit.

School

  • Visuele fix voor long die in de lucht zweeft nadat de leraar deze in het biologiemodel heeft ingebracht.
  • Visuele oplossing voor de leraar die geen krijt oppakt wanneer hij op een bord schrijft.
  • Audioparameters op een wiebelende lade aangepast om geluidscorruptie te voorkomen.
  • Geometrie aangepast zodat Six niet vast komt te zitten aan een reling op het schoolplein.
  • Zes geleerd hoe je vanaf de top van een doelpaal op het schoolplein naar beneden komt.
  • Pestkoppen in de studeerkamer van de docent toegestaan ​​om rond de plank te gaan, zodat ze niet vast komen te zitten.
  • De speler mag niet op een kolomframe staan ​​om de puzzel in de biologiekamer over te slaan.

Ziekenhuis

  • Fuse verschijnt niet meer vroeg in de Hospital-hub wanneer de speler een zeer specifieke reeks stappen volgt.
  • Een bug verholpen waarbij de prestatie ‘Bezwaar’ niet wordt ontgrendeld als de speler sterft tijdens het ontgrendelen van de prestatie.
  • Ervoor gezorgd dat de liftdeuren voor de speler kunnen openen als ze herladen vanaf een controlepunt nabij de kleine verbrandingsoven onder de röntgenkamer.
  • Ervoor gezorgd dat de lift en schakelaar worden gereset als de speler herlaadt vanaf een controlepunt nabij de grote verbrandingsoven aan het einde van het hoofdstuk Ziekenhuis.
  • Een bug verholpen waarbij de speler kon overleven van de val van de kruipruimte naar beneden in het lijkenhuis. Sorry, speedrunners.
  • Aanpassing van de manier waarop opgezette dieren in de verbrandingsoven worden gestopt om ervoor te zorgen dat de sleutel verschijnt wanneer er veel opgezette dieren tegelijk worden geplaatst.
  • Visuele fix voor de animatie van de patiënt wanneer de dokter naar de kamer komt na het loskoppelen van het beademingsapparaat.
  • Visuele oplossing voor de röntgenmachine die niet correct wordt weergegeven op alle beeldverhoudingen.
  • Visuele oplossing voor licht dat niet flikkert boven de elektrische stoel.

Bleke stad

  • Een bug verholpen waarbij televisies niet reageerden op de afstandsbediening als de speler doodging net toen ze het scherm aanraakten.
  • Blokkeerde een vlakke ontsnapping (val door de wereld) achter de scène van het instortende plafond.
  • Aangepast puin waardoor de speler een deurklink kon bereiken zonder de hulp van Six.
  • Checkpoint-trigger aangepast voor de coöperatieve waslijnpuzzel zodat de speler de puzzel niet kan overslaan door dood te gaan.
  • Een bug verholpen waarbij kijkers op straat de-spawnden als de speler terugkeerde na het oplossen van de elektrische waterpuzzel in het winkelgebied.
  • Uitgebreid grijpbaar oppervlak rond de achterkant van een tv, zodat het minder frustrerend is om erop te klimmen.

Transmissietoren

  • Een textuurprobleem opgelost tijdens de film met het einde van de film.

Alleen switch:

School:

Een bug verholpen waarbij de speler uit de wereld kon vallen als hij terugkeerde van de geïsoleerde pestkop naar de kamer waar een pestkop met een kikker speelde.