Little Town Hero Interview

Little Town Hero Interview

NIS America heeft een nieuw interview met Masao Taya over Little Town Hero gedeeld.

Bij Little Town Hero draait alles om grote ideeën, maar wat inspireerde de unieke concepten en gameplay achter deze charmante RPG? Duik in de Headspace van regisseur Masao Taya om te ontdekken hoe hij ernaar streefde traditionele RPG-formules te doorbreken en een game te maken die zou passen in de dagelijkse levensstijl van werkende gamers.

video
play-rounded-fill

Over Little Town Hero

Het verhaal speelt zich af in een geïsoleerd dorp aan de rand van de wereld. De enige poort die naar buiten leidt, wordt zwaar bewaakt door een kasteel en de dorpelingen mogen niet vertrekken. De meeste dorpelingen denken er niet over na en gaan graag verder met hun dagelijkse leven. De hoofdpersoon is echter een beetje anders dan de anderen – hij wil de wereld naar buiten zien.

Op een dag verschijnt er een “Monster” in het dorp, wat iedereen choqueert omdat tot dan toe niemand wist dat dergelijke wezens bestonden. De hoofdrolspeler kan het bestrijden met een mysterieuze rode steen die hij in de steenkolenmijnen vond. In de loop van zijn verdediging van het dorp ontrafelt hij geleidelijk de geheimen van hoe de stenen en de monsters zijn ontstaan ​​… In tegenstelling tot de meeste RPG’s, is het niet nodig om zwakke monsters herhaaldelijk te bevechten om te grinden in “Little Town Hero”. p>

In plaats daarvan moet je een goede strategie hebben om elk baasmonster één op één te bestrijden.

… Zal de hoofdpersoon het avontuur beleven waarnaar hij hunkert en ontsnappen aan het alledaagse dorpsleven?

  • Een uitdagend vechtsysteem dat sterk afhankelijk is van het bedenken van nieuwe ideeën en strategieën.
  • Compacte voortgang van het verhaal, ontworpen met de drukke gamer in gedachten.
  • Soundtrack door Toby Fox, componist van de achtergrondmuziek voor UNDERTALE.